АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Модуль. Література доби Відродження

Читайте также:
  1. V. Література періоду громадянських воєн.
  2. VI. Література періоду принципату
  3. Болгарська література
  4. Використана література
  5. Використана література
  6. Відродження влади Центральної Ради.
  7. Відродження демократичних інститутів лідерства в Україні
  8. Відродження демократичних інститутів лідерства в Україні
  9. Відродження інтересу до античної культурної спадщини, яка була майже повністю забута у середні віки.
  10. Відродження народного господарства
  11. Гуманізм епохи Відродження
  12. Гуманістична педагогіка епохи Відродження.

 

Семінарське заняття № 6. Франческо Петрарка – перший європейський гуманіст

1. Основні факти з біографії Ф. Петрарки. Літературна та наукова діяльність.

2. Петрарка – засновник гуманізму. Теоретичні положення гуманістичної програми.

3. Збірка «Канцоньєре»: структура, новаторство поетичного стилю.

4. Образ Лаури у першій та другій частинах книги. Які способи створення її образу? Наскільки цей образ конкретний? (звернути увагу на характер лексики)

5. Образ ліричного героя: яким показаний закоханий, характер його любовного переживання.

6. Індивідуалізація любовного почуття і поетичного стилю.

Література:

1. Хлодовский Р.И. Франческо Петрарка. – М.: Наука., 1974

2. Девятайкина Н.И. Мировоззрение Петрарки: Этические взгляды. – Саратов, 1988

3. Петрарка Ф. Лирика. Автобиографическая проза. – М., 1989

4. Франческо Петрарка и европейская культура. – М.: Наука, 2007

 

Семінарське заняття № 7. Джованні Боккаччо – фундатор жанру новели. «Декамерон»: композиція, мотиви та образи. 1. Жанрова своєрідність «Декамерону» як збірки новел, характерні риси новели.2. Композиція твору, роль обрамляючої новели, авторський вступ і висновок.3. Коло проблем у книзі «Декамерон». Основні теми, які обговорюються оповідачами.4. Гуманістична спрямованість твору:– «республіка» поетів – герої-оповідачі;– ренесансне трактування долі в «Декамероні»;– ренесансне розуміння любові у Дж. Боккаччо. Література. 1. Боккаччо Дж. Декамерон / Пер. з іт. М.Лукаша. – К.,19642. Бокаччо Дж. Декамерон / Пер. с ит. Н.Любимова. – К., 19923. Зарубіжна література ранніх епох. Античність. Середні віки. Відродження / Ф. І. Прокаєв та ін. – К., 19944. Історія зарубіжної літератури: Середні віки та Відродження / М. С. Шаповалова, Г. Л. Рубанова, В. А. Моторний. – Львів, 19825. Шалагінов Б. Зарубіжна література. Від античності до початку ХІХ сторіччя. – К., 20076. Сутуева Т.О. Очерки литературы итальянского Возрождения. Раннее Возрождение. – М., 19647. Европейская новелла Возрождения / Вст. ст. Н.Балашова, Р.Хлодовского, А.Михайлова. – М., 19748. Хлодовский Р.И. «Декамерон». Поэтика и стиль. – М., 1982

 


1 | 2 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.)