АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Програма навчальної дисципліни

Читайте также:
  1. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
  2. АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗІ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНОЮ СХЕМОЮ (МІЖДИСЦИПЛІНАРНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ).
  3. Анотація навчальної дисципліни «Макроекономічний аналіз»
  4. Анотація навчальної дисципліни «Макроекономічний аналіз»
  5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  6. Відзначимо наступні основні функції політичної соціології як навчальної дисципліни: світоглядну, пізнавальну, виховну, практично-політичну.
  7. Вступ до дисципліни “Логіка”.
  8. Вступ до дисципліни. ВИТОКИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  9. де Nміс – програма випуску деталей за місяць, шт.
  10. Державна цільова програма
  11. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  12. Дисципліни і способи її збереження

МОДУЛЬ І. Література реалізму. Реалізм як послідовна приналежність романтизму. Визначальні прикмети реалізму і раціоналізм, суспільно-економічний детермінізм, типізація, раціоналістичний психологізм. Жанрова система літератури реалізму. Характерні риси реалістичного роману: інтерес до сучасності, прагнення до точності, деталізація побуту, соціального середовища, типізація загальнопоширеного, соціальний аналіз, “саморозвиток” героїв, історизм.

ТЕМА 1. Стендаль як творець реалістичної прози. Особливості творчої манери митця. Художні особливості романів “Червоне і чорне”, “Пармський монастир”, повість “Ваніна Ваніні”.

ТЕМА 2. “Людська комедія” О. де Бальзака в контексті світової літератури. задум і структура епопеї, ключові твори (“Батько Горіо”, “Гобсек”, “Втрачені ілюзії”, “Ежені Гранде”, “Шагренева шкіра”). Творчий метод О. де Бальзака. Бальзак і Україна.

ТЕМА 3. Самобутність постаті П.Меріме в плеяді французьких реалістів. Художні якості новелістики Меріме. Творчий феномен Гі до Мопассана в контексті літератури другої половини ХІХ ст. Тематика, поетика новелістики Гі де Мопассана. Роман “Життя”.

ТЕМА 4. Літературний талант Флобера. Оригінальність позиції Флобера-реаліста. Флобер і “французький стиль”. Концепція “безособистісної творчості”, “флоберізація” героїв. Роман “Пані Боварі”: історія створення, особливості сюжету. Повість “Проста душа”.

ТЕМА 5. Література англійського реалізму. Творчість Ш.Бронте, Е.Гаскелл, Ч.Діккенса (романи “Олівер Твіст”, “Домбі і син”). Творчість У.Теккерея – вершина англійського реалізму. Художні особливості роману Теккерея “Ярмарок суєти”.

ТЕМА 6. Реалізм в російській літературі. романістика Ф.Достоєвського (“Злочин і кара”, “Ідіот”, “Брати Карамазови”) та Л.Толстого (“Війна і мир”, “Анна Кареніна” та ін.).

 

МОДУЛЬ ІІ. Література доби декадансу. Декаданс як особливе світовідчуття, що відобразилося у творах мистецтва. Тематика й поетика декадансу. Виникнення модернізму. Світоглядне підґрунтя модернізму. Філософські та психологічні доктрини Ніцше, Бергсона, Фрейда, Шопенгауера та ін. Два етапи у розвитку модернізму. Заперечення модерністами традиційних форм і естетики минулого. Нова концепція особистості в літературі модернізму. Концепція творця. Поетика модернізму.

ТЕМА 1. Розвиток європейської драматургії другої половини ХІХ – початку ХХ ст.

Новаторство А.Чехова-драматурга: запровадження підтексту й реалістичної символіки, яка увиразнює центральну ідею твору; створення нового типу драматичного конфлікту. Художні особливості п’єс “Чайка”, “Вишневий сад”.

Г.Ібсен як реформатор театру, творець “драми ідей”. Характерні риси “драми ідей”, її ознаки в п’єсі “Ляльковий дім”.

Б.Шоу – письменник-реаліст, сатирик і реформатор англійської драми. П’єса “Пігмаліон” як інтелектуальна драма.

М.Метерлінк – автор символістської драми. “Синій птах” – лірична феєрія про вищі цінності людського буття.

ТЕМА 2. Натуралізм як літературний напрям, його провідні риси: фактографія, документальність, дослідження біологічних та фізіологічних імпульсів людської поведінки тощо. Е.Золя – теоретик і практик літератури натуралізму. Епопея “Ругон-Маккари”.

ТЕМА 3. Розвиток європейської прози на межі століть.О.Вайльд – чільний представник англійського естетизму. Інтелектуальний філософсько-символічний роман “Портрет Доріана Грея”. «Зоряний хлопчик».

ТЕМА 4. Розвиток поезії на межі століть.

Творча діяльність “парнасівців” (спадщина Леконта де Ліля, Теофіля Готьє, Теодора де Банвіля, Жозе-Марії де Ередіа). Мистецькі шукання “парнасців”: прагнення до екзотики, поетизація самотності, страждання. Статика, яскрава декоративність і графічна точність малюнка – характерні ознаки естетики “парнасців”.

Поетична творчість Ш.Бодлера в контексті літературної доби. Естетика Бодлера. Художня специфіка збірки “Квіти зла”.

Символізм як літературна течія модернізму. Ознаки символізму. Символізм у французькій поезії. Творчість Поля Верлена, Артюра Рембо.

Афанасій Фет – представник “чистого мистецтва” в російській поезії.

Волт Вітмен – видатний поет-новатор, основоположник американської поезії. Художні особливості збірки “Листя трави”.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)