АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Розділ 1. Становище рабів у Стародавній Індії по «Законам Ману»

Читайте также:
  1. IV Розділ. Тести на Нью-Йоркську Конвенцію про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень
  2. VIII. Аналіз внутрішніх функціональних підрозділів
  3. Агломерації Індії з населенням понад 1 млн. чол., 2002 р., тис. чол.
  4. Апарати для розділення неоднорідних мас
  5. Архітектура, скульптура, живопис Стародавньої Індії.
  6. Британське володарювання в Індії
  7. Висновки до другого розділу
  8. Висновки до розділу 1
  9. Висновки до розділу ІІІ
  10. Висновок до розділу
  11. Відносини Індії з Індонезією на сучасному етапі
  12. Географічне положення Індії

Міністерство Освіти і Науки України

Факультет Історії, Політології та Міжнародних Відносин

Кафедра Етнології, Античної і Середньовічної Історії

 

 

Реферат

на тему:

«Рабство та інші форми залежності»

 

 

Студента 102 групи:

Тимочко Іван Іванович

Викладач: Кожолянко

Олександр Георгійович

 

Чернівці 2014

Зміст

І. Вступ

ІІ. Розділ 1. Становище рабів у Стародавній Індії по «Законам Ману»

ІІІ. Розділ 2. Рабство і його особливості

ІV. Розділ 3. Дасаєв і раб

V. Висновки

VI. Список використаної літератури

VII. Додаток

 

Вступ

Давня Індія це східна держава зі своєю специфікою та особливостями. Рабство в Індії мало місце на основі розкладанні первіснообщинного ладу. Індійське рабство має свої особливості, як і інші стародавні держави.

«3акон Ману» - найбільш важливий з усіх давньоіндійських збірників законів – брахманской традицією вважається встановленням Ману. міфічного прабатька людей.

 

 

Розділ 1. Становище рабів у Стародавній Індії по «Законам Ману»


«Закони Ману» - збірка приписів благочестивому індійцеві у виконанні ним свого боргу - громадського, релігійного і морального. Рабам в законах відводиться своє місце, називають їх Дасаєв. Природно, що в той період основним джерелом рабства, як і в інших стародавніх державах. Є військовополонені та іншого роду захоплені іноземці. А вже в першій статті Закону, Ману говорить, про різні шляхи і випадках поневолення: «Захоплений під прапором, Дасаєв за зміст, народжений в будинку, куплений, подарований, який дістався у спадок і Дасаєв в силу покарання - такі сім розрядів Дасаєв.» Рабовласник мав безумовне право на потомство рабині, незалежно від того, хто був фактичним батьком. Різноманітні життєві обставини вносили корективи в ці основні положення: іноді рабів залучали як свідків у суді, їм часто дозволялося нагромаджуватиматеріальні засоби, необхідні для сплати викупу, положення рабів значно різнилася в залежності від обставин поневолення та ін Але все це мало місце і в інших країнах. Найбільш важливою особливістю давньоіндійського рабства були відмінності в становищі рабів і в умовах їх звільнення, залежали від їх станово-кастового положення до втрати ними волі. У Законах Ману відводиться місце способів вирішення проблем таких, як борги і штрафи: «Нехай боржник сплатить борг навіть роботою, якщо він дорівнює або більше найнижчої касти, але якщо більш високою, нехай віддає поступово.»; «Але що не може сплатити штраф, нехай платить, що покладається, роботою; брахман нехай платить мало-помалу. Таким чином, раби між собою були не рівні і відносини складалися так само, як і в не рабської ситуації. Раби і рабовласники були двома полюсами, які визначали соціальну структуру давньоіндійського суспільства. Між ними розташовувалися, тяжіючи до того чи іншого, інші соціальні верстви. Так, трудівники, що втратили економічну самостійність або цивільні права і змушені працювати на інших, неминуче утворювали проміжні громадські прошарку, в тій чи іншій мірі примикають до класу рабів. Проаналізувавши Закони Ману, як джерело, позначимо висновок, джерелами рабства, є захоплення полонених, який найпоширеніший, а так само народжений рабом, подарований, куплений, в силу покарання та інше. Майно раби мали, але їм міг вільно розпоряджатися рабовласник. Рабами ставали за борги і штрафи, а ось відпрацьовували їх не однаково, тому що між собою чи раби, чи точніше буде Дасаєв, були нерівні. У рабську частку міг потрапити людина з будь-якої касти.

 

 


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)