АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Тема. Роман-памфлет “Мандри Гуллівера” – найвище творче досягнення Дж. Свіфта

Читайте также:
  1. A) Магнітоелектрична система.
  2. B) Електромагнітна система.
  3. C) Електродинамічна система.
  4. E) Індукційна система.
  5. I. Литературное творчество молодых.
  6. II-го Всероссийского открытого фестиваля детского телевизионного творчества «ДеТВора-2013»
  7. II. Проблема социокультурной динамики – центральная тема в творчестве П. Сорокина.
  8. II. Проекты выполненные в персональной творческой мастерской Устинова Б.Г.
  9. III. Творческая часть. Страницы семейной славы: к 75-летию Победы в Великой войне.
  10. III. Творческая часть. Страницы семейной славы: к 75-летию Победы в Великой войне.
  11. IV. Достижения студента в культурно-творческой деятельности
  12. IV. Центральна нервова система. Черепні нерви. Органи чуття.

Змістовий модуль 1.

Практичне заняття 1.

(3 бали)

Тема. Морально-філософська драма Кальдерона “Життя – це сон”.

План

1. Творчість Кальдерона – вершина іспанського барокового театру.

2. Філософські драми Кальдерона.

3. “Життя – це сон” як відображення етико-філософських уявлень бароко про світ та людину.

4. Значення драми для подальшого розвитку іспанської літератури.

 

Література

1. Плавскин З.И. Испанская литература XVII – середины XIX века. – М., 1978.

2. Штейн А.Л. Литература испанского бароко. – М., 1983.

3. Назарець В.М. Блукання людини в гріховному світі // Зар літ в навч. закл. – 1999. – №11. – С. 27-31.

4. Шепель Ю.О. Митець на тлі доби. Матеріали за п’єсою Педро Кальдерона “Життя – це сон” // Всесв. літ. в сер. навч. закл. – 2000. – №1. – С. 28-30.

 

Практичне заняття 2.

(4 бали)

Тема. Французька класицистична драматургія (П.Корнель. Ж.Расін).

План

1. Ідейне і художнє новаторство Корнеля й Расіна.

2. Роль трагедії “Сід” у творчості драматурга.

3. “Сід” і класицистична доктрина.

4. Трагедія Расіна „Андромаха” і специфіка психологізму в творчості драматурга

5. „Федра” як одна з вершин французької класицистичної трагедії

6. Вплив Корнеля і Расіна на розвиток французької драматургії.

 

Література

1. Андреев Л.Г., Козлова Н.П., Косиков Г.К. История французской литературы. – М., 1987.

2. Штейн А.Л., Черневич М.Н., Яхонтова М.А. История французской литературы. – М., 1988.

3. Обломлевский Д. Французский классицизм. – М., 1968.

4. Сигал Н.А. Пьер Корнель. – М., 1957.

5. История всемирной литературы: В 9 т. – М., 1987. – Т.4.

6. Балащов Н.И. Пьер Корнель. – М., 1956.

7.

Практичне заняття 3.

(3 бали)

Тема. Мольєр – творець класицистичної комедії.

План

  1. Творчість Мольєра як найвище досягнення французької літератури ХVІІ ст.
  2. Комедії Мольєра – сатирична енциклопедія французького суспільства:

а) „Тартюф” як зразок сатиричної комедії Мольєра;

б) викривальні тенденції в комедії Мольєра „Дон Жуан”.

3. Ідейно-художній аналіз комедії Мольєра „Міщанин – шляхтич”.

 

Література

  1. Андреев Л.Г., Козлова Н.П., Косиков Г.К. История французской литературы. – М., 1987.
  2. Бордонов Ж. Мольер. – М., 1983.
  3. Бояджиев Г. Мольер. История пути формирования жанра высокой комедии. – М., 1967.
  4. Прокаєв Ф.І., Кубинський Б.В., Долгунов І.В. Зарубіжна література. – К., 1987.
  5. Ганич Н.І. Дидактичні матеріали до вивчення творчості Мольєра // Всесвітня література. – 2000. – № 4. – С. 26-28.
  6. Кашуба Є.І. Первісток пана Поклена // Зарубіжна література. – 2001. -- №4. – С. 20-21.

 

Змістовий модуль 2.

Практичне заняття 4.

(3 бали)

Тема. „Робінзон Крузо” Дефо – перший англійський

Реалістичний роман.

План

1. Загальна характеристика романів Дефо та місце серед них “Робінзона Крузо”.

2. Авантюрний елемент в композиції роману.

3. Образ Робінзона як втілення просвітницьких ідей Дефо.

4. Буржуазні риси Робінзона.

5. Художні особливості роману Дефо.

 

Література

1. Аникин Г.В., Михальская Н.П. История английской литературы. – М., 1985.

2. Елистратова А. Английский роман эпохи Просвещения. – М., 1966.

3. Нерсесова М. Даниель Дефо. – М., 1960.

4. Урнов Д.М. Дефо. – М., 1977.

5. Підставна Л.І., Ружевич Т.Н., Д.Дефо “Робінзон Крузо” // Всесв. літ сер. навч. закл. – 2000. – №4.

 

Практичне заняття 5.

(3 бали)

Тема. Роман-памфлет “Мандри Гуллівера” – найвище творче досягнення Дж. Свіфта.

План

1. Життєвий та творчий шлях Дж.Свіфта.

2. Роман “Мандри Гуллівера” – сатирична картина дійсності:

а) сюжет і композиція роману;

б) образ Гуллівера;

в) реалістичність та фантастика у романі.

3. Художні особливості роману Свіфта.

4. Традиції Свіфта в англійській та світовій літературі.

Література

1. История английской литературы. – М.; Л., 1943-1958- Т. 1-3

2. Аникин Г.В., Михальская Н.П. История английской литературы. – М., 1985.

3. Елистратова А. Английский роман эпохи Просвещения. – М., 1966.

4. Дубашинский И.А. “Путешествия Гулливера” Д.Свифта. – М., 1968.

5. Соколянский М.Г. Западноевропейский роман эпохи Просвещения. – Киев; Одесса, 1983.

6. Муравьев В.С. Джонатан Свифт. – М., 1968.

7. Зарольська Л.І. Організація роботи з художнім текстом – найважливіший засіб виховання читача. На прикладі вивч. роману Дж.Свіфта “Мандри Гуллівера” // Всесв. літ. в сер. навч. закл. – 2000. – №2.

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)