АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Маркування та зв’язування на фотографії Photo 2

Читайте также:
  1. NOTE SUR LA PHOTOGRAPHIE
  2. Відкриття однієї фотографії
  3. Графический редактор Adobe Photoshop
  4. Заключна маркіровка і зв’язування
  5. Майстер імпорту фотографії
  6. Маркування органічних продуктів
  7. Основні маркування
  8. Программе PhotoShop
  9. Розв’язування.
  10. Розв’язування.
  11. Системи та сукупності нерівностей з однією змінною та способи їх розв’язування. Нерівності та системи нерівностей з двома змінними, графічний спосіб їх розв’язування.

Крок 1. Активізуйте фотографію Photo 1 і натисніть одночасно клавішу Ctrl і клавішу A.

 

Клікніть на титульній панелі фотографії Photo 1.

Потім натисніть одночасно клавішу Ctrl і клавішу A. Цим буде виділено всі точки і лінії на фотографії Photo 1. Вони всі стануть червоними.

 

Крок 2. Зробіть фотографію Рhoto 1 джерелом зв’язування.

Якщо у полі джерела зв’язування не показано Photo 1, то натисніть на стрілці, що показує вниз для вибору Photo 1.

 

Крок 3. Застосуйте інструмент зв’язування.

Натисніть кнопку зв’язування для переведення PhotoModeler в режим зв’язування. Кнопка має наступний вигляд:

Назва Photo 1, зміниться на Reference:1, що покаже джерело зв’язування точок.

 

Крок 4. Активізуйте призначену фотографію переміщенням курсору.

Помістіть курсор над вікном з фотографії Photo 2. Зверніть увагу, якщо PhotoModeler не активний, необхідно спершу активізувати PhotoModeler (клікнути на його титульній панелі) перед тим, як помістити курсор для активізації фотографії Photo 2.

Коли ж Photo 2 активізується, можна побачити, що курсор змінився на подвійне Х. Подвійне Х означає, що це режим зв’язування. Також зверніть увагу, що виділена точка на фотографії Photo 1 стала жовтою.

Крок 5. Клікніть на верхній лівій точці на фотографії Photo 2.

Клікнувши на цій точці на фотографії Photo 2, буде вказано PhotoModeler, що ця точка на фотографії Photo 2 відповідає такій же на Photo 1.

Жовтий колір на вищезазначеній точці на Photo 1 зникне. Але з’явиться на такій же точці на фотографії Photo 2.

 

Крок 6. Повторіть такі ж кроки для решти точок.

Коли кожна точка фотографії Photo 1 зображена жовтим коліром, клікніть на тих самих точках на фотографії Photo 2. Переконайтесь, що точки позначені точно.

Коли всі точки будуть вказані, курсор зміниться на круг закреслений лінією. Це вказує на недіючий курсор.

 

Крок 7. Вийдіть з режиму зв’язування.

Можна вийти з режиму зв’язування, знову клікнувши на кнопці зв’язування або Клікнувши на якому-небудь іншому інструменті.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)