АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Створення піктограми підсистеми

Читайте также:
  1. Вдосконалення ветеринарної справи в державі, створення державної, відомчої та приватної ветеринарної медицини
  2. Джерела створення та відтворення
  3. Зазначте причини створення козацтва. Які теорій походження козацтва Вам відомі? Розкрийте зміст деяких з них.
  4. Запуск Simulink та послідовність створення нової моделі
  5. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. Створення ефективної організації (16 год.)
  6. І. Створення власної бази даних і таблиць
  7. Історія створення паттернів проектування
  8. Класифікатор. Способи створення класифікаторів техніко-економічної інформації.
  9. Локальний, глобальний та системний підходи щодо створення інформаційних систем.
  10. МАТЕРІАЛЬНІ ЗАПАСИ, ПРИЧИНИ ЇХ СТВОРЕННЯ
  11. Міжнародні відносини на Близькому Сході. Криза імперії Ахеменідів та створення держави Олександра Македонського.
  12. Основної підсистеми господарського механізму.

 

Піктограма підсистеми створюється за допомогою вкладки Icon & Ports (Піктограма та порти) редактора маски.

Вікно редактора маски з відкритою вкладкою Icon & Ports показане на рис. 7.105.

Вкладка містить наступні елементи:

1) Icon Drawing commands область уведення команд малювання. Команди малювання є виразами допустимими в мові MatLab.

2) Block frame список, що дозволяє вибрати спосіб відображення рамки піктограми:

· Visible – рамка видна.

· Invisible –рамка не видна.

 

Рис. 7.105. Вікно редактора маски з відкритою вкладкою Icon & Ports

 

3) Icon transparency – список, що дозволяє встановити прозорість піктограми:

· Opaque – піктограма не прозора.

· Transparent – піктограма прозора.

4) Icon rotation – список, що дозволяє задати можливість обертання піктограми:

· Fixed – положення піктограми фіксоване.

· Rotates – піктограма може обертатися разом із блоком.

5) Icon Units – список, що задає умови масштабування піктограми:

· Autoscale – автоматичне масштабування. Малюнок займає максимально можливу площу усередині піктограми.

· Normalized – нормалізоване масштабування. Координати лівого нижнього кута піктограми (0,0), координати правого верхнього кута (1,1).

· Pixels – координати рисунка задаються в пікселях.

6) Examples of drawing command – приклади команд для редактування піктограм (у цій строчці показані правила застосування цих команд):

· plot – зображує лінії та форми;

· disp – показує текст всередині блоку підсистеми;

· text – показує текст у заданому координатами місці;

· port_label – створює мітки портів;

· image – створює картинку в блоці;

· patch – створює залиті форми;

· color – змінює кольори об’єктів, що розташовані у блоці підсистеми;

· droots – відображує на блоці дробово-раціональну передавальну функцію;

· dpoly – відображує на блоці дискретну передавальну функцію;

· fprintf – друкує на блоці форматований текст.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.)