|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Матеріал на якому розробляється тематикаЗМІСТ Вступ. Розділ 1. Вибір теми та матеріалу для кваліфікаційної роботи. 1.1. Мета роботи. 1.2. Тематика роботи та її ідейна спрямованість. 1.3. Матеріал на якому розроблятиметься тематика. 1.4. Методологія творення роботи. Розділ 2. Драматургія та шляхи її реалізації в екранному творі. 2.1. Літературна першооснова екранного твору. 2.2. Режисерський аналіз літературної першооснови екранного твору. 2.3. Творчий задум. 2.4. Основні принципи реалізації творчого задуму в конкретиці екранної оповіді. 2.5. Режисерська та операторська експлікація реалізації задуму (режисерський сценарій). 2.6. Вимоги до якості звуко-зорового ряду та способи її досягнення. 2.7. Технічні засоби реалізації творчого задуму. 2.8. Планування роботи (календарно-виробничий план). Розділ 3. Результати практичної діяльності. 3.1. Естетична якість екранного твору. 3.2. Технологія виробництва та її вплив на естетичну якість твору. 3.3. Співвідношення результату та творчого задуму. Висновки. Вступ. Я помітив, що сутність людей, у повсякденному житті, відрізняється від того, що є насправді. У них є свій образ того, як вони хотіли б виглядати в очах інших людей. Виходячи з цього, по справжньому зрозуміти всю сутність людини у звичайній, комфортній ситуації дуже проблематично. І тільки в екстремальних умовах, де немає часу обдумувати свої рішення, проявляється справжня людська сутність. Тільки тоді можна зрозуміти-яка людина насправді, скільки в ньому щирості і як вiн ставитися до інших. Про це мій фільм. Розділ 1. Вибір теми та матеріалу до кваліфікаційної роботи. Мета роботи. Мені завжди хотілося перевірити мої навички, в кінорежисурі. Зрозуміти на скільки я навчився мистецтву кіно. Пройшовши всі етапи, починаючи від вигадування ідеї і написанням сценарію, закінчуючи монтажем. А головне-підійшовши до цього питання відповідально і з розумінням того, як важлива для мене ця робота. Я повинен показати, на що я віддав 5 років свого життя Тематика та ідейна спрямованість роботи Я вважаю, що ні за яких обставин людина не повинна втрачати людську подобу. Він повинен розуміти, що є істинними вічні, а не миттєві. З цією думкою я знімав мій фільм. На жаль рамки хронометражу не дали мені показати проблему глибше, щоб глядач міг відчути причини наслідкового зв'язку, щоб він побачив, чому деякі персонажі поводяться, як тварини. Знаючи причини-починаєш відчувати до таких людей жалість. Матеріал на якому розробляється тематика. Сюжет фільму розвивається в двох частинах. Одна з них-це сон головного героя, де пояснюються причини подальшого розвитку подій. Ядерний вибух, який змусив закритися в бункері зовсім різних людей. Їх контакт між собою-на цьому і побудований сюжет. У них мало води, і скільки їм залишилося там пробути-вони можуть тільки здогадуватися. Конфлікт серед персонажів-не змушує себе чекати. А фактори, які на них тиснуть-тільки його підігрівають. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |