АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Стаття 3. Команди змагань

Читайте также:
  1. АРХІВИ ТА АРХІВНА СПРАВА ДОБИ ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ І ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ (1917-1920 РР.)
  2. Внутрішні команди MS-DOS
  3. Документування операцій по статтях власного капіталу
  4. Зміни по статтях власного капіталу
  5. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  6. Команди.
  7. Крок 3. Створення процедури оброблення команди New головного меню
  8. Стаття 1. Визначення основних термінів.
  9. Стаття 1. Визначення термінів
  10. СТАТТЯ 1. Загальні положення
  11. Стаття 109. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади
  12. Стаття 11. Жести

Правила проведення змагань у розділі

"Семі - контакт"

Стаття 1. Визначення

"Семі - контакт" - це бійцівська дисципліна, в якій два учасника змагаються з метою набрати якомога більше балів, використовуючи дозволену техніку, швидкість і контрольований точний удар. Ефективний результат в цій дисципліні не важливий. Основними характеристиками розділу "Семі - контакт" є техніка і швидкість.

Змагання у розділі "Семі - контакт" характеризується використанням легких і добре контрольованих ударів. Рівна увага приділяється як техніці роботи руками, так і ногами. Удари ногами і руками строго контролюються. За кожен присуджений бал (бал присуджується за дозволений удар ногою або рукою, що досяг дозволеної мети при використанні дозволеної техніки) центральний рефері призупиняє бій і одночасно з двома іншими суддями на пальцях показує кількість балів, які присуджено тому або іншому спортсмену, вказуючи на нього.

 

Стаття 2. Правила змагань

Спортсмени виходять на татамі і торкаються рукавичками один одного, після чого роблячи крок назад (до відповідної лінії), приймають бойову стійку і чекають команду рефері FIGHT (ФАЙТ).

Час зупиняється тільки по команді рефері TIME (ТАЙМ). Час не зупиняється для присудження балів або покарання, якщо рефері не бачить в цьому необхідності. Рефері не повинен розмовляти зі спортсменами під час поєдинку, поки час не зупинений.

Спортсмену, в його кутку, в період поєдинку можуть допомагати тільки один тренер і один секундант. Вони повинні знаходитися у межах відведеного їм майданчика у продовж усього бою. Ніхто з них не має права виходити на татамі під час поєдинку і нікому з тренерів і секундантів не дозволено втручатися в роботу рефері і суддів, робити їм зауваження. Тільки рефері може зупинити час поєдинку. Спортсмен може попросити зупинити час для того, щоб поправити захисну екіпіровку або оглянути ушкодження. Рефері не повинен зупиняти час, якщо він відчуває, що це дасть перевагу одному із спортсменів. Зупинки часу мають бути мінімальними.

Якщо рефері вважає, що спортсмен використовує зупинки часу для відпочинку або для запобігання нарахуванню балів його супернику то йому робиться попередження і він може бути дискваліфікований за відмову від бою або відстрочення бою. Після команди рефері STOP (СТОП), спортсмен повинен повернутися в початкове положення на татамі, а бій продовжитися після команди рефері FIGHT (ФАЙТ).

 

Стаття 3. Команди змагань

Ø FIGHT (ФАЙТ): команда подається коли необхідно почати поєдинок;

Ø SHAKE HANDS (ШЕЙК ХЕНД): Потиск рук – (вітання спортсменів), застосовується тільки перед початком поєдинку;

Ø STOP (СТОП): поєдинок зупиняється негайно, спортсмени повинні повернутися в початкове положення на татамі. Бій триває після команди рефері FIGHT (ФАЙТ);

Ø FIGHT (ФАЙТ): команда подається коли необхідно почати або продовжити поєдинок після перерви або його зупинки;

Ø STOP TIME: Команда подається коли рефері має намір зупинити поєдинок і час. Він повинен скласти руки буквою Т, таймкиперу подається знак зупинити час, поки рефері не дасть команду FIGHT (ФАЙТ) для відновлення бою, причина зупинки часу повинна бути обґрунтованою;

Ø TIME: Команда подається рефері спершу (продовження після зупинки) або зупинки поєдинку. Рефері повинен скласти руки буквою Т, чим подає знак таймкиперу зупинити час і голосно подати команду "TIME".

При зупинці поєдинку, Рефері зобов'язаний обґрунтувати причину зупинки бою.

Рефері зупиняє час в наступних ситуаціях:

Ø коли спортсмену присуджується попередження (його суперник повинен негайно відійти в нейтральний кут);

Ø коли спортсмен просить зупинити час підняттям правої руки (його суперник повинен негайно відійти в нейтральний кут);

Ø коли рефері бачить, що у спортсмена збилася екіпіровка або форма;

Ø коли рефері бачить що спортсмен травмований (максимальний час для втручання лікаря 2 хв.

для усіх вікових категорій спортсменів);

 

 

NO POINT (НОУ ПОИНТ) Коли немає більшості в рішенні присудження балів, рефері після зупинки бою, - оголошує NO POINT (НОУ ПОИНТ) з жестом перетину рук перед собою;

POINT (ПОИНТ) Коли є більшість в рішенні присудження балу, рефері, після зупинки бою, - оголошує POINT (ПОИНТ) для присудження балу спортсмену;

 


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)