|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
В) «У світі все приходяще, не має постійної субстанції, а тому сповнене печалі»г) «Цар повинен бути царем, чиновник-чиновником, батько-батьком» д) «Земля слідує законам Неба, Небо слідує дао, дао слідує самому собі»
104. Що складає суть поняття майа? а) стан повного занурення людини у свій внутрішній світ, відчуження від світу речей б) нескінченний ланцюг перероджень, переходу з одного життя в інше в) мистецтво дихальних вправ, керування тілом Г) ілюзорність та видимість світу, що приховує за собою незмінну сутність д) стан повного занурення людини у світ речей
105. Що складає суть буддиської етики? а) визнання та повага до вищестоящих Б) не насилля по відношенню до всього живого в) «Не роби людині того, чого не бажаєш собі» г) роби те, що приносить тобі користь та вигоду д) у вчинках виходь із власних цілей
106. Яке поняття практики дає санкхья? а) незмінна, бездіяльна духовна сутність б) стан відчуження від світу, споглядання себе духом в) нескінченний ланцюг перероджень, переходу з одного життя в інше г) ілюзорність та видимість світу, що приховує за собою незмінну сутність Д) об’єктивна матеріальна першопричина речей 107. Що складає дуалізм джайнізму і розумінні буття? а) світ складається з двох начал: пракриті та пуруша б) основу світу складають суб’єктивне начало Атман, об’єктивне начало – Брахман в) світ складається з природного та божественного Г) світ складається із неживого, основу, якого складає матерія і живого, основу якої складає душа д) світ включає в себе вічне, незмінне та приходяще, мінливе
108. У чому чарваки вбачали першооснову світу? а) пракриті, пуруша, атман, дхарма б) джива, аджива, майа, мокша в) дхарма, джива, майа, вогонь г) повітря, аджива, майа, мокша Д) земля, вода, повітря, вогонь 109. З чого складається дуалізм санкхья? А) існують дві незалежні одна від одної першопричини реальності: пракриті і пуруша б) реальністю виступають суб’єктивне начало Атман і об’єктивне начало Брахман в) реальністю виступають пракриті та гуни, що приводять пракриті в рух г) реальністю виступають суб’єктивне начало Атман та пуруша д) реальністю виступають об’єктивне начало Брахман і пракриті
110. У чому Конфуцій вбачає сутність людини? а) Людина – природна істота, що відрізняється від інших наявністю психіки Б) людина – суспільна істота, що виконує суспільну роль в) людина – істота, що активно діє, суб’єкт практики г) людина – суб’єкт пізнання, що конструює предмет пізнання д) людина – носій норм та досягнень цивілізацій
111. У чому полягає суть вчення даосизму? а) «Причиною страждань є жадоба життя, бажання, пристрасть, потяг» Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |