АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Кодування областей сталості

Читайте также:
  1. Арифметичне кодування
  2. Визначення розміру страхового відшкодування по КАСКО
  3. ВІДШКОДУВАННЯ ЗБИТКІВ У СФЕРІ ГОСПОДАРЮВАННЯ
  4. Відшкодування збитків у сфері господарювання
  5. Відшкодування збитків у сфері господарювання.
  6. Відшкодування шкоди працівникам у разі ушкодження їх здоров’я.
  7. Вопрос Поняття відшкодування збитків.
  8. Глибокий ступінь розумової відсталості (ідіотія)
  9. Двовимірне кодування довжин серій
  10. Джерела комунікації та процес кодування
  11. Кодування без втрат з передбаченням

Простим, але ефективним методом стиснення двійкових зображень чи бітових площин, є використання спеціальних кодових слів для ідентифікації великих областей, що складаються з сусідніх одиниць або нулів. Відповідно до одного з таких підходів, що називається кодування областей сталості (КОС), зображення розбивається на блоки розмірами пікселів, які класифікуються як цілком білі, цілком чорні, або змішаної яскравості. Потім найбільш імовірною або часто зустрічається категорії присвоюється 1-бітове кодове слово 0, а інші дві категорії отримують 2-бітові коди 10 і 11. Стиснення досягається за рахунок того, що бітів, які в звичайному випадку необхідні для подання області довільних значень, замінюються 1 - або 2-бітовим кодовим словом, що вказує на область сталості. Звичайно ж, код, що привласнюється категорії областей змішаної яскравості, використовується в якості префікса, за яким йде набір з бітів, що містяться в блоці.

При стисненні текстових документів, які переважно є білими, може використовуватися кілька більш простий підхід, який полягає в тому, що білі блоки кодуються кодом 0, а всі інші (включаючи цілком чорні) блоки - кодом 1, за яким слідує набір бітів в блоці. Перевага такого підходу, що називається пропуском білих блоків (ПББ), виникає за рахунок запропонованих структурних властивостей стисненого зображення. Якщо ж і зустрічаються невелика кількість цілком чорних блоків, то вони будуть віднесені до групи блоків змішаної яскравості; тим самим 1-бітове кодове слово буде використовуватися тільки для найбільш ймовірних білих блоків. Дуже ефективною модифікацією даного способу є вибір розмірів блоку рівним . При цьому повністю білі рядки кодуються кодом 0, а всі інші рядки - кодом префікса 1, за яким слідує звичайна ПББ кодова послідовність. Інший підхід полягає в застосуванні ітеративного підходу, відповідно з яким двійкове зображення або бітова площина розбивається на послідовність зменшуваних двовимірних підблоків. Цілком білі блоки отримують код 0, а всі інші діляться на підблоки з префіксом 1 і кодуються аналогічним чином. Таким чином, якщо подблоков є цілком білим, то він є префіксом 1, що вказує, що це підблоки першого рівня, за яким, котрим слід 0, що вказує, що подблоков білий. Якщо ж подблоков не є цілком білим, то процес розбиття продовжується до тих пір, поки не буде досягнутий заданий поріг, після чого подблоков кодується або кодом 0, якщо він цілком білий, або кодом 1, за яким йде зображення підблока.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)