|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Шнурові прикраси
В 607 році японське посольство повернулося з Китаю і привезло з собою подарунок китайського імператора, який лежав в коробці, майстерно перев'язаною червоними і білими шнурами. Це було початком розвитку в Японії своєрідного прикладного мистецтва - мідзухікі, або мистецтва в'язання вузлів. Оригінальні шнури, з яких в'язалися вузли, виготовлялися з спеціальним чином обробленої паперу васи, а прикрашалися цими вузлами багато предметів побуту, і, навіть, зачіски самураїв. На зорі розвитку мистецтва мідзухікі використовувалися шнури чотирьох основних кольорів: червоного, білого, срібного та золотого, зараз же кольору шнурів можуть бути найрізноманітнішими. Символічне значення мають вузли на шнурах, особливо якщо ними оформляється подарунок. Так вузлом «мусубі-кирі» («вузол, який не можна розв'язати») зав'язуються подарунки до події, яка не припускає повторення, наприклад, до весілля чи похорону, при цьому в разі радісної події кінці шнурів спрямовані вгору, якщо ж радіти нічому - вниз. Подібним же універсальним вузлом є «Авадзі-мусубі» («черепашка»). Вузол «Тьо-мусубі» («метелик») схожий на наш звичайний бантик і їм зав'язуються подарунки з нагоди радісної події, яке може повторюватися знову і знову, наприклад, народження дитини або ювілей. Символізм в цьому випадку дуже простий - цей вузол легко розв'язати і зав'язати знову. В даний час вузли мідзухікі використовуються в основному для оформлення по- дарков, з них створюються цілі композиції для прикраси інтер'єрів і різних церемоній, вузлами користуються для підв'язування волосся борці сумо.
Орігамі Орігамі - стародавнє прикладне мистецтво складання різних фігурок з паперу. З'явилося це мистецтво в Китаї, але справжнього свого розвитку досягло на Японських островах. Уже в період з X-го по XI століття орігамі стало значною частиною японських церемоній, зосереджених в синтоїстських храмах. У період з XII по XIV століття орігамі вийшло за межі храмів і їм обов'язково (хоча б на початковому рівні) повинні були володіти аристократи та члени імператорського двору. В XVI столітті оригамі з церемоніального мистецтва стало популярним проведенням часу, в цей час мистецтвом орігамі оволоділи всі верстви населення. Приблизно в цей час були винайдені стали пізніше класичними фігурки орігамі: жаба, риба, журавлик. Всьому світу це мистецтво стало широко відомо лише після Другої світової війни. Класичне орігамі складається з одного рівномірно пофарбованого квадратного аркуша паперу, без використання клею і ножиць. Сучасні орігамі можуть бути створені без точного прямування цьому канону. В даний час існують різні види і техніки орігамі. Просте орігамі, при виготовленні якого використовуються тільки найпростіші техніки згинання паперу. В модульному орігамі використовується декілька аркушів паперу, складених за правилами класичного орігамі і потім з'єднаних в єдину композицію. Кірігамі - техніка орігамі, в якій допустимо розрізування паперу ножицями. Складання по розгортці - своєрідний конструктор-креслення орігамі, на якому позначені всі лінії згинання для отримання готового орігамі. «Мокре складання» -вид орігамі для виготовлення фігурок тварин і рослин, в цьому випадку використовується мокра папір, щоб надати згинах плавність і жорсткість. Японський сад Мистецтво пристрої ландшафтних садів в Японії сягає своїм корінням в глибоку старовину. Японські сади разюче відрізняються від європейських, в них ніколи немає чітко вивірених відстаней, суворої симетрії або спроб додання деревам і кущам декоративних форм. Як і будь-який вид японського (і взагалі східного) мистецтва садове мистецтво підкоряється чітким принципам: • обов'язкова наявність в саду двох елементів - води та каменю, • слідування природною формою і обрисами дерев, чагарнику і каменю, • наявність відкритого простору, мінімалізм (максимум виразності при використанні мінімальної кількості коштів), • спокійна, рівна колірна гамма і обмежене використання трав'янистих квітів, • асиметричність композиції (жоден з компонентів не повинен повторювати форму, розмір, положення іншого; жодна з уявних ліній, що з'єднують компоненти не повинна бути паралельна інший або дорівнює по довжині). При створенні саду в першу чергу визна-діляться його тип. Це може бути сад дерев, сад каменів («сухий сад»), сад для чайної церемонії. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |