|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Типи зброї Ближнього бою
Зрубна зброя(3 очка за модель). Різноманітного роду булави, бити, сокири, які ламають броню, зброю чи кінцівки. Сила удару зрубної зброї настільки сильна, що здатна передавати силовий імпульс далі на сусідніх воїнів, чи глушити ворогів, що виводить їх із бою. Воїни із зрубною зброєю в руках можуть додатковий раз кидати куби на пробиття за кожну 6ку на кубах за пробиття. Проникаюча зброя(5 очок за модель). Заточки, дротики, списи тощо. Проникаюча зброя може прошивати ворогів наскрізь і ранити інших солдатів. Воїни з проникаючою зброєю подвоюють кількість занесених попадань за кожну 6ку на кубах на пробиття. Ріжуча зброя(8 очок за модель). Мечі, шаблі, катани тощо. Основа майже будь якої армії, дуже часто відмінного виконання, дозволяють маневрувати та частіше наносити атаки. Воїни з ріжучою зброєю перекидають всі провалені результати на поранення. Моделі з ріжучою зброєю отримують +1 до моралі. Ініціатива. Параметр який відповідає за першочерговість нанесення удару. Загін в вищим параметром ініціативи наносить удар першим. Якщо параметр рівний, то гравці обидва кидають куби на поранення та попаданням, потім видаляють втрати. Якщо у одного загону ініціатива вища, то спочатку він б’є першим, потім видаливши втрати, противник наносить удар тими військами що залишились. Сила зброї та кількість атак. В залежності від майстерності виконання зброї, її габаритів, та типу зброї, є різноманітні параметри кількості атак та сили зброї. Далі по схемі вказана кількість атак, сила та очки.
Щоб вирахувати вартість зброї ближнього бою для моделі, необхідно, вартість типу зброї, приплюсувати до вартості розміру і рівня, що зазначений в таблиці. Кавалерія носить дворучну проникаючу зброю в одній руці з додатковою противагою, як лицарі на турнірі. І так само як на турнірах, лицарі можуть носити щит у вільній руці. Стрілецька зброя Арбалети. Проста у використанні зброя, яка має фіксований радіус враження і достатньо складну конструкцію. 1й рівень. 12дюймова стрільба, 1 атака. Сила 3. 5 очок за модель. 2й рівень. 15дюймова стрільба, 1 атака. Сила 3. 7 очок за модель. 3й рівень. 20дюймова стрільба, 1 атака. Сила 4. 10 очок за модель. 4й рівень. 25дюймова стрільба, 1 атака. Сила 4. 15 очок за модель. Покращення арбалетів: Луки. Складна у використанні зброя, якою різної сили та вміння воїни, можуть влучати з різною силою та дистанцією. Результати приведені у таблиці.
Вершник 1го рівня стріляє як солдат 1го рівня, вершник 2го рівня стріляє як вершник 2го рівня. Покращення луків: Герой Воєначальник, який веде в бій армію, присутній в єдиному екземплярі. Він береться в армію безкоштовно, і героєм об’являється один із воїнів будь якого загону. Герой наслідує всі параметри зброї, броні та інші характеристики, його атаки так же само будуть враховуватись як і атаки всього загону. У героя одна додаткова Рана. Поки герой буде залишатися живим в загоні, він буде давати 9ту мораль загону, а також спеціальні правила. «Стрілецька тактика» дає перекид всіх промахів лучників на один хід, «Бойова тактика» дає перекид всіх промахів в ближньому бою на один хід. Можна використовувати одну тактику в окремі ходи. Якщо 2 воєначальники зійшлися в ближній бій, вони можуть викликати один одного на дуель. Якщо противник відмовляється то 2 противники кидають куби, і у противника буде більше число, він залишиться із своїм загоном. В дуелі беруть участь тільки Герої. Дуель бути тривати до тих пір, поки один із героїв не загине, або не закінчиться гра. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |