АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Творчі завдання та ігри

Читайте также:
  1. I. Мета, завдання та загальні вимоги до виконання курсової роботи
  2. II. Завдання та обов'язки
  3. II. Перевірка виконання домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. III. Мета, стратегічні напрями та основні завдання Національної стратегії
  6. IV. Домашнє завдання з інструктажем.
  7. J Нові конкурси (спортивні, творчі, містер гімназії)
  8. V. Домашнє завдання з інструктажем.
  9. VI. Домашнє завдання.
  10. VI. Домашнє завдання.
  11. VI. Домашнє завдання.
  12. VII. Домашнє завдання.

“Угадай книгу”

Об’єднайте дітей у групи. Роздайте кожній групі картки з назвами відомих дитячих творів. Учасники групи мають розповісти про свій твір, не повідомляючи його назви, автора, імена героїв. Попередьте дітей, що їх розповідь повинна бути яскрава і образна. Суперники відгадують, про яку книгу йде мова.

Конкурс “Що спочатку?”

1) - пергамент;

- настінний розпис;

- папір.

2) дії читача:

- читає книгу;

- здає в бібліотеку;

- бере в бібліотеці.

3) - кінцівка;

- зачин;

- основна частина.

4) раніше папір з’явився у:

- Китаї;

- Єгипті;

- Україні.

5) першим почав друкувати книги:

- Іван Федоров;

- Йоганн Гуттенберг.

Діалог “Дві книги”

Придумайте діалог двох книг: нової і старої.

Для допомоги використайте питання:

- Скільки тобі років?

- Де і коли ти народилась?

- Скільки людей тебе прочитали?

- Які читачі тобі подобаються найбільше?

- Чим ти хворіла, і хто тебе лікував?

- Коли тобі буває сумно, весело, боляче?

- Про що мрієш?

- Чому можеш навчити?

“Лікуємо книги”

Попросіть принести з дому старі книги, які потрібно ремонтувати. Діти об’єднуються у групи і думають, як і чим можна допомогти цим книгам, а потім їх лікують. Після цього представники від групи розповідають, як почувають себе відремонтовані книги.

“Лист книги”

Напишіть листа від імені книг про те, як їм живеться, коли про них забувають або не бережуть.

“Щасливі книги”

Групи дітей мають подумати і розповісти чи намалювати, як повинна бути облаштована бібліотека, щоб книги в ній жили щасливо.

Питання для допомоги:

- Як у вашій бібліотеці зберігаються книги?

- Як і чим вона прикрашена?

- Які зустрічі, свята організовуються у вашій бібліотеці?

- Як і хто ремонтує старі книги?

“Задушевна бесіда”

Посадіть дітей у коло і попросіть відповісти на ваші запитання та завдання:

- Розкажіть про свою першу книгу, яка вас найбільше вразила і запам’яталася.

- Розкажіть про своє перше відвідання бібліотеки.

- Чи часто ви відвідуєте бібліотеку? Чи потрібно, на вашу думку, туди ходити?

- Як би ви були главою держави, то які бібліотеки ви б організували у своїй країні, які б книги друкували для дітей?

- Подумайте і розкажіть, як книга може впливати на людину. Наприклад, книга може подарувати мрію, розвеселити, навчити думати, допомогти щось змінити тощо.

- Розкажіть про книгу, яка дуже вплинула на вас або щось змінила у вашому житті.

“Склади картинку” (Літературні пазли)

Портрети героїв відомих для дітей творів розрізати на частини у вигляді пазлів. Групі пропонується якнайшвидше скласти портрет, назвати героя, охарактеризувати його або розповісти один із епізодів, повідомити назву твору і автора.

“Літературне лото”

Для гри потрібне гральне поле у вигляді карти лісу, розділене на 16 пронумерованих клітинок та 16 карток із запитаннями. Гравці по черзі беруть по одній картці із запитанням, відповідають на нього. Якщо відповідь правильна, то кладуть картку на ігрове поле. Виграє той учасник, який перший заповнить гральне поле.

Конкурс “Що? Де? Коли?”

Дати відповіді на запитання, які починаються зі слів: що, де, коли. Наприклад:

- Що попало Каю в око?

- Де закопав монети Буратіно?

- Коли Дюймовочка врятувала ластівку?

“По карті – за героями книг”

Назвіть і знайдіть на карті світу країни, де живуть герої книг. Наприклад:

- Том Сойєр (США);

- Чипполіно (Італія);

- Кривенька качечка (Україна) тощо.

“Літературний алфавіт”

На кожну запропоновану літеру назвати героя твору:   І команда ІІ команда  
А Айболить Б Буратіно
В ­– Врунгель­ Г Гуллівер
Д Дюймовочка Е Електронік
Є Ємеля Ж Жар-птиця
З Золота рибка І Іван-царевич
К Колобок Л Леопольд
М Мауглі Н Незнайко
О Оле-Лукойє П Принцеса на горошині
Р Робін Гуд С Снігуронька
Т Телесик У Умка
Ф Фея Х Хотабич
Ц Царівна-жаба Ч Червона Шапочка
Ш Шамаханська цариця Щ Щука
Ю Юнга Я Яга

 

“Рецепт”

Учні отримують «хворі» книжки. Перемагає той, хто першим правильно визначить пошкодження і метод ремонту книжки.

“Запитання в конвертах

Учні отримують запитання в конвертах. Через хвилину пропонують свої варіанти відповіді. Приклади запитань:

1. Чому в давній Месопотамії було дуже важко вкрасти книжку? (Тоді книги писалися на глиняних табличках. Одна книга складалася із декількох ящиків. Винести її було важко і незручно.)

2. За який вчинок у Великобританії людина заслуговувала такого прокляття: “ … да поплатится за это смертью, пусть его поджаривают в аду, пусть его трясет лихорадка и швыряет на землю падучая, пусть его земным уделом станут виселица и колесование”? (За крадіжку рукописної книги.)

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.008 сек.)