АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Перелік питань до заліку

Читайте также:
  1. I. Обговорення проблемних питань.
  2. II Перелік лабораторних та практичних робіт
  3. II. Структура Переліку і порядок його застосування
  4. VІ. Основна нормативно-правова і навчальна література для підготовки до заліку (іспиту) з Кримінально-виконавчого права.
  5. Анотований перелік питань для тестового державного іспиту з навчальної дисципліни «Організація рекреаційних послуг»
  6. Аркуш запитань
  7. Аркуш запитань
  8. Б) відображення життєзмістовних питань буття людини
  9. Вибір питань.
  10. Документація с кадрово-контрактних питань. Автобіографія.
  11. З питань боротьби з відмиванням грошей
  12. З питань збереження життя і здоров’я учнів

1. Загальна характеристика античної літератури як етапу у розвитку світового літературного процесу.

2. Основні етапи розвитку античної літератури.

3. Загальна характеристика давньогрецької літератури.

4. Гомерівський епос. Історична та міфологічна основи поем „Іліада” та «Одіссея».

5. Загальна характеристика та основні жанри давньогрецької лірики.

6. Давньогрецька елегія та її різновиди.

7. Виникнення театру та розвиток давньогрецької драми.

8. Види та структура давньогрецької драми.

9. Драматургія Есхіла. Трилогія „Орестея”: міфологічна основа, образна система та роль хору і акторів у творі.

10. Драматургія Софокла. „Едіп-цар”: художній твір та психоаналітичний дискурс.

11. Давньогрецька проза. Різновиди жанрів. Творчість представників.

12. Загальна характеристика давньоримської літератури.

13. Римська комедія. Творчість Плавта і Теренція.

14. Римська лірика та її жанри.

15. Література періоду імперії. Творчість Овідія та Горація.

16. Поняття про Ренесанс. Сутність культури Відродження.

17. Гуманістичний характер ренесансної літератури.

18. Загальна характеристика італійської ренесансної літератури, періодизація її розвитку.

19. Творчість Данте Аліг’єрі. Поема „Божественна комедія”—ренесансне уявлення автора про загробний світ. Алегоризм образів та ситуацій поеми.

20. Творчість Франческо Петрарки. Збірка „Канцоньєре”: жанрово-композиційна своєрідність, особа ліричного героя.

21. Творчість Джованні Боккаччо. «Декамерон»: сюжетно-композиційна своєрідність, гуманістичні ідеї та природа сміху у творі.

22. Діяльність гуртка Лоренцо Медичі.

23. Ренесансна рицарська поема. Боярдо і Аріосто.

24. Загальна характеристика ренесансної літератури у Франції.

25. Діяльність гуртка Маргарита Наваррської.

26. Творчість Франсуа Рабле. «Гаргантюа та Пантагрюель”: проблематика та сатиричне звучання твору, художній світ символів та парадоксів.

27. Література Реформації та Селянської війни 1524-1525рр. у Німеччині.

28. Особливості бюргерської літератури.

29. Народні книги в Німеччині доби Відродження.

30. Загальна характеристика ренесансної літератури в Нідерландах. Творчість Еразма Роттердамського.

31. Література Відродження в Іспанії: загальна характеристика, періодизація розвитку.

32. Творчість Мігеля Сервантеса. «Дон Кіхот”- сатира на рицарські романи та спроба філософських роздумів про сучасність.

33. Лопе де Вега та його школа. „Собака на сіні”- комедія „плаща і шпаги”.

34. Література Відродження в Англії: загальна характеристика та літературна

35. періодизація.

36. Ідейно- тематичні особливості та типологія героя у творах англійських письменників Ренессансу.

37. Вільям Шекспір—найяскравіший представник англійського Ренесансу. Періодизація творчості. „Шекспірівське питання”.

38. ”Король Лір” В.Шекспіра — роздуми про пошуки справжнього у житті.

39. Загальна характеристика історико- літературного поцесу у XVII ст. Поняття та особливості класицизму як художнього методу та літературного стилю.

40. Творчість представників французького класицизму.

41. Творчість російських класицистів. „Плеяда”.

42. Бароко як стиль і художній напрям. Основні ознаки культури бароко. Світ і людина в культурі бароко.

