АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 10

Читайте также:
  1. I. Організація студентів до практичного заняття
  2. I. Організація студентів до практичного заняття
  3. II. Практичне завдання.
  4. II. Практичне завдання.
  5. V. Зміст теми заняття.
  6. V. Зміст теми попереднього заняття.
  7. VI. Підготовка процесуальних документів до практичного заняття – до 5 балів за кожний документ
  8. VII. Матеріали методичного забезпечення заняття .
  9. VІІ. Матеріали методичного забезпечення заняття
  10. VІІ.3. Матеріали контролю для заключного етапу заняття.
  11. АНАЛІЗ ВІДВІДАНОГО ЗАНЯТТЯ
  12. Анулювання свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю

ПОЕЗІЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ – НОВИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ

ПЛАН:

1. Формування ліричного таланту Лесі Українки. Огляд прижиттєвих збірок. І.Франко та М.Зеров про масштаби таланту Лесі Українки.

2. Поняття неоромантизму щодо ліричної спадщини Лесі Українки.

3. «Пісні» Лесі Українки як художнє явище модерністської практики художнього висловлювання. Ідейно-художній аналіз «Невільничих пісень».

4. Неоромантична та символістська образність циклів «Ритми», «Хвилини».

ЛІТЕРАТУРА:

1. Забужко О. Леся Українка як культурно-інтерпретаційна проблема / Оксана Забужко // Слово і Час. – 2001. - № 2. – С. 6-17; № 3. – С. 45-53.

2. Зеров М. Леся Українка / Микола Зеров // Зеров М. Твори: У 2 т. – К.: Дніпро, - 1990. – Т. 2. – С. 359-401.

3. Козак С. Неоромантична концепція слова Лесі Українки / С.Козак // Сучасність. – 1993. - № 2. – С. 138-144.

4. Франко І. Із останніх десятиліть ХІХ віку / Іван Франко // Франко І. Зібр. тв.: У 50 т. – К.: Наук. думка, 1981. – Т. 41. – С. 519-522.

5. Франко І. Леся Українка / Іван Франко // Франко І. Зібр. тв.: У 50 т. – К.: Наук. думка, 1981. – Т. 31. – С. 254-274.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 11

МОДЕРНІСТСЬКА ДРАМАТУРГІЯ В.ВИННИЧЕНКА

ПЛАН:

1. Роль В.Винниченка в модернізації українського театру. Ю.Смолич про В.Винниченка.

2. «Брехня» – «перша ластівка» неореалістичного українського театру.

3. Життя й мистецтво в драмі «Чорна Пантера і Білий Медвідь».

4. Постулат переоцінки традиційних вартостей у драмах «Базар», «Закон», «Гріх» та інших.

5. Драматургія В.Винниченка в оцінках критиків.

 

ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Володимир Винниченко; Грицько Григоренко: Штрихи до портретів: Навч. посібник / О.Д. Гнідан, Л.С. Дем'янівська, Л.В. Йолкіна, А.Б. Гуляк. – К.: Вища шк., 1995. – 223 с.

2. Вороний М. Драма живих символів / Микола Вороний // Вороний М. Театр і драма. – К.: Мисецтво, 1989. – С. 159 – 168.

3. Градовський А.В. Основні тенденції розвитку драматургії на межі ХІХ – ХХ століть. Урок – лекція. 10 клас / А.В. Градовський // Зарубіжна література в навчальних закладах.– 2002. – № 4. – С. 18 – 20.

4. Гуменюк В. Європейська модерна драма як тло творчих пошуків В. Винниченка / В. Гуменюк // Всесвіт. – 2002. – № 1 – 2. – С. 169 – 180.

5. Історія української літератури та літературно-критичної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття / Кол. авторів: О.А. Галич, О.О. Бровко,.., Т.П. Шестопалова. – Луганськ: Альма-матер, 2008. – С. 329-344.

6. Кошова І. Творчий полілог (В.Винниченко і західно- європейська література початку ХХ ст.) / І. Кошова // Слово і Час. – 2002. –. № 2. – С.43 – 48.

7. Мороз Л. «Сто рівноцінних правд»: Парадокси драматургії В. Винниченка / Л. З. Мороз. – К.: Фірма «Віпол», 1994. – 207 с.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 12

ДРАМАТИЧНІ ЕТЮДИ О. ОЛЕСЯ

ПЛАН:

1. Поняття символізму в ранньому українському модернізмі. Символістська драма О.Олеся. Тематичні групи його драматичних творів.

2. Філософізм ідеї етюдів «Злотна нитка» та «Танець життя».

3. Ідейно-художній аналіз символістського етюду «По дорозі в Казку» (особливості хронотопу, образність, ідейний колорит).

4. Неоміфологізм поетики етюду «Над Дніпром».

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Історія української літератури та літературно-критичної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття / Кол. авторів: О.А. Галич, О.О. Бровко,.., Т.П. Шестопалова. – Луганськ: Альма-матер, 2008. – С. 350-362.

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 13


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)