АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Час, доба --- Провідний стиль доби --- ВИДИ МИСТЕЦТВА, В ЯКИХ НАЙПОВНІШЕ ПРОЯВИВСЯ СТИЛЬ ДОБИ

Читайте также:
  1. Американский национальный стиль
  2. Американский стиль делового общения
  3. БЛЕЙКИ, МИНГУС, РОЛЛИНС И СТИЛЬ ФАНКИ
  4. Виды и строение текстильных нитей
  5. Власненауковий стиль
  6. ГЛАВА 9. ЛОГИКА, СТИЛЬ И ЯЗЫК ЗАКОНА
  7. ГОТИЧНИЙ СТИЛЬ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН:КУЛЬТОВИЙ ТА СВІТСЬКИЙ ІНТЕР’ЄРИ,МЕБЛІ
  8. Делегирующий стиль.
  9. Естафета 4х50 м вільний стиль – чоловіки
  10. Задания по теме «Научный стиль»
  11. Задания по теме «Официально-деловой стиль»
  12. Значение уроков технологии в начальной школе. Особенности работы с текстильным материалом.

I. а) Дороманський період (V-VIII ст.) --- Тваринний (або «тератологічний») стиль --- Орнаментальне прикладне мистецтво. Оздоблення зброї упряжі, предметів домашнього вжитку, одежі та ін. металевими (з золота, срібла, бронзи) пластинками, бляшками, підвісками з химерними узорами, в які вплетені зображення звірів, чудовиськ, домашніх тварин, птахів, рослин, квітів, а також зображення людей, міфологічних істот. Прикрашання кораблів зображеннями тварин, чудовиськ (наприклад, оздоблення корабля з Осенберга, IX ст.). Ювелірні прикраси, коштовності (перстені, діадеми, браслети, ланцюжки, підвіски тощо). Оправа книг, рукописів обкладинками,

І. б) Каролінгська епоха (VIII-IX ст.) --- Мистецтво перехідного етапу --- прикрашеними золотом, сріблом, коштовним камінням. Ілюстрування рукописів, оформлення їх рисунками, мініатюрами (наприклад, Утрехтський псалтир початку IX ст., Аахенське євангеліє Карла Великого, початок IX ст.).

II. Романське мистецтво (X-XII ст.) --- Романський стиль --- Архітектура як основа синтезу середньовічного мистецтва - культова і цивільна (собори, замки тощо). Монументальна скульптура, рельєф, мініатюра. (Наприклад, собори в м. Вормсі, Шпейері, Майнці та ін.).

III. Готичне мистецтво (ХІІ-XIV ст.)--- Готичний стиль --- Архітектура (культова і цивільна) - собори, ратуші, замки тощо. Скульптура. Монументальний вівтарний живопис. Рельєф. Монументальні вітражі. Мініатюра. Готичне латинське письмо середньовічних рукописів і хронік. (Наприклад, собори в м. Ам'єні, Реймсі, Парижі та багато ін.).

 

 

Контрольні питання

1. Раннє середньовіччя як новий історичний етап.

2. Які явища вплинули на розвиток літератури раннього середньовіччя?

3. Усна народна творчість та її значення для розвитку середньовічної культури.

4. «Каролінгське Відродження» та його роль у розвитку культури Європи.

5. Тематика і поетика ірландських саг.

6. Кухулін - герой стародавніх ірландців, характерні риси цього улюбленого народного героя.

7 Древньогерманський героїчний епос, його історична основа.

8. Англосаксонська поема «Беовульф» та її значення у вивченні древньогерманського епосу..

9. Значення «Старшої Едди» для вивчення культури скандінавських народів (Класифікація пісень, сюжетні корені героїчних пісень, фольклорні риси).

10. Особливості поезії скальдів.

11. Родові ісландські саги, відображення в них буття скандінавців у «добу вікінгів».

12. Особливості героїчного епосу доби розквіту феодалізму.

13. Роль і значення народних співців (жонглерів, хугларів, шпільманів) у розвитку європейського епосу.

14. Характер епічного героя в «Пісні про Роланда».

15. Народність поеми «Пісня про Роланда».

16. Тема звільнення батьківщини в «Пісні про Сіда».

17. Антиаристократична спрямованість «Пісні про Сіда».

18. «Пісня про Нібелунгів», сюжетні джерела, вплив куртуазної культури.

19. Поезія вагантів та її місце в розвитку європейської поезії.

20. Тематика і поетика куртуазної лірики.

21. Мінезанг, основні напрями, зв'язок раннього мінезангу з народною поезією.

22. Класифікація рицарського роману.

23. Новаторство Кретьєна де Труа у розвитку європейського епосу.

24. Сюжетні джерела роману «Трістан та Ізольда»,

25. Міська література. Що сприяло її виникненню?

26. Жанри міської літератури.

27. Тематика, художні особливості фабліо, шванків. Антиклерикальна спрямованість.

28. Особливості тваринного епосу, відомі твори цього жанру.

29. «Роман про Лиса» - зразок тваринного епосу. Структура поеми, авторство.

30. Соціально-політичне звучання поеми В. Ленгленда «Видіння Петра-Орача».

31. Особливості розвитку міської лірики. Рютбеф та антиклерикальна спрямованість його творів.

32. Риси вільнодумства в другій частині «Романа про Розу».

33. Жанри середньовічної драми.

34. Роль містерії у розвитку театру.

35. Фарс - провідний народний жанр середньовічного театру.

36. Роль народної сміхової культури у розвитку світського театру.

 

© Aerius, 2004

наборы станкоимпорт | Отличный умягчитель воды у вас дома. | Рецепты блюда из зелёной спаржи.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)