АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

I. Вивчення нового матеріалу. 1. Якщо в програмі потрібно використати невелику кількість змінних, то їм можна надавати довільні імена і звертатися до їх значень за цими іменами

Читайте также:
  1. I. Вивчення нового матеріалу
  2. I. Сприйняття нового матеріалу.
  3. II. Закріплення вивченого матеріалу
  4. II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
  5. II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕННЯ НОВОГО
  6. II. Сприйняття нового матеріалу
  7. III. Вивчення нового матеріалу
  8. III. Вивчення нового матеріалу
  9. III. Изучение нового материала.
  10. IV. Вивчення нового матеріалу.
  11. IV. Объяснение нового материала

1. Якщо в програмі потрібно використати невелику кількість змінних, то їм можна надавати довільні імена і звертатися до їх значень за цими іменами.

2. Якщо ж кількість змінних значна, то надавати їм довільні імена незручно, перш за все тому, що в цьому випадку їх не можна опрацьовувати в циклі. Наприклад, якщо потрібно знайти середній зріст учнів класу в якому 20 учнів, то потрібно розглянути 20 змінних, наприклад з іменами a, b, c, d, …, t або х1, х2, х3, …, х20 і записати таку команду:

S: = х1+х2+х3+х4+х5+х6+х7+х8+х9+х10+х11+х12+х13+х14+х15+х16+х17+х18+х19+х20;

3. Введення в пам’ять комп’ютера значень елементів одновимірного масиву та їх виведення можна здійснити кількома способами: з клавіатури, з файлу, з елемента керування Memo.

4. Задача 1. Знайти суму 10 дійсних чисел. Числа ввести з клавіатури. Використати для цих чисел одновимірний масив. Результат вивести на екран.

5. При роботі з одновимірними масивами зручно кількість елементів у ньому задавати константою.

6. Задача 2. З даних 8 дійсних чисел вибрати найбільше. Числа знаходяться у файлі: кожне число в окремому рядку. Використати для цих чисел одновимірний масив. Результат вивести у файл.

7. Задача 3. З даних 12 різних дійсних чисел вибрати найбільше і найменше. Числа знаходяться у Memo: кожне число в окремому рядку. Використати для цих чисел одновимірний масив. Результат вивести в напис.

8. Задача 4. У Memo знаходяться 8 дійсних чисел. Сформувати з них одновимірний масив. Сформувати з їх квадратів інший одновимірний масив. Вивести значення його елементів у інше Memo.

9.

Уроки 43-44

Тема. Опрацювання одновимірних масивів.

Мета уроку.

 

Хід уроку.

 

I. Закріплення вивченого матеріалу

1. Розв’язування задач на дошці без введення і виведення.

1. Дано масив з 20 чисел. Знайти суму додатних елементів масиву і кількість від’ємних.

2. Дано масив з 20 чисел і ще одне число. Визначити, скільки разів зустрічається це число в цьому масиві.

3. Дано масив з 20 чисел і ще одне число. Визначити, чи зустрічається це число в цьому масиві.

4. У даному масиві з 20 різних чисел обміняти місцями найбільше і найменше значення його елементів.

5. Зсунути циклічно всі елементи масиву з 20 чисел на 1 позицію вліво.

6. Зсунути циклічно всі елементи масиву з 20 чисел на 1 позицію вправо.

7. Зсунути циклічно всі елементи масиву з 20 чисел на к позицій вліво.

8. Зсунути циклічно всі елементи масиву з 20 чисел на к позицій вправо.

9. Дано масив з 20 чисел. Визначити, чи є він зростаючим.

10. Створити масив з перших 20 чисел Фібоначчі.

 

2.

3.

II.

 

Урок 43-44

Тема. Статичні і динамічні одновимірні масиви в Delphi.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)