АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Семінар 3. Історія і особистість в літературі постмодернізму (2/4)

Читайте также:
  1. Бевзенко С.П. та інші. Історія української мови: Морфологія.-К.,1978.
  2. Вступ до курсу “Історія України”. Витоки українського народу та його державності.
  3. Для яких періодів історіографії всесвітньої історії, згідно з Коллінгвудом, є властивою «історія ножниць і клею» ?
  4. ДО КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»
  5. з дисципліни «Історія української культури»
  6. ЗАВДАННЯ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  8. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  9. ЗАГАЛЬНІ Методичні рекомендації до вивчення тем, що виносяться на семінарські заняття та на самостійну роботу.
  10. Заняття-семінар
  11. Змістовий модуль 1. ФІЛОСОФСЬКА ПРОПЕДЕВТИКА ТА ІСТОРІЯ ФІЛОСОФІЇ
  12. ІНСТРУККТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

1. Постмодерна концепція особистості в романі Дж.Барнса «Папуга Флобера»

а) відмова від причинно-наслідкової лінійності та "великих наративів"; фрагментарність

б) децентрація, дегероїзація, деієрархізація

в) лейтмотиви роману

г) проблема естетичного відтворення реальності

2. Історія і вигадка в романі П.Акройда «Останній заповіт Оскара Вайльда»

а) особливості композиції роману (наявність кількох наративних рівнів)

б) гуманістична спрямованість твору та шляхи її актуалізації. Символіка назви

в) інтертекстуальність твору; авторські алюзії

г) прийоми «очуднення» в романі

Література

1) Барнс Дж. Папуга Флобера – будь-яке видання (ИЛ, 1994, №1).

2) Акройд П. Останній заповіт Оскара Вайльда – будь-яке видання

3) Сизоненко Н. Історія в добу постмодернізму (див. далі).

4) Хассан І. Культура постмодернізму // Вікно в світ. 1999, № 5. С.99-112.

 

Семінар 4. Постмодерністська новела США (2/4)

1. Новела Дж.Барта "Хімера" як приклад постмодерного метатексту

а) засоби та функції стирання граней між "реальністю" та текстуальністю.

б) метатекстуальні втручання до традиційного сюжету новели

в) г) інтертекстуальність новели в контексті ідей Дж.Барта про "літературу виснаження" та "літературу повторного наповнення"

2. "Ентропійність" сучасного світу за новелою Т.Пінчона.

а) композиція твору ("двоповерховість")

б) ознаки "ентропії" на різних рівнях оповіді; полісемантичність цього поняття

в) символи, алюзії, цитати в творі як складові загальнокультурного тла

г) часова організація новели та її роль у смислопородженні

Література

Основна:

1) Барт Дж. Хімера (будь-яке видання).

2) Пінчон Т. Ентропія // Вікно в світ. 1999, № 5. С. 179-192.

3) Денисова Т.Н. Джон Барт // Сучасна американська література: Проблеми вивчення та викладання. Миколаїв, 2002. С. 30-39.

4) Денисова Т.Н. Томас Пінчон // Сучасна американська література: Проблеми вивчення та викладання. Миколаїв, 2002. С. 44-52.

Додаткова:

1) Коваль М. Гра в романі і гра в роман (про творчість Джона Барта). Львів, 2000.

2) Оленєва В. Short story і постмодернізм // Вікно в світ. 1999, № 5. С.78-84: 93- 99.

 

Семінар 5. Мультикультуралізм у сучасній літературі Великої Британії (2/4)

1. Роман К.Ісігуро «Не відпускай мене»: оповідна манера по відтворенню минулого. Національне і глобальне у романі.

2. Теми «великої» і «малої» історії, пам'яті, травми у романах К.Ісігуро і С.Рушді.

3. Застосування фольклорних елементів у мультикультурному тексті. Міф як можливість іносказання. Інтерпретація «Казок 1001 ночі» у романі С.Рушді «Діти півночі».


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)