АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Додавання поверхонь

Читайте также:
  1. А) Додавання векторів
  2. Додавання і редагування лінії тренда
  3. Додавання колонтитулів
  4. Додавання текстури
  5. Додавання у форму об'єктів Active Х.
  6. Лекція № 11. Взаємний перетин геометричних поверхонь
  7. Розділ 2.1. Теорема додавання ймовірностей несумісних подій
  8. Розділ 2.4. Теорема додавання ймовірностей сумісних подій
  9. Теорема додавання ймовірностей несумісних подій
  10. Теореми додавання і множення
  11. Теореми додавання ймовірностей

В цьому розділі буде додано поверхні, а потім текстура матеріалів.

 

Крок 1. Розкрийте вікна натиснувши кнопку F12.

Розкриються обидві фотографії і вікно засобу 3D перегляду.

Меню Window / Tile дасть той самий результат, що і натискання клавіші F12.

 

Крок 2. Взасобі 3D перегляду увімкніть відображення поверхонь.

Клікніть на кнопці Options (Параметри) в засобі 3D перегляду і поставте галочку біля пункту Surfaces (Поверхні). Потім натисніть на кнопку ОК. В наслідок того, що проект в даний момент не має ніяких поверхонь, то засіб 3D перегляду не змінить вигляд моделі.

 

Крок 3. Зайдіть в режим Surface Creation.

Натисніть кнопку Surface (Поверхня): . Даний режим трохи відрізняється від режимів маркування точки і лінії, тому що не додає маркери до проекту, він лише використовує маркери, які вже є. Необхідно, щоб для кожної поверхні були вибрані хоча б три маркери.

 

Крок 4. Створіть поверхню на точках 1, 2 і 3.

На фотографії Photo 1 або фотографі Photo 2 Клікніть курсором інструмента поверхні Surface на точці 1. Потім Клікніть на точках 2 і 3. В результаті отримаємо таку поверхню (рис.15).

Після відкриття засобу 3D перегляду можна побачити автоматично додану поверхню (рис.16).

 

Крок 5. Додайте поверхні, які би покрили весь журнал повністю.

Кликніть інструментом поверхні Surface на точках 1, 6 і 3. Потім на точках 6, 3 і 4. І нарешті – на точках 4, 5 і 6.

Результат має бути схожим на цей (рис.17).


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)