АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ. 1. Загальна характеристика розвитку літератури 2 пол

Читайте также:
  1. VIII. КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ З ДИСЦИПЛІНИ «ГОСПОДАРСЬКИЙ ПРОЦЕС»
  2. VIІІ. Комплект контрольних завдань / Екзаменаційні білети.
  3. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ БІЛЕТИ
  4. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  5. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  6. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  7. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  8. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  9. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
  10. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ
  11. ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З КУРСУ

З ІСТОРІЇ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2 ПОЛ. 20 СТ.

Укладач – к.ф.н., доц. Темна О.В.

 

1. Загальна характеристика розвитку літератури 2 пол. 20 ст.

2. Екзистенціалізм як явище літератури 2-й третини 20 століття: філософська платформа, представники, вектори розвитку (релігійний і атеїстичний).

3. Творчий шлях Ж.-П. Сартра. Огляд літературно-філософської спадщини.

4. Екзистенціальна проблематика драми Ж.-П. Сартра «Мухи». Воля та відповідальність.

5. Своєрідність інтерпретації античного сюжету в драмі Ж.-П. Сартра «Мухи».

6. Есе А. Камю «Міф про Сізіфа». Характер впливу філософських поглядів Камю на літературу 20 століття.

7. Екзистенціальна проблематика роману А. Камю «Чума»: проблема вибору.

8. Проблема відчуженої свідомості в повісті А. Камю «Сторонній».

9. Творчість Сімони де Бовуар у контексті літератури екзистенціалізму (оглядово).

10. Філософсько-психологічні романи А. Мердок. «Чорний принц».

11. Роман Дж. Селінджера «Над прірвою у житі»: проблематика та поетика.

12. Друга світова війна в дзеркалі літератури. Оповідання Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...».

13. «Чи можлива поезія після Освенциму?» Творчість Пауля Целана: проблемне поле, техніка вірша. «Фуга смерті». «Псалом».

 

14. «Театр абсурду» як культурне явище 1950-60-х років 20 ст.: філософські витоки, творчі засади, представники.

15. «Театр парадоксу» Е. Іонеско. «Антидрама» «Голомоза співачка» як творчій маніфест абсурдизму.

16. Проблема «смерті мови» в антипʼєсі Е. Іонеско «Голомоза співачка». Буденність як абсурд.

17. Засоби створення комічного ефекту в антипʼєсі Е. Іонеско «Голомоза співачка».

18. Трагікомічний гротеск у п'єсі Е. Іонеско «Носороги».

19. Екзистенціальна проблематика п’єси С. Беккета «Чекаючи на Годо». Трагізм буденного існування. Різні підходи до інтерпретації образу Годо.

20. Художня своєрідність п’єси С. Беккета «Чекаючи на Годо».

21. Екзистенціальна проблематика п'єси С. Беккета «Остання стрічка Крепа».

22. «Новий» роман у французькій літературі 2 пол. 20 ст.: вектори художніх пошуків, характер творчої полеміки з традиційними жанровими стереотипами.

23. Теоретичні праці Н. Саррот про сучасний роман. «Тропізми». «Ера підозр».

24. Поетика твору Н. Саррот «Ви чуєте їх?».

25. Основні засади творчої програми А. Роб-Грійє. Збірка «За новий роман» («Шлях для майбутнього роману», «Новий роман, нова людина», «Час і опис у сучасному оповіданні», «Від реалізму до реальності»).

26. «Шозізми» як творчий принцип А. Роб-Грійє. Роман «В лабіринті».

27. Художній світ М. Бютора (аналіз одного з творів).

28. Поетика романів Клода Сімона. «Дорогами Фландрії».

29. Художня своєрідність романів Леклезіо.

30. Неоміфологізм Крісти Вольф («Касандра» або «Медея»).

31. Своєрідність розвитку латиноамериканської літератури 2 пол. 20 ст. Поняття «магічний реалізм». Основні представники.

32. «Магічний реалізм» Г. Маркеса: роман «Сто років самотності».

33. Роман Г. Маркеса «Сто років самотності»: сенс назви, жанрова своєрідність, композиція.

34. Міфологічна модель організації простору та часу у романі Г.Гарсіа Маркеса «Сто років самотності».

35. Інтелектуальні провокації Х.Л. Борхеса. Концептуальна метафора в новелі «Вавілонська бібліотека».

36. Культурний контекст як «ключ» до тексту: герменевтична проблематика новели Х.Л. Борхеса «Пʼєр Менар, автор «Дон Кіхота».

37. Поняття ризоми. «Сад стежок, що розходяться» Борхеса.

 

 

38. Проблема масової та елітарної літератури у сучасному літературознавстві. Типологічні ознаки масової літератури.

39. Літературний світ Японії. Особливості національного менталітету. Проблема традиції та новаторства. Естетика дзен.

40. Своєрідність розвитку японської літератури 2 пол. 20 ст. Роман Кавабата Ясунарі «Тисячокрилий журавель».

41. Екзистенціальна традиція в японській літературі (Кобо Абе «Жінка в пісках»).

42. Постмодернізм у літературі 2 пол. 20 ст.: часові межі, характер співвідношення термінів «модернізм»/ «постмодернізм», передумови виникнення, філософська платформа.

43. «Смерть метанарративів» як відправна точка світосприйняття епохи постмодерну.

44. Роль Ж. Дерріда, М.Фуко, Ж.-Ф.Ліотара, Р.Барта, Ф.Гваттарі у становленні теорії постмодернізму.

45. Функції нелінійного письма в дилогії Джуліана Барнса «Історія світу в 10 ½ розділах».

46. Проблема повсякдення у сучасній філософії ті літературі Японії (Х.Муракамі, Муракамі Рю).

47. Принципи постмодерністської стилістики (багаторівнева організація тексту; категорія гри, містифікація, пастіш, псевдофактографічність, колаж, дискретність).

48. Модифікації романної прози у літературі 2 пол. 20 ст.

49. «Подвійне кодування» в романі У. Еко «Імʼя троянди». Інтертекстуальний код.

50. Жанрова своєрідність роману У. Еко «Імʼя троянди». Структура оповіді. Авторська маска.

51. Поняття гіпертексту. Роман М. Павича «Хазарський словник»: своєрідність композиції.

52. Своєрідність композиції оповідання М. Павича «Дамаскін».

53. Гра з традицією в п’єсі Т. Стоппарда «Розенкранц та Гільденстерн мертві».

54. Поняття метапрози. Художня реалізація ідеї Ж. Дерріда про світ як текст у метароманах У. Еко «Таємниче полум’я цариці Лоани» або Дж. Ффорде «Колодязь сюжетів, які загинули, або Марш генератів».

55. «Культурні коди» роману В. Пелевіна «Чапаєв та Пустота».

56. Гіперреальність у романі Ф. Бегбедера «99 франків».

57. Філософсько-алегоричний роман У.Голдінга «Володар мух». Система символів в романі.

58. Притча у літературі 2 пол. 20 ст. Поняття параболи. Творчість Р. Баха «Чайка на імʼя Джонатан Лівінгстон» та П. Коельо «Алхімік».

59. Молодіжна субкультура та літературний процес 2 пол. 20 ст. Творчість бітників.

60. Проблематика п’єси Осборна «Обернись із люттю».

61. Поетичні маніфести А. Гінзберга: поема «Волання» и «Соняшникова сутра».

62. Відображення проблем сучасної молоді в романах Д. Коупленда «Покоління Ікс» та В. Пелевіна «Покоління П».

 

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.)