|
|||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Допоміжні панелі
Головне меню Під синьою рядком заголовка програми Flash розташований рядок Головного Меню, що представляє собою набір команд управління програмою і створенням Flash-фільму: Для вибору команди необхідно клацнути лівою клавішею миші по її назві, а потім у підменю на імені потрібної команди. Для полегшення роботи, найбільш часто вживані команди виведені в панель основних команд, щоб відкрити цю панель Window-> Toolbars-> Main: Крім головного меню і панелі основних команд до складу інтерфейсу входять: · панель інструментів Tools, · шкала часу TimeLine, · різні панелі властивостей-редагування, · робоча область, у якій здійснюється основна проектування Flash-фільму... У верхній правій частині можна встановлювати масштаб робочої області. Панель інструментів (головне меню Window-> Tools)
Шкала часу (головне меню Window-> TimeLine)
1. Додати шар. 2. Додати напрямний шар. 3. Об'єднати шари в папку. 4. Видалити шар. 5. Відцентрувати кадр. 6. Показувати попередні кадри (напівпрозорої). 7. Те ж, але тільки контури попередніх кадрів. 8. Редагування декількох кадрів одночасно. 9. Налаштування показу попередніх кадрів при включеному перегляді. 10. Показати - приховати вміст шару. 11. Відключити - включити редагування в шарі. 12. Показувати тільки контури об'єктів в шарі.
Допоміжні панелі Служать для додавання або зміни об'єктів, графіки, символів.
Робоча область У цій області ми і будемо працювати. Малювати, писати, створювати символи і об'єкти. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |