АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Розповідь 2

Читайте также:
  1. Як скласти розповідь про героя (персонажа) твору

Я люблю малювати на комп'ютері. На мій погляд, найкращою програмою для малювання зображень є графічний редактор Word. З його допомогою я вмію не лише малювати картинки, але і ви­конувати зафарбовування будь-якої частини об'єктів. Наприклад, нещодавно я намалював снігову бабу і зафарбував її ліву сторону жовтим кольором, а праву — зеленим.

За допомогою інструмента Олівець у мене приголомшливо ви­ходить будувати прямокутники і кола, вони виходять такі рівні, неначе я використовував транспортир. Крім того, в даній програмі можна зберігати зображення.

 

Відповідь:

Розповідь 1

Допущено 9 істотних помилок.

1. Обов'язково потрібно ввімкнути монітор і системний блок.

2. Букви набирають за допомогою клавіатури.

3. Для побудови зображення сканер не використовується (він потрібний лише для введення в комп'ютер вже існуючих зо­бражень на папері).

4. Для автоматичного введення тексту використовують сканер й програму розпізнавання тексту.

5. Для друку використовується принтер.

6. Папір вставляють не в системний блок, а в принтер.

7. Музику прослуховують за допомогою колонок або через на­вушники.

8. Документи зберігаються на пристроях зовнішньої пам'яті.

9. Назва графічного пристрою — плоттер.

Розповідь 2

Допущено 4 істотні помилки.

1. Word не є графічним редактором.

2.Зафарбовування будь-якої частини малюнка у Word не вико­нується.

3.За допомогою інструмента Олівець малювати рівні прямокут­ники і кола практично неможливо.

4.Транспортир для побудови кіл не використовують.

 

Ведучий 1. Конкурс дослідників. За одну хвилину дайте відповідь. Спостерігаючи за народженням квітки: спочатку з’явилася одна пелюстка, потім друга,…і ось розпустився бутон. Поступово підростаючи, квітка показує нам деяке двійкове число. Простежте за зростанням квітки і дізнайтеся, скільки днів їй знадобилося, щоб вирости.

 

 


Відповідь. 10010001= 1 .

Ведучий 1. Слово журі.

Ведучий 2. Наступний конкурс «Знайди слова». Потрібно розплутати канат, у якому кінець або середина слова є початком іншого. Слід знайти якомога більше слів.

Відповіді:

Завдання команди 1:

кінець, цикл, циклоп, програма, грам, машина, шина, алго­ритм, ритм, монітор.

Завдання команди 2:

прямокутник, кут, килимок, команда, алгоритм, ритм, миш­ка, короп, поворот, рот.

 

Завдання команди 3:

квадрат, тайм, таймер, алгоритм, ритм, монітор, торг, глобус, система, тема.

 

Ведучий 1. «Анаграми» У кожному запропонованому слові переставте літери таким чином, щоб вийшло нове слово, пов’язане з інформатикою.

 

Слово Відповідь
ретюпомк Комп’ютер
вредайр Драйвер
демом Модем
лайф Файл
Ротіном Монітор
Атексид Дискета
Нирперт Принтер
Чесвінтер Вінчестер
Красен Сканер
Локітайб Кілобайт
Схеромікма Мікросхема
Аниш Шина
П’ямьта Пам'ять
уншваикни навушники

 

 

Ведучий 2. «Впізнай прислів’я»

 

Скажи мені, який у тебе комп'ютер, і я скажу, хто ти Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.
Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш Кашу маслом не зіпсуєш.
Дарованому комп'ютера в сис­темний блок не заглядають Дарованому коневі в зуби не дивляться.
Потопаючий за Р1 хапається Потопаючий за соломинку ха­пається.
Біт байт береже Копійка гривню береже.
Що з Корзини видалено, те пропало Що з воза впало, те пропало.
Вірусів боятися — в Інтернет не ходити Вовків боятися — в ліс не хо­дити.
Всяк WеЬ-дизайнер свій сайт хвалить. Всяк кулик своє болото хва­лить.

 

 

Ведучий_1. Корисне і цікаве — на кожному кроці
— Нестиме заряд позитивних емоцій,
— Ще інтелект і пробудження думки,
— А ще спільна праця і дружні стосунки.
— Журі вже готове оголосити результати ІІ конкурсу? Будь ласка!

