АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Українська мова (за професійним спрямуванням) (2, 3 Рік (4, 5 семестр))

Читайте также:
  1. А. Революційна українська партія (РУП)
  2. А. Українська демократична партія
  3. ВГО Всеукраїнська федерація «Спас»
  4. Власне українська та іншомовна лексика у професійному мовленні.
  5. Глава 7 Українська РСР — союзна республіка в складі СРСР
  6. ДРУГА ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
  7. Європейське Відродження та українська культура ХІV–ХVІ ст.
  8. ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА (ЗУНР)
  9. Західноукраїнська Народна республіка
  10. Західноукраїнська Народна Республіка
  11. Західноукраїнська Народна Республіка (ЗУНР )
  12. Класифікація складових факторів та видів міжнародної міграції робочої сили та її українська специфіка

Аналіз вимог до програмного забезпечення

Мета дисципліни -вивчення принципів, процесів, методів та засобів роботи з вимогами до програмного забезпечення.

Зміст дисципліни. Поняття вимог.Вимоги у процесах життєвого циклу програмного забезпечення.Специфікація вимог до програмного забезпечення.

 

Алгоритми та структури даних

Мета дисципліни -оволодіння концепціями формування структур даних (абстрактні типи даних), алгоритмам їх обробки та основам аналізу алгоритмів.

Зміст дисципліни. Алгоритми та структури даних. Алгоритми і обчислювальні автомати. Рекурсія та її застосування для обробки структур даних.

Аналіз алгоритмів. Алгоритми сортування та структури даних. Алгоритми пошуку та структури даних. Математичні та ком бінарні алгоритми. Алгоритми ідентифікації

 

Архітектура та проектування програмного забезпечення

Мета дисципліни - ознайомлення з методами та засобами проектування програмного забезпечення, архітектурними стилями та шаблонами проектування.

Зміст дисципліни. Основи проектування програмного забезпечення. Архітектурне проектування програмного забезпечення. Проектування об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення. Аналіз та оцінка проектів програмного забезпечення

 

Емпіричні методи програмної інженерії

Мета дисципліни -ознайомлення з основами наукових концепцій, понять та технологій, які використовуються при емпіричному дослідженні програмного забезпечення.

Зміст дисципліни. Емпірична інженерія програмного забезпечення.Методи емпіричної інженерії програмного забезпечення.Вимірювання – основний метод для збору даних. Статистична обробка даних.Засоби автоматизації емпіричних досліджень. Застосування емпіричної інженерії програмного забезпечення.

Людино-машинна взаємодія

Мета дисципліни - розкриття сучасних наукових концепцій, понять та технологій, які застосовуються при розробці інтерфейсу програмного забезпечення інформаційних, інтелектуальних та систем реального часу.

Зміст дисципліни.

Введення / виведення інформації. Збереження інформації в пам'яті. Вплив емоцій на людські можливості. Моделі взаємодії. Ергономіка. Парадигми взаємодії. Основи проектування взаємодії. Основні принципи проектування. Стилі взаємодії. Аффорданс і метафора. Семантика і діалог. Властивості діалогу. Діалогові нотації: текстові, графічні. Принципи дизайну. Мультисенсорні системи. Мультимодальні та мультимедійні системи. Теорія кольору. Мова. Структура мови. Синтез та розпізнання мови.

Правила побудови інтерфейсів. Критерії якості інтерфейсів. Швидкість роботи користувача. Помилки. Швидкість навчання. Суб’єктивне задоволення користувачів. Універсальний дизайн Життєвий цикл програмного забезпечення. Юзабіліті інженерія. Ітераційне проектування та макетування. Техніки прототипування. Раціональне проектування. Користувачі, як інтегрована частина інформаційної системи. Моделі і метафори. Модель користувача. Модель розробника. Техніки моделювання. Методики оцінювання. Типи програмного забезпечення колективного використання. Моделі програмного забезпечення колективного використання. Взаємодія через артефакти. Перспективи розвитку персональних комп’ютерів. Мережі. Web –інтерфейс. Основні елементи Web – інтерфейсу. Нові метафори взаємодії.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)