АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Творчий задум

На прикладі Дениса і смертельно хворого, я хотів донести до глядачів думки про те, на скільки люди відрізняються від тварин. Що не важливо в якій ти знаходишся ситуації. Важливо залишатися людиною. І це обов'язково позначиться надалі.

2.4 Основні принципи реалізації творчого задуму в конкретиці зображення.

Для досягнення атмосфери тиску і пригніченості я використовував колір і звуки. Холодний, контрастний колір допомагає підкреслити атмосферу безпорадності. А звуки і шуми тримають глядача в постійній напрузі й уваги. На жаль, показати це операторською роботою було набагато складніше, тому що я не володію таким досвідом режисури, щоб досягти того рівня, на який я розраховував при написанні літературного сценарію.

2.6 Вимоги до якості зображального ряду та способи її досягнення.

Дія в кадрі побудовано на м'якому, комфортному монтажі. Була використана корекція кольору і подальше тоноване зображення, що допомогло глядачеві поглибиться в сюжет. Для хорошої якості зображення, була використана напів професійна відеокамера і професійні джерела освітлення на майданчику. Це безсумнівно сильно вплинуло на якість фінального зображення.

Технічні засоби реалізації творчого задуму.

Фільм створювався в напів-професійних умовах. В наявності була хороша відео камера з об'єктивами, обладнана під зйомки студія, з професійним освітленням. Так само була використана професійна звукозаписна студія для дубляжу звуку.

1. Камера Canon EOS Mark II (+объектив 18-70mm)

2. «RIG» (Наплечный шатив)

3. 3x «Soft BOX»

4. Микрофон.

5. Программное обеспечение:

Sony Vegas 11.0

Adobe After Effects CS6

Movavi Video Converter

Adobe Photoshop CS6

Sony SoundForge

 

Планування роботи.

Сценарний період роботи – 15.03.2013 – 20.03.2013

Підготовчий період – 15.03.2013 – 20.03.2013

Знімальний період – 20.03.2013 – 22.03.2013

Монтажно-тонувальний період – 24.03.2013 – 20.04.2013

 

Розділ 3. Результати практичної діяльності.

Естетична якість твору.

З точки зору естетики-моя робота не повинна викликати питань. Все зроблено з урахуванням комфортності. Я використав усі знані мною ресурси, щоб досягти естетики, як у технічному плані, так і в плані відчуттів, які залишаються після перегляду.

Технологія виробництва та її вплив на естетичну якість твору.

На жаль в деяких місцях не вистачає операторської роботи. Це допомогло б досягти повного занурення в атмосферу фільму. Я постарався зробити так, щоб операторські помилки були якомога менш помітні, за коштами монтажу. Але я вважаю основа естетичності, яка мені вдалася-це звук і колір.


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)