43. Творчість Франсіско де Кеведо і Педро Кальдерона.

44. Передумови виникнення Просвітництва в літературі.

45. Просвітництво як ідейно-культурний рух в західноєвропейських країнах.

46. Провідні жанри літератури Просвітництва. Типологія просвітницького роману.

47. Загальна характеристика англійської просвітницької літератури.

48. Проблема жанру (фантастично- пригодницький). Політична сатира у романі.

49. Творчість англійських драматургів XVIII ст. (Ліло, Едісон, Шерідан). Загальна характеристика французького Просвітництва.

50. Творчість Алена Рене Лесажа. „Кульгавий біс” в контексті просвітницької ідеології.

51. Шарль Монтеск’є. Ідеологічний та філософський потенціал творчості.

52. Творчість Жана- Жака Руссо. «Нова Елоїза”, „Еміль”,”Сповідь”(аналіз роману на вибір).

53. Література періоду „бурі та навали”.

54. Веймарський класицизм.

55. Фрідріх Шіллер. Преромантичні мотиви у творчості. Драма „Розбійники”.

56. Творчість И.-В.Гете. Поема «Фауст»: філософські проблеми та просвітницькі ідеї у творі.

57. Особливості історико- літературного процессу в Італії XVIII ст. Комедія дель арте.

58. Принципи та художні особливості Романтизму.

59. Літературна періодизація та система жанрів романтичної літератури.

60. Особливості романтичної літератури у Франції.

61. Ранній французький романтизм (Ф. Р. де Шатобріан, Ж. де Сталь, А. де Ламартін).

62. Пізній французький романтизм (Жорж Санд, А. де Мюссе, Ж. де Нерваль).

63. Творчість поетів — «парнасців». Творчість Ш.Бодлера. Поетична збірка «Квіти зла».

64. Романістика В. Гюго. «Собор Паризької Богоматері» - одне з вершинних досягнень Гюго.

65. Загальна характеристика романтичної літератури в Німеччині.

66. Ієнський гурток романтиків (Новаліс, Л.Тік, В.Вакенродер).

67. Гейдельберзький гурток романтиків (А. фон Арнім, К.Брентано, Г. фон Клейст).

68. Творчість Е.Т.А. Гофмана. Повість-казка «Малюк Цахес», роман «Життєва філософія кота Мура».

69. Особливості англійської романтичної літератури.

70. Творчість представників «озерної школи».

71. Своєрідність лірики та ліро-епосу Дж. Байрона. Бунт самотнього героя в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда».

72. Загальна характеристика романтичної літератури в США. Літературна періодизація.

73. Творчість В.Ірвінга, Ф. Купера, та А.По як найяскравіше явище американського романтизму.

74. Реалізм як літературно-мистецький напрям. Його художньо-естетичні принципи.

75. Різновиди реалізму. «Критичний» реалізм як напрям.

76. Реалізм у словянських літературах XIX ст.

77. Особливості французької реалістичної літератури.

78. Творчість О. де Бальзака. Епопея «Людська комедія»: Задум, структура, проблематика.

79. Реалістична література Франції 50-60-х pp. Творчість Г. Флобера. «Пані Боварі».

80. Реалізм в Англії. Творчість Ч. Діккенса. «Нотатки Піквікського клубу»: ідейно-тематична своєрідність, образна система роману.

81. Основні тенденції та напрями розвитку літератури кінця XIX -початку XX ст.

82. Поняття та сутність модернізму, його ознаки та особливості.

83. Основні принципи та художньо-естетичні засади творчості символістів.

84. Творчість французьких символістів (П. Верлена, А.Рембо, С.Малларме).

85. Англійська література на межі ХІХ-ХХ ст. Естетизм О.Вайльда. Основні тенденції розвитку світової драматургії кінця XIX - початку XX ст.

86. «Нова» драма.

87. Авангардизм в літературі першої половини XX ст.

88. Екзистенціалізм, його ознаки та особливості. Творчість представників.

89. Поняття та особливості детективу як жанру літератури, творчість представників.

90. Розвиток фантастики в літературі, творчість представників. Латиноамериканська література (Маркес, Борхес, Амаду, Карпентьєр).

 

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)