АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Практичні заняття

Читайте также:
  1. V. Зміст теми заняття.
  2. V. Зміст теми попереднього заняття.
  3. VІІ.3. Матеріали контролю для заключного етапу заняття.
  4. Г) теоретичні знання та практичні навички певної роботи.
  5. Завдання на практичні заняття
  6. Заочна форма навчання: лекцій – 10 год, практичні заняття – 8 год, самостійна робота студентів – 90 год.
  7. Запрошуємо Вас взяти участь в І Міжнародній науково-практичній конференції
  8. ІV. Практичні навички. Допоміжні матеріали.
  9. ІІ. Порядок проведення основної частини заняття.
  10. ІІ. Порядок проведення основної частини заняття.
  11. ІІ. Порядок проведення основної частини заняття.
  12. ІІ. Порядок проведення основної частини заняття.

 

1. Западноєвропейська “нова драма” (Г.Ібсен, М.Метерлінк).

План.

I. Драматургія Г.Ібсена.

1) основні періоди життя та творчості;

2) особливості “нової драми” Ібсена;

3) “Пер Гюнт”:

а) переосмислення фольклорного образу;

б) особливості композиції;

в) ставлення Ібсена до національної романтики та використання норвезького фольклору;

г) тематика твору.

4) Тема жіночої рівноправності у п’єсі “Ляльковий дім”:

а) образи Нори та Хельмера;

б) аналітичність п’єси.

II. Драматургія Моріса Метерлінка.

1) особливості філософії та драматургії Метерлінка;

2) поняття “статичного театру” (композиція, персонажі, дія) – п’єса “Сліпі”;

3) романтична драматургія – “Смерть Тентажіля”;

4) “Синій птах”:

а) образ синього птаха;

б) символізм п’єси;

в) проблематика та головна тема п’єси.

Література. Генрік Ібсен “Пер Гюнт”, “Ляльковий дім”

Моріс Метерлінк “Сліпі”, “Смерть Тентажіля”, “Синій птах”.

 

 

2. Натуралізм у літературі XX ст. Е.Золя.

План.

 

 

I. Натуралізм у французькій літературі XX ст.

II. Творчість Еміля Золя.

1) Натуралізм Золя у романі “Тереза Ракен”;

2) Принцип детерминізма у “політичному” романі “Кар’єра Ругонів”;

3) “Жерміналь” як частина епопеї “Ругон – Маккара”:

а) документальність та історична основа романа;

б) символіка назви;

в) характеристика головних героїв;

г) сюжет та особливості композиції;

д) проблематика та головна тема твору.

Література. Е.Золя “Тереза Ракен”, “Жерміналь”.

 

 

3. Література французького екзистенціалізму.

План.

 

I. Література французького екзистенціалізму (загальна характеристика):

1) політична, історична, філософська основа екзистенціалізму;

2) перші письменники – екзистеніалісти (Андре Жід, Андре Мальро).

II. Творчість Альбера Камю:

1) особливості “романтичного екзистенціалізму” Камю;

2) роман “Чума”:

а) особливості жанру;

б) аллегоричність роману;

в) проблематика та головна тема твору;

3) “античний театр” Камю – п’єса “Калігула”:

а) екзистенціаліська трактовка античного образа;

б) проблематика твору;

в) характеристика головних героїв

III. Творчість Ж.- П.Сартра:

1) особливості філософії Сартра;

2) екзистенціаліські ідеї у його творчості;

3) особливості драматургії Сартра (п’єса “Мухи”):

а) антична основа п’єси;

б) екзистенціаліська трактовка міфа про Ореста;

в) характеристика головних персонажів;

г) проблематика та головна тема драми.

Література. А.Камю “Чума”, “Калігула”

Ж.- П.Сартр “Мухи”

 

 

4. Епічний театр Бертольта Брехта.

План.

 

I. Особливості лірики Б.Брехта, його рання творчість.

II. Драматургія Б.Брехта:

1) концепція “епічного театру”:

а) невідповідність аристотелівській естетиці;

б) особливості зображення героїв та автора у п’єсі;

в) сценічна дія та фабула;

г) роль хору та зонгів;

д) проблематика “епічних” п’єс Брехта (ідея “відчуження”)

2) “Трьогрішова опера”:

а) сюжет та його основа;

б) структура та композиція п’єси

3) П’єси еміграційного періоду – “Матінка Кураж та ії діти”

а) відповідність п’єси еститиці “епічного театру Брехта;

б) засоби “відчуження” та їхня роль у розкритті ідеї п’єси;

в) роль зонгів;

г) особливості зображення головних героїв;

д) сутність драматичного конфлікту та проблематика п’єси.

4) “Кавказьке крейдове коло” як п’єса – притча:

а) ідея “відчуження” у п’єсі;

б) характеристика головних героїв (Груше, Сімон);

в) проблематика п’єси.

Література. Б.Брехт “Матінка Кураж та ії діти”, “Кавказьке крейдове коло”,

“Трьогрішова опера”.

 

 

5. Модернізм у Великій Британії. Т.С.Еліот.

План.

1) Основні періоди життя та творчості Т.С.Еліота.

2) Соціальні, культурологичні, естетичні та філософські погляди поета.

3) “Пісня кохання Альфреда Пруфрока”:

а) трактовка теми кохання у вірші;

б) характеристика образа Пруфрока;

в) використання “асоціативного методу” (метафори, цитати);

г) структурні засобі, метр, ритм у вірші.

4) “Безплідна земля”:

а) джерела поеми;

б) структура;

в) філософський характер поеми;

г) принцип “асоціативної поезії” у “Безплідній землі” (алюзії, ремінісценції, цитати);

д) головна тема твору.

5) “Чотири квартети”:

а) відбиття філософської, етичної та поетичної концепцій Еліота;

б) конценція часу;

в) символіка кольору та числа;

6) Особливості поезії Т.С.Еліота.

Література. Т.С.Еліот “Пісня кохання Альфреда Пруфрока”, “Безплідна земля”,

“Чотири квартети”

 

 

6. Література французького модернізму / постмодернізму.

План.

I. Французький роман XX ст. Ф.Моріак “Гадючник”:

1) особливості жанру та композиції;

2) тема “родини” у романі;

3) відображення поглядів Моріака у романі;

4) проблематика роману.

II. Французький театр II пол. XX ст. Театр абсурду.

1) основні положення драми театру абсурду;

2) Е.Іонеско та С.Беккет як головні представники антитеатру (п’єси “Урок” Е.Іонеско та “Чекаючи на Годо” С.Бекката):

а) особливості композиції та сюжету обоїх п’єс;

б) характеристика головних персонажів, особливості їх зображення;

в) сценічна техніка у п’єсах;

г) проблематика п’єс театру абсурду.

Література. Ф.Моріак “Гадючник”

Е.Іонеско “Урок”

С.Беккет “Чекаючи на Годо”

 

 

7. Література “потоку свідомості”. Дж. Джойс.

План.

 

I. Особливості літератури “потоку свідомості” (В.Вулф, М.Пруст, Дж. Джойс).

II. Модернізм Джойса у контексті літератури “потоку свідомості”:

1) новаторство Джойса – новеліста (збірка “Дублінці”):

а) становлення принципів модернізму у “Дублінцях”;

б) особливості стилістичних принципів у збірці;

в) зображення героїв та проблема композицийної єдності;

г) проблематика та головні теми оповідей.

2) “Улісс” у контексті літератури “потоку свідомості”:

а) проблема героя в романі;

б) характеристика ключових образів (Блум, Моллі);

в) Моллі як Пенелопа: семантика Моллі лога;

г) особливості композиції роману;

д) стилістичні засоби в “Уліссі” (новаторство Джойса).

Література. Джеймс Джойс “Дублінці”, “Улісс”

 

 

8. Американський роман XX ст. У.Фолкнер.

План.

I. Становлення “великого американського роману” у XX ст.

(Джон Дос Пассос, Томас Вулф, Уіл’ям Фолкнер).

II. Творчість Уіл’яма Фолкнера:

1) Фолкнер як письменник “загубленого покоління”;

2) Мотиви, традиції, теми у творчості Фолкнера;

3) Особливості йокнапатофської саги;

4) Роман “Особняк”:

а) “Особняк” як частина фолкнерівської трилогії про Сноупсів;

б) сюжет та композиція;

в) особливості характеристики персонажів;

г) проблематика та головні теми романа;

д) особливості творчого метода Фолкнера у романі.

5) Розвиток жанру роману у творчості У.Фолкнера.

Література. Уіл’ям Фолкнер “Особняк”

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.008 сек.)