Журі оголошує результати конкурсу
Ведучий1. У кожній науці є місце для музики, для польоту уяви, фантазії, виявлення таланту. Тож погляньмо на інформатику трохи по-іншому. Заключний конкурс — «Музичний»! Так зване домашнє завдання. На сцені шикуються «Василівські ВІНТи».

(Команда «Василівські ВІНТи» виявляє свої акторські здібності)

Ведучий 2.
МУЗИЧНИЙ КОНКУРС (ХЛОПЦІ)

Виходить на сцену Великий з мобільним телефоном:

В: Доброго дня вам! Бачите, яку класну я річ маю. Подарували Василівські козачата. Так, поважають. Можу тепер все. Я — мобільний.

Чути дзвінок.

В: Так, так! Чую, чую! (до залу) Дівчата ніяк не вгамуються, хочуть нас переспівати — на музикальний конкурс викликають. Кого? Нас? Ха! Хочуть нас переспівати? А спробуйте (дає команду) Загальний збір!!!

(Козацька похідна)

(Усі виходять, стають півколом)

І. Якби я був Василівський соцький, багато б дечого зробив, коли б освоїв я комп'ютер...
//. (перебиває) Якби я був Василівський соцький, то вивчив би усі смайлики...
///. Якби я був Василівський соцький, то не тільки натискав би Ctrl Alt Delete, а й заліз би у Інтернет.
IV. А якби я...
Виходить козачок і співає під мелодію Частушки.


Якби я комп 'ютер знав,
Бо у ньому — сила,
В інтернеті б я гуляв,
Не в класі сидів би!

В моніторі виглядати
Долю з інтернету —
Це не те, що випускати
В школі стінгазету!

По web-сайтах я б гуляв
Та подругу б виглядав,
Електронну пошту б мав,
Й на Канарах спочивав!

Собі я водив би мишку,
Жав клавіатуру,
Не сидів би біля книжки,
Псував фігуру.

Дискети сучасні
В дисковод вставляв би.
Був би хлопцем класним,
Щоб комп 'ютер знав!


В: (обриває)Якби, якби... Розмріялися. Це на козаків не схоже.
Козачок: А можна й мені, козачку XXI століття спробувати?
В: Ану ж бо!

Козачок співає:

Оп — па! Оп — па!
Америка, Європа!
Всі КОМПИ працюють в ритмі
Українського хіп — хопа!

В: Ну що, козаки вірні, скажете? Нас хочуть козачата посадити у калошу, а ми звикли з вітерцем!
Д: Так, батьку! Перевіримо їх на міцність.
М: Ми співаємо народну пісню, а ви, козачата, підхватіть її по-сучасному!
В: Починаймо!

Старі козаки
Служив козак у війську,
Мав років двадцять три.
Любив козак дівчину
І з сиром пироги.
Молоді козаки
А я шла, шла, шла,
пирожок нашла,
села,поела,
дальше пошла.
Старі козаки
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела...
Молоді козаки
Тьі отказала мне два раза...
Старі козаки
Ой чий то кінь стоїть,
Та біла гривонька...
Молоді козаки
Опять от меня сбежала
Последняя злектричка.
И я по шпалам, опять по шпалам
Йду домой по привычке.

М: Нічого! Наша школа!
В: Минуле тісно переплітається з сучасним. Наш вам наказ: «Нове вивчайте, в Інтернеті зависайте, але й свого минулого не забувайте. Бо, як казав наш Кобзар:
Всі:
Наша пісня, наша дума
Не вмре, не загине.
Он де, люди, наша слава.
Слава України!

З'являється маленьке козача.

Козача: Візьміть і нас до себе!

/ козак: А ти звідки взявся? Мене, приміром, знайшли в капусті.

// козак: А мене лелека приніс.

Козача:
А мене... А мене... батьки скачали з Інтернету.

/ козак: Ну що, козаки, шикуйсь (витягує лист і читає, при цьому дивлячись, то в лист, то на козаків під мелодію)

Гей, ми, хлопці молодії, раз, два, три!
Ми майбутнього надія, раз, два, три!
Ні на що ми не зважаймо,
Та комп'ютер добре знаймо.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.
На екрані курсор скаче, раз, два, три!
Базу даних він зазначить, раз, два, три!
Нам всі коди поламати —
Інформацію дістати.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.

1 козак: Ой козаки, козаки…, давайте краще заспіваєм по-учнівськи для нашої школи, нехай дівчата знають які ми співучі!
Пісня “Остров невезения” (проіграш 1 хв.)

Острів у Василівці біля ставу є,
Якщо тут навчаєтесь, значить вам везе—2 р.
Острів у Василівці біля ставу є.
Там щасливих учнів роблять з дикунів, 2
Вчителі працюють на тижні аж 5 днів—2 р.
Крокодил не ловиться, не росте кокос, 2
Вранці, як за правило, школярів привоз—2 р.
На острові є школа—це просто палац,
І туди потрапити—щастя це для нас—2 р. 2

Ведучий 1. Так...а як виконали своє завдання «Василівські КЛАВи»?
Команда «Василівські КЛАВи» представляє своє домашнє завдання.
МУЗИЧНИЙ КОНКУРС (ДІВЧАТА)
Виходить на сцену Клава
Клава. Оскільки вас тут небагато, то мене можна почути, а ще краще побачити (сідає). до речі, хто не знає, може скачати про мене інформацію на сайті за адресою: туугуу.сеїеуеі.сіауа.сот.иа.
Клава:
Хіт-паради ввійшли в моду,
Хіт-паради зараз скрізь.
Нині маємо нагоду
Піднести вам всім сюрприз.
Ба! Експромт!
Я Василівська Клава. Прошу любити й шанувати.
Наш незвичайний локальний (місцевий, так би мовити)Василівський хіт-парад відкри вають користувачі ПК.

(Виходить дівчинка з табличкою «КОРИСТУВАЧІ ПК» і співає під мелодію Чистівки пісню).

Якби я комп 'ютер знала,
Непогано б заробляла,
Зараз це престижно й модно
В Україні ще й Торонто.

А ще комп 'ютеру пророчать
(Бо ж всі, напевно, цього хочуть),
Щоб у майбутньому він став
(І щоб його ще й кожен мав)

Одним-єдиним і надійним
Помічником для нас всіх вірним.
А щоб ці мрії всі здійснити,
Комп 'ютер нам потрібно вчити!


Клава. Вас багато! А буде ще більше!
На наступну сходинку Клавиного хіт-параду ступають.

(Проходить дівчинка з табличкою «Хакери», за нею гурт типу крутих, обезбашених дівчат.)

Хакери
Ми бандито, знаменито,
Розроблянто, прониканто оу-є!
Ми зламанто, ограблянто,
Убеганто, то и ето оу є!
Залезанто в Інтернето
І скачанто інформанто
І складато в дипломаті.
Ми транжиро мілйонно
І плеванто, і плеванто на законо. /2 р.

Клава. Ну й хекери!

(Уся команда виходить на сцену, співає у вигляді хіп-хопу без мелодії)


Новини про життя країн...
Про це розкаже тільки він...
Ось гороскоп, рецепти страв.
Це спорт, хто де перемагав.
Про випадки «зірок» щораз
Хто інформує вас і нас?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!

Тепер комп'ютер є у нас...
Чудово, кльово, просто клас!
Панель задач, дискета, флеш,
Адаптер, мікрофоні кеш.
Порахувати все б не зміг
А хто у цьому допоміг?
НАШ КОМ-П'Ю-ТЕР!


Ведучий 2. Прошу учасників гри вийти на сцену, а журі підготувати результати.

Учитель інформатики.
Шановні учасники гри! Шановні члени журі! Шановні присутні! Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.
Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.

(Всі співають пісню)
Гурченко: «Песенка о хорошем настроении»


1. Если Вы, нахмурясь, выйдете из дома,
Если Вам не в радость наступивший день,
Лучше позабудьте все свои невзгоды
И пошире улыбайтесь всем, кому не лень.

Вы отбросьте все сомнения
Улыбайтесь всем вокруг
И хорошее настроение
К Вам придёт как лучший друг.

2. Если вас встречает на пороге школы
Хмурые директор, завуч, педагог,
Вы своей улыбкой с ними поделитесь
Не идти же хмурым педагогам на урок.

И улыбка, без сомнения
Вдруг коснётся добрых глаз
И хорошее настроение
Не покинет больше вас

3. Если я случайно не готов к уроку
Или при ответе пару схлопотал
От моей улыбки будет мало проку
Это я давным-давно, давным-давно понял.

И улыбка, без сомнения
Вдруг коснётся добрых глаз
И хорошее настроение
Не покинет больше вас

Мы, к огромному сожалению
Расстаёмся навсегда
Умоляем Вас о прощении
Улыбнитесь, господа!


Ми дякуємо командам за співпрацю у підготовці і проведенні гри.

 


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.008 сек.)