|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Правило схвального голосуванняПодаток Кларка. Проблема безбілетника. а)
Чисті вигоди =вигоди - витрати Сумарні чисті вигоди від’ємні → проект не буде реалізовано за приватні кошти гравців. Якщо проект і буде фінансуватися, то державою або іншими суб’єктами ринку. Проект не є недоцільним, він просто є економічно невигідним.
б)
Порівнюємо Чисті вигоди без і -го гравця з сумою чистих вигід (6). Якщо знак відмінний, то маємо осьового гравця. У даному випадку осьового гравця немає. Потенційним безбілетником є гравець №1, оскільки він має найменші чисті вигоди. Щоб запобігти проблемі безбілетника, необхідно розподілити витрати не порівну, а пропорційно новим вигодам. Нові вигоди – це вигоди, що розподілені порівну між учасниками. У нашому випадку 3 гравця, а сумарні чисті вигоди = 6, тому нові чисті вигоди = 6/3 = 2 для кожного гравця. Нові витрати = старі вигоди – нові чисті вигоди
/3 в)
Осьовий гравець Б Противопол знак от сумы))) г) Дві альтернативи:
Буде реалізований проект № ІІ, оскільки його сукупні чисті вигоди більші. Визначаємо осьового гравця:
Осьовим гравцем є В, оскільки чисті вигоди гравців без нього більші для проекту І, а не для того, що був реалізований (проекту ІІ). Накладаємо податок Кларка, який = різниці чистих вигід без цього гравця: 3-2 = 1 Податок Кларка на гравця В = 1. Вибори. Правила голосування: Для початку переконайтеся, що матриця саме такого вигляду. Якщо ні – приведіть її до цього вигляду:
Правило Кондорсе: Для першого рядка: Порівняємо А з Б: у І-й групі А стоїть вище, ніж Б (по стовпчику), тому отримує 19 голосів, у ІІ-й групі А стоїть вище ніж Б, тому отримує 25 голосів, у ІІІ-й групі А розташована нижче за Б, тому не отримує нічого, у ІV-й групі А знову нижча від Б і знову не отримує нічого. Таким чином сума голосів А проти Б = 19+25 Порівнюємо А з В: у І-й групі А стоїть вище, ніж В, тому отримує 19 голосів, у ІІ-й групі А стоїть нижче ніж В, тому НЕ отримує 25 голосів, у ІІІ-й групі А розташована нижче за Б, тому знову не отримує нічого, у ІV-й групі А вища від В і отримує 30 голосів. Таким чином сума голосів А проти В = 19+30 І так далі…
Перемогла альтернатива (кандидат) Г, який у сумі набрав найбільшу кількість голосів. Правило Борда
Колонку бали виставляємо у протилежному порядку до рейтингу. Останнє місце рейтингу (в даному випадку 5) отримує 0 балів. Для кожної альтернативи множимо суму голосів на місце у рейтингу. А = 4*19 + 1*25 + 0*22 + 3*30 = 191 Б = 3*19 + 0*25 + 1*22 + 4*30 = 199 В = 1*19 + 3*25 + 2*22 + 0*30 = 138 Г = 0*19 + 4*25 + 3*22 + 2*60 = 226 Д = 2*19 + 2*25 + 4*22 + 1*30 = 206 Найбільшу кількість голосів набрав Г, отже, він і переміг. Правило схвального голосування
Викреслюємо альтернативу з «0» балів, інші просто додаємо: А = 19+25+30 = 74 Б = 19+22+30 = 71 В = 19+25+22 = 66 Г = 25+22+30 = 77 Д = 19+25+22+30 = 96 Переміг Д Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.012 сек.) |