|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛдо магістерської кваліфікаційної роботи за темою «Методика створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів»
Студента другого року навчання на освітньо-кваліфікаційному рівні «магістр» 8.05150102 – «Технології електронних мультимедійних видань» __________ Сокольський Є.В.
Керівник: ______________ к.т.н., проф. кафедри КСіТ. В. В. Браткевич.
2013 р. АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ (слайди №3-4)
1) Компанія Cisco (світовий лідер у галузі мережних технологій) опублікувала результати дослідження, в ході якого перевірялися методи використання відео послуг та технологій Веб 2.0 в компаніях; 2) Як показало дослідження, все більше компаній починають цікавитися способами використання відео та Веб 2.0 для розвитку бізнесу, пошуку нових замовників, підвищення продажу продуктів і т. д.; 3) Популярність і актуальність хмари тегів як одного із сервісів Веб 2.0 може підкреслити появи їх в найпопулярніших CMS (WordPress); 4) Наявні методики створення хмари тегів діють лише тільки для текстового контенту. НАУКОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ВІДЕО, ЩО СУПРОВОДЖУЄТЬСЯ ХМАРОЮ ТЕГІВ (слайд №5-7)
Мета: створення методики розробки хмари тегів для відео.
Об'єкт: хмара тегів.
Предмет: процес створення та оформлення хмари тегів.
Прикладна проблема: 1) наявні технології формування хмари тегів дійсне лише для текстового контенту. 2) існуючі методики створення хмари тегів для інтерактивного відео, посилаються або на це ж відео, або ж на інше, при цьому не враховують контент іншого виду.
Наукова проблема: Відсутність теоретичних основ створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів
Гіпотеза: Якщо створити відео, яке б могло містити в собі хмару тегів, то інформація буде більш вмісткою та більш сконцентрованою, і, як наслідок, користувачів даного ресурсу буде більше.
ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ (слайди №8-13)
ТЕРМІН «ХМАРА ТЕГІВ» (слайд №15) Хмара тегів (англ. tag cloud, wordle) являє собою візуальне представлення списку ключових слів в форматі гіперпосилань за якоюсь конкретною темою, які відображаються в спеціально відведеному для них місці. Під тегами при цьому можна розуміти ключові слова, ярлики, мітки, категорії, терміни, імена. Важливо зазначити, що хмара тегів є одним із сервісів, який прийшов до нас із появою Веб 2.0.
МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ВІДЕО, ЩО СУПРОВОДЖУЄТЬСЯ ХМАРОЮ ТЕГІВ (слайд №16)
1. Визначення предметної області; 2. Визначення категорій тегів за темою: 2.1. Максимально можлива кількість тегів; 2.2. Розробка анкети; 2.3. Аналіз зібраної інформації; 2.4. Визначення основних тегів (для конкретної предметної сфери); 2.5. Ієрархія тегів шляхом визначення категорій тегів методом кластерного аналізу; 3. Метод відображення тегів на відео; 4. Створення відео; 5. Створення хмари тегів; 6. Поєднання хмари тегів із відео. 2.5. ІЄРАРХІЯ ТЕГІВ ШЛЯХОМ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ ТЕГІВ МЕТОДОМ КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ (слайд № 19-20)
Для визначення максимально можливої кількості тегів, було вирішено застосувати формулу (1.1):
де і = 1…9. В результаті розрахунку значення М, серед 15 найбільш згадуваних тегів, було обрано 8 найбільш згадуваних ключових слів (формула 1.2),
де З – згадування тегу в анкетах; П – середнє значення пріоритетності даного тегу в кожній окремій анкеті (за шкалою від 15 до 1); М – середнє значення тегу з урахуванням згадування тегу в анкеті та середнє значення пріоритетності даного тегу в кожній окремій анкеті. З метою виділення категорій ключових слів, зібрана інформація була проаналізована таким многомірним методом обробки данних, як кластерний аналіз. До вихідних даних записуються дані значень показників З та П. Вони позначаються, відповідно – х1 та х2. Як відстань між об'єктами було прийнято Махеттенську відстань (cityblock). Відстань між кластерами була визначена за принципом «далекого сусіда» і «середнього зв'язку». Для проведення стандартизації, було розраховано хср і середньоквадратичне відхилення за формулою (1.3):
де σ – стандартизація; x - значення кожного показника; xср - середнє значення кожного показника. 2.5. ІЄРАРХІЯ ТЕГІВ ШЛЯХОМ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ ТЕГІВ МЕТОДОМ КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ (слайд № 19-20)
Рис. 1. Значення стандартизації даних
Стандартизоване значення для кожного zij визначається за формулою (1.4):
де Zij - стандартизоване значення для кожного елемента; σj – стандартизація кожного показника; xij – елемент матриці; хсрj - середнє значення кожного показника. Після того як всі об'єкти були поетапно об'єднані, для наглядності результатів, була побудована дендограма (рис. 2).
Рис. 2. Дендограма
ЗАБЕСПЕЧУЮЧІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ (слайд №25)
Рис. 3. Середовище розробки прототипу
2.3. АНАЛІЗ ЗІБРАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ (слайд №30)
ДИДАКТИЧНА ЧАСТИНА (слайд №37)
Дидактичний проект лекційного заняття по предмету «Створення інтерактивних медіа» призначений для навчання студентів 5 курсу, 7.04.61.12.01 «Видавничо-поліграфічна страва» Тема заняття: Методика створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів Основні питання лекції: 1) Веб 2.0. Основні принципи; 2) Термін «хмара тегів». Ознаки; 3) Ціль створення хмари тегів; 4) Історія появи хмари тегів; 5) Сприйняття хмари тегів; 6) Реалізація хмари тегів; 7) Опис методики створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів. РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ (слайд №39)
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.) |