АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Обговорення ситуації 1

Читайте также:
  1. Дії керівника щодо аналізу конфліктної ситуації
  2. ДОДАТКОВІ ДІЛОВІ СИТУАЦІЇ
  3. Єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.
  4. Зміст психологічної роботи у бойовій ситуації
  5. Мовний, мовленнєвий, спілкувальний етикет. Стандартні етикетні ситуації. Парадигма мовних формул
  6. Мозковий штурм» як евристична форма, що активізує креативний потенціал співрозмовників під час колективного обговорення проблеми. Технологія проведення «мозкового штурму»
  7. Обговорення паттернів поведінки
  8. Обговорення ситуації 1. Умовна назва «Юпітер»
  9. Обговорення ситуації 2
  10. Обговорення ситуації 4
  11. Обговорення ситуації З

Михайло Р. Головний герой ситуації використав дві стратегії для отримання контролю над натовпом. Спочатку натовп відчув себе все­могутнім і всесильним, який має право судити і карати.


Для нейтралізації наступального пориву спочатку треба було плив­ти за течією - тобто увійти в образ, який узгоджувався б із натовпом («Батьком»). Тому зрозуміло, що актор взяв образ слабкого - «Ди­тини».

Інстинктивно суспільна свідомість вирішила взяти під опіку не­сподівано виниклий об'єкт. Цьому сприяв також яскравий одяг - на­товп звернув увагу на старика до того, як «наштовхнувся» на нього.

Підкреслена слабкість настільки протирічила нахабній силі, що натовп зупинився.

У підсумку актор заволодів увагою натовпу. А під час виступу він уже взяв образ «Матері», а сам натовп перетворився на «Дитину».

Адже основним (і єдиним) станом натовпу є «ведучий» і «веде­ний».

Олена Р. Актор розумів, що юрба хоч і розгнівана, але якимось звертанням, обіцянкою її можна зупинити. Люди вже не в змозі були чекати. Одяг також зіграв велику роль, бо привернув до себе увагу.

Юрій Г. Герой ситуації був в образі «Дорослого». Він приборкав натовп та примусив його уважно слухати.

Олег Т. «Юпітер» виступив як «Дорослий». Його уміння розпіз­навати імпульсивність натовпу врятувало життя чотирьох вартових. «Юпітер» зумів заспокоїти розхвильовану юрбу.

Роман Г. «Юпітер» відразу зачарував людей. Приголомшений на­род миттєво з «Батька» перетворився на «Дитину». На мою думку, головний герой вибрав стратегію «Дорослої» людини - і ця страте­гія принесла успіх.

Олена К. «Герой» виступив в образі «Дорослої» людини, тому що поводив себе досить серйозно, але не авторитарно. Допомогли йому яскравий одяг (червоний - сигнальний колір «стоп») та страте­гія керування натовпом.

Поведінка «героя» видозмінювалася від серйозного повідомлен­ня до веселого запрошення на виставу.

Денис П. Актор мав не тільки розвинуті ораторські здібності, але, підкреслюю, вмів керувати натовпом. Ще раз підкреслюю, що та­кий тип поведінки (управління) можна охарактеризувати як «сфор­мований Дорослий».

Керівник: Зробимо коротке узагальнення всього, що ми тут сказали.

Недивлячись на те, що позиції ваші не завжди збігаються, скаже­мо так, що кожен із вас правий.


По ходу дискусії і я змінив свою початкову думку. В усякому разі на початку дискусії моя позиція була близькою до позиції Михайла Р.

Але давайте розкладемо за пунктами, що ж привело до успіху «ге­роя» нашої ситуації. Адже не секрет, що і в наш час такий розлюче­ний натовп можна заспокоїти хіба що пострілами вгору.

Перше: багатий царський одяг, який не міг не привернути уваги.

Друге: невідповідність невербальної поведінки власника одягу самому одягу.

Третє: «батьківський» голос за силою і «материнський» смисл сказаного - невідповідність сили і змісту сказаного.

Четверте: професійне уміння актора керувати натовпом. Адже він стільки разів грав «Юпітера», що на підсвідомому рівні уже «став ним». І юрба це відчула, як кінь відчуває вершника.

Отже, правильно відповіли всі: це справді була стратегія «Дорос­лої» людини, яка свідомо від образу «Дитини» перейшла до образу «Матері», маючи при цьому вигляд і голос «Батька».

Як сказав поет: «Геній - парадоксів друг». І в нашому, екстре­мальному випадку, до успіху головного героя привела його геніаль­но-парадоксальна поведінка та імідж.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)