|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Тема 7. Фiлософiя європейського Середньовiччя
Християнство як свiтоглядна основа середньовiчної фiлософiї. Основні риси філософії Середньовіччя. Загальна характеристика патристики. Проблема вiдношення вiри та розуму: філософські побудови Тертуллiана. Августин Блаженний: самопізнання як умова пізнання Бога. Схоластика, її характеристика та основна проблематика. Номiналiзм i реалiзм, проблема онтологiчного статусу унiверсалiй. Ансельм Кентерберiйський, Бонавентура, Росцелiн, П’єр Абеляр. Фiлософiя Фоми Аквiнського як пiдсумок середньовiчної фiлософiї. Філософські ідеї Данте.
Тема 8. Фiлософiя епохи Вiдродження.
Вiдродженння як феномен європейської iсторiї й культури. Основні риси філософії епохи Відродження. Фундаментальна рiзниця романського та германського Вiдродження. Романське Вiдродження. Антропоцентризм, пантеїзм та гуманiзм фiлософiї романського Вiдродження (М. Фiчiно, Пiко делла Мiрандола, М. Монтень). Д. Бруно і Г. Галілей: два шляхи свободи. Германське Вiдродження. Пантеїстична дiалектика М. Кузанського. Філософія Еразма Роттердамського. Філософський свiтогляд М. Лютера.
Тема 9. Фiлософiя Нового часу. Основні риси фiлософiї Нового часу: гносеологізм, деїзм, механіцизм. Протистояння раціоналізму та емпіризму. Індуктивний метод Ф. Бекона. Рацiоналiзм Р. Декарта. Т. Гоббс: “війна всіх проти всіх”. Філософія Д. Локка. Монадологiя Г. Лейбнiца. Вчення про субстанцiю у Б. Спiнози. Виклик гносеологiзму: фiлософська есеїстика та фiлософське мистецтво Нового часу. Б. Паскаль, В. Шекспiр, М. Сервантес. Основнi проблеми фiлософiї Просвiтництва. Історичні типи європейського Просвiтництва та їх специфiка.
Тема 10. Нiмецька класична фiлософiя. Нiмецька класична фiлософiя як ціле. Завершення принципу гносеологiзму Нового часу в системах німецький класичній філософії. Фiлософiя Канта. Антиномії теоретичного розуму. Проблема категоричного імперативу. Розвиток кантiвських iдей у фiлософiї Фiхте й Шеллiнга та їхнi новацiї. Вчення про абсолютне “Я” Фіхте. Натурфілософія та філософія мистецтва Шеллiнга. Фiлософiя Гегеля. Абсолютна Ідея, Абсолютний Дух і людина. Розвиток як результат розв’язання суперечностей. Культура як вiдчуження Абсолютного Духу. Iсторизм фiлософiї Гегеля. Абсолютний iдеалiзм Гегеля як вершина, пiдсумок та завершення теоретичної фiлософiї Нового часу. Всесвітнє значення німецької класичної філософії.
Тема 11. Релiгiйне подолання гносеологiзму: Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |