|
|||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Команда LINE
Графічне відображення результатів МНК. Мета роботи – вивчення та набуття навичок складання алгоритмів та написання програм використання графічних можливостей TURBOBASIC для інтерпретації результатів методу найменших квадратів.
22.1. Загальні відомості
TURBOBASIC має спеціальні команди для виведення графічних зображень на екран. Перед тим як використовувати графічні засоби необхідно перевести екран у графічний режим. Для цього передбачена команда роботи з екраном, тобто переведення екрану у графічний режим, відповідної розподільної здатності та повернення у текстовий режим. Перемикання між графічним та текстовим режимами здійснюється командою SCREEN.
Команда SCREEN Синтаксис SCREEN [ режим ] режим – цілочислений вираз, що може приймати значення від 0 до 12.
Результатом виконання команди SCREEN є переведення монітору у графічний режим відповідної розподільної здатності. При цьому у користувача з’являється можливість задавати позицію та колір кожного фізичного пікселя екрану. Верхній лівий кут відповідає координаті 0,0, а правій нижній – максимальному значенню розподільної здатності. Це треба пам’ятати та враховувати при задаванні координат графічних об’єктів. Якщо координати графічних об’єктів визначаються розрахунками, то необхідно перевіряти чи не є вони від’ємними числами та чи не виходять вони за межі поля екрану. У таких випадках необхідно застосовувати перерахунок координат та масштабні коефіцієнти. Для виведення графічних елементів найчастіше використовуються команди: line – малювання ліній та прямокутників; pset – виведення зображення точки; circle – малювання кола або еліпса.
Команда LINE Синтаксис line [(x1,y1)] – (x2,y2) [color] [,B[F]] [,pattern]] x1,y1 – координати початкової точки; x2,y2 – координати кінцевої точки; color – задавання номеру кольору; B – малювання рамки, при цьому координати x1,y1 та x2,y2 визначають верхній лівий та правий нижній кути, відповідно; F – заповнення рамки заданим кольором; pattern – задає тип лінії (якщо потрібно намалювати не суцільну лінію). Приклади використання команди line: line –(x2,y2) – малює лінію до вказаної кінцевої точки, при цьому за початкову точку вибирається поточне положення курсору; line –(x2,y2),2 – малює лінію кольором 2 до вказаної кінцевої точки, при цьому за початкову точку вибирається поточне положення курсору; line (х1,у1)–(x2,y2),2 – малює лінію кольором 2 від вказаної початкової до вказаної кінцевої точки; line (х1,у1)–(x2,y2),,В – малює рамку відповідно до вказаних координат верхнього лівого (х1,у1) та правого нижнього (x2,y2) кутів; line (х1,у1)–(x2,y2),2,ВF – заповнення рамки кольором 2;
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |