АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Засоби для відродження Церкви

Читайте также:
  1. II. Возобновление служения Церкви в тюрьмах в настоящее время.
  2. А) суспільно небезпечні наслідки, причинний зв’язок між діянням і суспільно небезпечними наслідками, місце, час, обстановка, спосіб і засоби вчинення злочину;
  3. Библейское благословение: нужда церкви
  4. Богослужебные особенности Русской церкви и развитие обрядности в религиозной жизни.
  5. Введение в историю Русской церкви: христианство в России при святом Владимире.
  6. Визначте наявні в реченнях фонетичнi засоби стилiстики.
  7. Вино в апостольской церкви
  8. Відродження влади Центральної Ради.
  9. Відродження демократичних інститутів лідерства в Україні
  10. Відродження демократичних інститутів лідерства в Україні
  11. Відродження інтересу до античної культурної спадщини, яка була майже повністю забута у середні віки.
  12. Відродження народного господарства

Основними стовпами духовного життя є:

1) розважання про останні речі – смерть, суд, вічність;

2) розважання про страсті Христа, Його смерть і воскресіння.

На початку третього тисячоліття довершується масовий відпад від християнства. Історично-критична теологія (ІКТ) ставить під сумнів Божество Ісуса Христа, Його відкупительну жертву на хресті, Його воскресіння і, навіть, натхнення Богом Святого Письма. Документ Nostra Аetate і апостатичний жест Івана Павла ІІ у 1986 році в Ассижі запровадив замість пошани до Бога пошану до демонів і до поганства. Цим дійшло до ліквідації християнської ідентичності і правдивої місії. Найсильнішим засобом для демонізації Церкви є послух апостатичній ієрархії. Ці зрадники мають єдність духа з масонами. Під фальшивим послухом католики офіційно і масово ідуть до вічного засуду.

Синод єпископів УПГКЦ у 2009-2010 рр. звернувся до всіх католицьких ієрархів з закликом визнати правдиву віру і відректися єресей. Вони цього не зробили, за винятком деяких. Тому на них впало Боже прокляття. Святі тайни, які уділяють: священичі свячення, Святі Літургії, сповіді, вже є неважні.

Тим, що Бенедикт XVI виголосив богохульну беатифікацію апостата Івана Павла ІІ, сам стягнув на себе Божу анатему. Цим жестом фактично оприлюднив посмертну анатему і на Івана Павла ІІ. Беатифікація була публічною трагікомедією. Обидва папи цим жестом були привселюдно виключені з Церкви.

Цю анатему накладає Бог. Вона випливає з Божого слова. Апостол Павло сказав: „Та коли б чи ми самі чи ангел з неба проповідували вам іншу євангелію, ніж ту, яку ми вам проповідували були, нехай буде проклятий (анатема)! Як я казав був перше, так і нині повторяю: Коли хтось вам проповідує іншу євангелію, ніж ту, що ви прийняли, – нехай буде проклятий” (Гал. 1,8-9).

Щирі священики і вірні запитують: Що нам робити? Як маємо орієнтуватися в добі крайнього безладу і зради церковної ієрархії? Церква є єдина, свята, соборна тобто католицька і апостольська. Ці ознаки правовірності Церкви є в Ісусі Христі, в Його Євангелії, в апостольському вченні і в священній Традиції. Зрадники і єретики, які мають духа антихриста, хоч і займають високі уряди, до цієї святої Церкви вже не належать. Церква, яка є під їх владою, стала блудницею антихриста. Хто відпав від Христа і Євангелії і затверділо не хоче робити покаяння, буде вічно засуджений. Альтернативних доріг до спасіння не існує (пор. Ді. 4,12).

На питання, що маємо робити, була, є і завжди буде єдина Божа відповідь: „Чиніть покаяння, вірте Євангелії!”, а не апостатичній церковній ієрархії. Як маємо чинити покаяння і як вірити Євангелії? Мусимо визнати свій гріх. Назвати його правдивим ім’ям. Відділитися від нього і від єресей історично-критичної теології та єретичного духа Ассижу, бо це все суперечить правовірному вченню Церкви. Після цього кроку необхідно прийняти Ісуса за свого особистого Спасителя і Господа. Тоді маємо Його наслідувати, згідно Євангелії.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)