|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Література. Рекомендована література
Рекомендована література. Художні твори Англія П.Акройд. Останній заповіт О.Вайльда. Чаттертон. А.Байєтт. Янголи та комахи. Володіти. Дж.Барнс. Папуга Флобера. К.Ісігуро. Не відпускай мене. Х.Курейші. Будда з передмістя. В.Найпол. Напівжиття. С.Рушді Сатанинські вірші. Діти півночі М.Спарк. Curriculum Vitae. Німмечина К.Вольф. Кассандра. Медея Г.Грасс. Траєкторія крабу П. Зюскінд. Запахи Італія У. Еко. Ім'я троянди США Дж.Барт. Плавуча опера. «Заблукавши в кімнаті сміху» Е.Доктороу. Регтайм Дж.Оутс. Чорна вода. Т.Пінчон. Ентропія. В.Стайрон. Вибір Софі Бродський Й. Вірші Турречина О.Памук. Чорна книга. Франція А.Макін. Французький заповіт. М.Уельбек. Платформа Центральна і Східна Європа М. Кундера. Нестерпна легкість буття М. Павич. Хазарський словник Питання до семінарських занять
Семінар 1 «Роман Зюскінда «Парфюмер» як зразок постмодерністської прози» (2/2) 1. Визначення жанру романа, роль метафори у побудові твору. 2. Псевдоісторія та роль часу у романі. 3. Конструктивно-деструктивна роль аромату. 4. Постмодерністська побудова образу героя: містифікація та пародійність. 5. “Парфюмер” (або “Запах. Історія одного вбивці”) 5 років був у списку бестселерів. У чому, на вашу думку, полягає інтерес до цього роману? Література 1. Зюскинд. Парфюмер (любое издание). 2. Затонский Д.В. Модернизм и постмодернизм: Мысли об извечном коловращении изящных и неизящных искусств. – Харьков: «Фолио»; М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 256 с.
Семінар 2.Слов'янська версія постмодерністської прози: роман М.Павича "Хозарський словник"(2/2) 1. Своєрідність жанру та композиції. а) метатекстуальні та паратекстуальні елементи. б) особливості рецепції; імітація стратегій електронного "гіпертексту". в) хронотоп роману. 2. Постмодерністська концепція історії в романі а) "текстуальність" та відносність історичних подій; тріада "світ-історія-книга". б) пористість перетинок між фактом та фікцією. 3. Використання автором південнослов'янського фольклору для створення ефекту "магічного реалізму" а) трійка як магічне число. б) барокові елементи; роль оніричної складової (сни, видіння); жіноче й чоловіче начала; метафорика. в) символіка роману (символи волосся; солі; запахів). 4. Постмодернізм з "людським обличчям": гуманістична ідея роману. Література Основна: 1) Павич М. Хозарський словник. Роман-лексикон на 100 000 слів. Львів, 1998. 2) Интертекстуальность // Современное зарубежное литературоведение. Энциклопедический справочник. М., 1996. С. 215-221. 3) М.Павич. Мистецтво аналізу та інтерпретації художнього тексту // Тема. – 2002. – № 4. Додаткова: 1) Лучук І. Час і сон у львівській клепсидрі // М.Павич. Хозарський словник. - Львів, 1998. 2) Павич М. Автобіографія // Всесвіт. – 2002. - № 7-8. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |