|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
implementation{$R *.DFM}
procedure fun (t:real; var z,w:real); begin z:=sqr(sin(sqrt(abs(t)))); w:=exp(z); end; procedure TForm1. Button1Click (Sender: TObject); begin edit1.Clear; edit2.Clear; edit3.Clear; end;
var t,z,w:real; begin //Переведення рядка, введеного в Edit1, у число t t:=StrToFloat(Edit1.Text); //Звертання до підпрограми fun fun(t,z,w); //Переведення числа z у рядок редактора Edit2 Edit2.Text:=FloatToStr(z); //Переведення числа w у рядок Edit3 Edit3.Text:=FloatToStr(w); end;
procedure TForm1. Button3Click (Sender: TObject); begin close; end; End. 3 Контрольні запитання 1 Визначте структуру Паскаль-програми. 2 Назвіть складові розділу описів. 3 Які стандартні типи даних Вам відомі? 4 Що розуміють під даними цілого, дійсного і символьного типу? 5 Перелічте правила запису арифметичних виразів. 6 Визначте вид і призначення операторів введення та виведення. 7 Які стандартні підпрограми перетворюють числовий тип на рядковий? 8 Які стандартні підпрограми перетворюють рядковий тип на числовий? 9 Що означає подія OnClick? 10 Як викликати процедуру-відгук на подію OnClick? 11 Яку властивість відображає вміст компоненти Edit? 12 Яка властивість дозволяє робити підписи? 4 Лабораторне завдання
1 Відповідно до варіанта записати на Паскалі арифметичний вираз, наведений у таблиці 1.4 2 Скласти схему алгоритму й проект програми алгоритмічною мовою Паскаль в середовищі Delphi обчислення функції y=f (x) відповідно до варіантів, зазначених у таблиці 1.5. Перше із значень, наведених у таблиці, задати як константу, друге – ввести за допомогою компонента Edit. 3 Оформити протокол лабораторної роботи. Виконати програму, зазначену у п.2, на комп’ютері. Занести результати обчислень до протоколу.
Таблиця 1.4 Варіанти арифметичних виразів
Таблиця 1.5 Варіанти функцій для обчислення на комп¢ютері
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |