|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 5Сучасна жіноча проза: особливості, тенденції розвитку ПЛАН
1.Особливості жіночого письма в українській літературі кінця ХХ – початку ХХІ століття. 2.Оксана Забужко. Роман «Польові дослідження з українського сексу». Збірка прози «Сестро, сестро»: життєвий шлях письменниці. Проза, поезія, дослідницькі студії та есеїстка. 3.Збірка прози «Сестро, сестро» – книжка-самоантологія. Оповідання «Сестро, сестро», особливості жанру твору. Тема, проблематика. 4.Узагальнення життя через призму дитячої і сформованої жіночої свідомості. 5. Повість «Казка про калинову сопілку» – створення образу «нової героїні» здатної адаптуватися у «чужому» світі. 5. Особливості мови творів. 6.Ірен Роздобудько. Роман «Гудзик»: особливості сюжетних колізій; хронотоп роману; роль морально-духовних цінностей. ЛІТЕРАТУРА 1. Агеєва В. Жіночий простір: Феміністичний дискурс українського модернізму: Монографія. – К.: Факт, 2003. – 320 с. 2. Гундорова Т. Післячорнобильська бібліотека. Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005. – 263 с. 3.Забужко О. Хроніки від Фортінбраса. – К.: Акцент, 1999. – С. 160. 4. Зборовська Н. Жіноче письмо на порубіжжі віків (Леся Українка, Оксана Забужко) // Слово і час. –2004. – № 2. – С. 32 – 38. 5. Зборовська Н.Код української літератури: Прект психоісторії новітньої української літератури. Монографія. К.: Академвидав, 2006. – 504 с. 6. Павличко С. Фемінізм. – К.: Основи, 2002. – С. 79. 7. Шумило Н. Сучасні голоси минулого // Слово і час. – 1996. – № 8 – 9. С. 37 – 41. ЗАВДАННЯ Законспектувати статтю Н. Зборовської «Жіноче письмо на порубіжжі віків (Леся Українка, Оксана Забужко)».
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 6 ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ В СУЧАСНІЙ ПРОЗІ ПЛАН 1. Тема «втраченого покоління» у світовій та українській літературі. 2.Анатолій Дністровий. Тема «втраченого покоління» в романі «Місто уповільненої дії»: *гетерогенність впливу міста на молодь; *гостре викриття автором проблем сучасного урбанізованого суспільства. 3.Образна система роману: Олег, Бідон, Циркуль, Тюля, Мишка та ін. 4.Роль лексики у розкритті художніх образів. 5.Сергій Жадан. Публіцистичність прози. 6. Роман «Депеш Мод» – жанрові особливості, коло проблем. 7. Особливості художнього втілення конфлікту «батьки – діти». 8. Мовні особливості роману. ЛІТЕРАТУРА 1. Голобородько Я. Легітимація українського андеграунду. «Депеш Мод» як «Modern Talking» Сергія Жадана // Дзеркало тижня. – 2005. – № 33. – 27 серп. – 2 верес. 2. Голобородько Я. Інвестиції «реалу»: прозовий портал Анатолія Дністрового // Книжник review. – 2006. – № 6. 3. Жадан С. Вивалювання правди-матінки // Дзеркало тижня. – 2003. – № 14. – 12 – 18 квіт. 4. Лапко С. Просвітительство уповільненої дії // Березіль. – 2004 – №5. – С.182 – 184. 5. Радинський О. Між життям і текстом // Дзеркало тижня. – 2005. – № 37. – 24 – 30 верес. 6. Стус Д. Чоловіки сповідаються // Дзеркало тижня. 2005. – № 25. – 2 – 8 лип. ЗАВДАННЯ Поповнити словничок літературних термінів, дати власне визначення «втрачене покоління» початку ХХІ століття (письмово). ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 7 ПРОБЛЕМАТИКА УКРАЇНСЬКОГО ФЕНТЕЗІ ПЛАН
1.Жанр фентезі як багатоаспектне явище сучасного літературного процесу. 2.Інтерпретація філософських вчень ХХ століття в літературі фентезі. Характерні риси жанру фентезі. 3.Жанрово-стильові особливості фентезі прози Г. Штоня: *філософські концепції індивідуалізму, екзистенціалізму та психоаналізу творів письменника; *фантастичні моделі творів «Суд», «Рай». 4. Біблійні мотиви фентезі у творах автора. 5.Християнські ідеали в творах Г.Штоня спрямовані на постійне духовне оновлення та моральне очищення. 6.Нові форми та засоби втілення фентезі в прозописьмі Г. Пагутяк. 7.Фантастична парадигма в малій прозі письменниці. «Записки Білого Пташка». 8.Фрагментарність композиції, суб’єктивність викладу, нетрадиційна організацію тексту, широкий символічний спектр.
ЛІТЕРАТУРА
1.Агеєва В.П.Про книгу Галини Пагутяк «Потрапити в сад» / В.П.Агеєва // Слово і час. – 1990. – №3. – С. 74 – 76. 2.Голобородько Я. Онтологічна проза Григорія Штоня (про романну збірку «Пообіч часу») / Я.Голобородько // Слово і час. – 2005. – №12. – С.17 – 21. 3.Губайловский В. Обоснование счастья. О природе фэнтези и первооткрывателе жанра / Губайловский В. // Новый мир. – 2002. – №3. – С.174 –185. 4.Мельник Н. Проникнення в іншу реальність (українська магічна новела наприкінці ХХ ст.) / Н.Мельник // Слово і час. – 1998. – №11. – С.46 – 51. 5.Нямцу А.Є. Загальнокультурна традиція у світовій літературі / А.Є.Нямцу. – Чернівці: Рута, 1997. – 223 с. 6.Нямцу А.Е. Поэтика современной фантастики. Часть 1 / А.Е.Нямцу. – Черновцы: «Рута», 2002. – 240 с. 7.Нямцу А.Е. Современная фантастика (проблемы теории): [Учебное пособие] / А.Е.Нямцу. – Черновцы: «Рута», 2004. – 80 с. 8.Нямцу А.Е. Фантастические парадоксы человеческого мира / А.Е.Нямцу. – Черновцы: Рута, 1998. – 120 с. ЗАВДАННЯ 1. Виписати із романів Г.Штоня «Рай» та «Суд» зразки моральних та духовних ціннісних настанов письменника. 2. Написати літературно-критичний огляд розвитку українського фентезі.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |