АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Політичному красномовстві, в популярних лекціях з морально-етичних та соціальних тем

Читайте также:
  1. Але спочатку фашистські, як, власне, й більшовицькі групи в Росії та націонал-соціалістичні – у Німеччині, були малочисельними й малопомітними в політичному житті.
  2. Види і функції соціальних інститутів
  3. Види пенсійних виплат і соціальних послуг
  4. Види соціальних відносин
  5. Виховання – це усвідомлене і цілеспрямоване зрощування людини як особистості у відповідності зі специфікою цілей, соціальних груп і організацій в яких воно здійснюється.
  6. Демократія та її роль у політичному процесі
  7. Дисципліна: «МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ»
  8. Еволюція соціальних організацій
  9. Завдання 2. Визначити відповідно до ДКУД документи, які відносяться до документації з праці, соціальних питань і соціального захисту населення.
  10. ЗІТКНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ОЧІКУВАНЬ ОСОБИСТОСТІ З ЖИТТЄВОЮ РЕАЛЬНІСТЮ
  11. Класифікація соціальних інститутів
  12. Література й театр на тлі нових національних та соціальних реалій.

ІІІ. Висновки-це стислий узагальнювальний зміст висловленого, підсумок основних

Досягнень промови чи дискусії та запевнення слухачів у своїй повазі до них і вдячності їм.

Комунікативна творчість оратора виявляється в тому, як він зможе використати всі

Чи названі форми мовлення, чи окремі - відповідно до предмета викладу, мети та умов

Спілкування й аудиторії слухачів.

ЛЕКЦІЯ 36. МЕМОРІЯ Й АКЦІЯ

(продовження)

План

Образ оратора

Образ аудиторії. Подолання опору аудиторії

Риторичний ідеал

Аналіз публічного виступу

Образ оратора

У класичній риториці Давньої Греції і Давнього Риму поняття образу оратора

Належало до головних. Проте спочатку вся увага риторів була звернена переважно на те,

Якою має бути переконлива промова, далі, з розвитком риторики, коло зацікавлень

Дослідників риторики і вчителів у риторичних школах поширюється на три невід'ємні

Складники риторичного діяння: оратор - промова - слухачі.

У давньогрецькій риториці, головним завданням якої було переконувати слухачів

Засобами живого слова, домінуючою вимогою до оратора була добродійність, здатність

Викликати довіру у слухачів, тобто оратор повинен бути настільки добрим і приємним, щоб

Люди мимоволі ставали його слухачами, вірили йому. Оскільки антична риторика була

Міцною сув'яззю логосу (думки і слова), філософії, теорії пізнання світу, то й ритор мав

Бути високоосвіченою і талановитою людиною, а ще і фізично досконалою.

Найповніший образ класичного оратора античних часів постає з трактатів про

ораторське мистецтво Цицерона:"…Першою і неодмінною умовою для оратора є природне

обдаровання. Для красномовства необхідна особлива жвавість [гнучкість] розуму й чуття",

які мові про будь-який предмет надають оздоби. Це "робить прикрашання численним,

Запам'ятовування -точним і міцним... усе це є дари природи...; якості, дані людині від

Природи... - швидка мова, звучний голос, сильні легені, міцна статура, склад і вигляд усього

обличчя й тіла..."; "Оратор багатий не лише словами, а й думками".

Оратор завжди на людях, а під час промови він підлягає суворішому суду, ніж інші,

"і скільки разів ми виступаємо, стільки разів над нами здійснюється цей суд". Ця гіпербола

Потрібна була Цицеронові, щоб відзначити, наскільки відповідальним було в його часи

заняття ораторством. На думку Цицерона, "оратор повинен володіти дотепністю діалектика,

Думками філософа, словами мало не поета, пам'яттю законодавця, голосом трагіка, грою

такою, як у кращих лицедіїв... Нічого немає прекраснішого за досконалого оратора...".

Оратор не може бути байдужим до предмета промови, йому необхідні ".. ревність і

захоплена любов до справи! Без цього у житті не можна дійти взагалі ні до чого великого, а

тим більше до того, до чого ти прагнеш". Не кажучи вже про те красномовство, якому

Належить влада у будь-якій миролюбній та вільній державі, у самій здатності до слова,


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)