АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ «ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО»

Читайте также:
  1. V курсу (5 ТОМ)
  2. V курсу (5 ТОС)
  3. VІ. Організація і проведення конкурсу
  4. АЛГОРИТМ РОБОТИ НАД ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИМИ ЗАВДАННЯМИ З КУРСУ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ»
  5. АНОТАЦІЇ ДО ОСНОВНИХ ТЕМ КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»
  6. В результаті вивчення даного курсу студент повинен
  7. В результаті вивчення курсу студенти повинні
  8. Види валютних котирувань, порядок розрахунку крос – курсу
  9. ВІЧНІ ПИТАННЯ ПОЕТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ ІВАНА ФРАНКА
  10. вопросов для подготовки к экзамену по курсу
  11. Вступ до курсу “Історія України”. Витоки українського народу та його державності.
  12. Вступ. Обґрунтування актуальності та мета курсу.

КМР № 2

Агунович – 20

Алдоніна – 19

Бачигіна – 30 (переможець наукового конкурсу студентських робіт)

Вікнянська – 19

Гончарова – 19

Гукасян – 18

Донець – 19

Єрмоленко – 19

Іванченко – 23

Картюк – 21

Козлова – 25

Крюков – 18

Мазур – 19

Межинська – 28

Сердюкова – 18

Темногорова – 12

Харченко – 28

Черноусова – 19

Черська – 19

Шаферова – 12

 

 

Види роботи для подальшого набору балів:

1. презентація монографії (робота в групах) – 10 б. (кожному учаснику);

2. тестування (на практичних заняттях у понеділок) – 5 б.;

3. індивідуалне завдання для підвищення рейтингу (рукописне есе 8– 10 аркушів формату А4) – 10 б.;

4. залишаються нерозподіленими бали (від 4 до 1) для учасників олімпіади, які мають обрати, куди ці бали зарахувати («ШКЗЛ», «Інтермедіальні студії», «Порівняльне літературознавство»)

 

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РЕЙТИНГУ

А. Напишіть есе на одну із запропонованих тем (основні вимоги до есе див.: Літературознавчий словник-довідник / За ред. Р. Гром’яка. – К., 1997 – стаття „Есе”)

1. Міфологема Світового Дерева у фольклорі та літературі.

2. Античні образи та сюжети в українській літературі.

3. Образ Дон Жуана в художній літературі.

4. Образ Фауста й Мефістофеля в художній літературі.

5. Образ Дон Кіхота у світовій культурі.

6. Трансформація фольклорних жанрів у сучасній літературі („Втеча трьох братів з Азова” і „Дума про братів неазовських” Л. Костенко).

7. Компаративні зацікавлення І. Франка („Влада землі в сучасному романі”, „ Варлаам і Йоасаф. Старохристиянський духовний роман і його літературна історія” та ін.).

8. Сонети В. Шекспіра в перекладах Д. Павличка.

9. „Осіння пісня” П. Верлена: українські версії.

10. Зіставний аналіз „Тюремних сонетів” І. Франка і „Ґратованих сонетів” І. Світличного.

11. Зіставний аналіз монологу Гамлета („Гамлет” В. Шекспіра) в українських і російських перекладах.

12. Німецькомовна творчість Ю. Федьковича.

13. Німецькомовна творчість О. Кобилянської.

14. Німецькомовна творчість Є. Маланюка.

15. Перекладацька діяльність англійських (німецьких, французьких) та українських авторів (на вибір студента).

16. Ремінісценції в романі Дж. Джойса „Улісс”.

17. Міжмистецький переклад: екранізації творів І. Франка.

18. Рецепція повісті М. Коцюбинського „Тіні забутих предків” в кіномистецтві.

19. Жанр кіноповісті у творчості О. Довженка.

20. Кіноцентричність української епіки 20-х рр. ХХ ст. (Ю. Яновський, Л. Скрипник).

 

*Примітка: форма контролю: іспит

 

 

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ «ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО»

(для студентів, які не набрали 50 балів)

1. Як Ви розумієте значення слова „компаративний”?

2. У чому полягає предмет компаративних досліджень?

3. Як Ви розумієте проблему статусу літературознавчої компаративістики?

4. Назвіть основні напрями сучасних компаративних досліджень.

5. Назвіть прізвища учених-компаративістів.

6. Які українські наукові центри вивчення компаративістики Ви знаєте?

7. Висловіть власні міркування й наведіть приклади на підтвердження власної позиції: „Чи потрібні порівняльні дослідження? Якщо компаративістика – це наука, то які шляхи порівняльного вивчення є найбільш продуктивними?”.

8. Як Ви розумієте поняття „методологія”?

9. У чому полягає сутність порівняльно-історичного підходу до вивчення літератури?

10. Чим відрізняються типологічні підходи до вивчення літератури від генетико-контактних?

11. Спробуйте виокремити основні епапи компаративних досліджень, охарактеризувати тенденції сучасної компаративної методології.

12. Поясніть значення терміна „типологія”.

13. Як Ви розумієте поняття „типологічний збіг”?

14. У чому сутність зіставної компаративістики?

15. Який зміст Ви вкладаєте в поняття „поетика”?

16. Назвіть основні напрями досліджень із порівняльної поетики.

17. Поміркуйте над питанням: яку літературознавчу інформацію можна отримати на основі компаративного аналізу оповідних структур?

18. Чи погоджуєтеся Ви з твердженням літературознавця А. Есалнек, що дослідження типології жанрів є в історії та теорії літератури одними й найскладніших? Відповідь обґрунтуйте.

19. Як Ви розумієте поняття „внутрішня типологія”?

20. Які критерії пропонують літературознавці для виокремлення внутрішніх типологічних моделей (на прикладі жанру новели)?

21. Наведіть приклади різної змістовно-естетичної ролі новели-казки в художньому творі.

22. У чому Ви вбачаєте зв’язок та відмінності між новелою, анекдотом, байкою в її національних версіях?

23. Охарактеризуйте проблематику сучасних досліджень типології стилів.

24. Поміркуйте, яке значення має аналіз літературних напрямів і стилів у порівняльно-типологічному аспекті?

25. Поясніть відмінності типологічного підходу від генетико-контактного вивчення літератур?

26. Наведіть приклади спільних типологічних рис і національних особливостей літературних напрямів (українське бароко, український романтизм тощо).

27. Як Ви розумієте висловлювання „компаративістика без берегів”?

28. На Вашу думку, міждисциплінарні дослідження свідчать про кризу літературознавства, чи є виявом інтеграції наукового знання?

29. Як значення вкладають філософи Ж. Дельоз і Ф. Гваттарі в поняття ризоми?

30. Поясніть значення терміна „мультукультуралізм”.

31. Наведіть приклади художніх текстів ризоматичної структури.

32. Подайте визначення поняття „інтертекстуальність”

33. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади алюзій, ремінісценцій, метатексту, колажу,

34. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади пародії, гіпертексту.

35. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади палімпсесту, текст у тексті.

36. Чому імагологію вважають міждисциплінарною галуззю знань?

37. Розкрийте поняття „етноімагологія”, „етнообраз”.

38. Розкрийте понятті інтермедіальності.

39. Наведіть приклади взаємодії літератури з іншими видами мистецтв.

40. Назвіть сучасні монографії компаративної проблематики й окресліть основну проблематику цих робіт.

 

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)