|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Послідовність вживанняЛогічні операції Boolean
До логічних операцій відносяться об'єднання, відрізання і пересічення обєктів. У операціях завжди використовуються лише два об'єкти, їх називають операндами (операнд А і операнд В).
Необхідні булеві операції використовують на практиці для того, щоб вирізати з одного об'єкту отвір формою іншого об'єкту. Наприклад, потрібно змоделювати звичайний гудзик з двома отворами для пришивання. Детальний опис цього процесу розглянутий далі в цьому уроці.
Є декілька обмежень для використання Boolean. 1. Для цієї операції підходять лише об'єкти із замкнутою поверхнею (наприклад, площина або чайник не підійдуть). 2. Об'єкти повинні перетинатися.
Режими Boolean: Union (Складання); Intersection (Пересічення); Subtraction (A-B) (Віднімання з головного об'єкту), за умовчанням; Subtraction (B-A) (Віднімання навпаки). Cut (Розріз), використовується для роботи з полігональною сіткою. Послідовність вживання 1. Створіть Box і Sphere довільних розмірів і розташуєте їх так, щоб сфера перетиналася з боксом. Виділите Вох. 2. На вкладці Create (Створення) відкрийте випадний список і виберіть там Compound Object (Об'єкти компоновки). 3. Натискуйте кнопку Boolean. 4. У сувої Pick Boolean, що відкрився, клацніть по кнопці Pick Operand B (вона стане жовтою). 5. У вікні перспективного вигляду клацніть по сфері, вона зникне. Клацніть правою кнопкою миші для завершення операції. Булевий об'єкт готовий. 6. За умовчанням включений режим віднімання операндів A-B. При необхідності можна вибрати інший режим. Для цього в свиті Parameters є розділ Operation. Спробуйте перемикати режими і стежите за результатом.
Коротко можна записати алгоритм використання Boolean так:
1. Створити два об'єкти. 2. Виділити один з них (операнд А). 3. Викликати команду Boolean. 4. Клацнути по кнопці Pick Operand B. 5. Клацнути по другому об'єкту в будь-якому видовому вікні. 6. Клацнути правою кнопкою миші в активному видовому вікні (це для того, щоб завершити команду). Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |