АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Варіант 2. 1. Обчислити значення функції на відрізку від a до b з кроком h

Читайте также:
  1. Варіант 0
  2. Варіант 1
  3. Варіант 1
  4. Варіант 1
  5. Варіант 1
  6. Варіант 1
  7. Варіант 1.
  8. ВАРІАНТ 11
  9. Варіант 12
  10. Варіант 12
  11. ВАРІАНТ 12
  12. Варіант 13

 

1. Обчислити значення функції на відрізку від a до b з кроком h. Дані задачі вводити з полів. Результати виводити у файл. Кожний рядок файлу повинен мати вигляд: х = … у = …

У =

2. Знайти суму: 4-16+64 –…+(-1)n4n.

3. Скільки доданків потрібно взяти, щоб сума перевищила задане число х: 12+32+…+(2n-1)2?

4. Чи є задане число х членом послідовності: a1=3, an+1=3an –2?

5. Знайти суму перших n членів послідовності: a1 = 5, a2=7, an+2= 3an+1 – 2an.

 

Уроки 31-32

Тема. Підпрограми. Процедури користувача.

Мета уроку.

 

Хід уроку.

I. Аналіз засвоєння вивченого матеріалу

1. Обговорення виконання СР.

 

II. Сприйняття нового матеріалу

1. Деякий набір команд можна оформити як окрему частину програми, надати цій частині ім’я і викликати до виконання за цим іменем. Така частина програми називається підпрограмою.

2. У мові програмування Delphi існують 2 види підпрограм: процедури і функції.

3. Процедури – це підпрограми, які мають такий загальний вигляд:

Procedure <ім’я> (<списки аргументів з їх типами>; var <списки результатів з їх типами>);

Var <списки змінних цієї процедури з їх типами>

Begin

<команди>

End;

4. Аргументи – це змінні, які одержують свої значення під час виконання команди виклику процедури. Після закінчення виконання процедури ці змінні втрачають свої значення. Результати – це змінні, які передають свої значення змінним, вказаним у команді виклику процедури. З мінні цієї процедури – це змінні, які одержують свої значення під час виконання процедури і втрачають свої значення після закінчення виконання процедури.

5. Змінні, значення яких визначено і доступне в деякій підпрограмі, називаються локальними для цієї підпрограми. Такими є аргументи процедури і змінні цієї процедури. Змінні, значення яких доступне в будь-якому місці програми, називаються глобальними. Описуються глобальні змінні в рядку Var, який знаходиться поза всіма підпрограмами.

6. Команди виклику підпрограми виглядає так:

<ім’я> (<списки констант (числових, текстових, логічних та інших), змінних, виразів, які передадуть свої значення аргументам процедури>, <списки змінних, які приймуть значення від результатів процедури>);

7. Команда виклику процедури може міститися в основній частині програми, в іншій підпрограмі.

8. Наприклад:

Procedure one (i, n: Integer; a: Real; var s:Real);

One (2, k, 3.5, x);

one (3, k+5, (2*a-3)/(a-4), y);

9. Відповідність кількості, типів і порядку запису змінних і виразів у команди виклику).

10. Навіщо використовувати в програмі підпрограми?

11. Процедури в Delphi бувають з аргументами і результатами, з аргументами і без результатів, з результатами і без аргументів, без аргументів і без результатів.

12. Записати рядок заголовка і команду виклику процедури з:

1. Двома дійсними аргументами і двома дійсними результатами

2. Трьома аргументами: цілим, дійсним і логічним і двома результатами: дійсним і логічним

3. Трьома аргументами: цілим, логічним і символьним і двома результатами: дійсним і рядковим

4. Двома аргументами: цілим і дійсним і без результатів

5. Двома результатами: цілим і логічним

6. Без аргументів і без результатів

13. Змінні, які записані в рядку заголовка підпрограми, називаються формальними параметрами цієї підпрограми. Змінні, які використовуються в команді виклику підпрограми, називаються фактичними параметрами цієї підпрограми..

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)