АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Авицена кім?

Читайте также:
  1. Валериана лекарственная - лечебные свойства, рецепты
  2. Зачем военному психологу знание истории психологии?
  3. СРЕДНИЕ ВЕКА В ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЕ
  4. Сущность деизма состоит вСведении роли Бога к творению материи и первотолчку

1. Әл Фараби

2. Ибн Туфейл

3. Ибн Сина

4. Әл Кинди

5. Ибн Рушд

184. Қазақ халқының монифесі-"Оян,қазақ!"өлеңінің авторы кім?

1. Қ.Мырзағалиев

2. Ж.Айтматов

3. М.Жұмабаев

4. М. Дулатұлы

5. М.Макатаев

185. "Тіл -болмыстың үйі" деген сөйлемнің авторы:

1. Будда

2. Аристотель

3. Конфуций

4. Сартр

5. Хайдеггер

186. Вед тарауындағы философиялық бөлімді көрсетіңіз:

1. Дхарма

2. Упанишад

3. Моизм

4. Локаята

5. Нирвана

187. Қай ағартушылық заман фиилософы "Табиғат жүйесі "еңбегінің авторы болып табылады:

1. К.Гельвеций

2. И.Гердер

3. Ж.Ж.Руссо

4. Гольбах

5. Д.Дидро

188. Г.Гегельдің қай ұғымы алдымен логикада,одан табиғатта,соңында әлемдік рух деңгейіне көтеріліп дамиды?

1. таным

2. жан

3. диалектика

4. Абсолютті идея

5.сана

189. А.Құнанбаев өзінің философиясында қандай принципті жариялайды:

1."Бәрi де судай ағып жатыр"

2. "Бiлiм-күш"

3. «Адам бол»

4. "Мақсат қолданған тәсiлдердi ақтайды"

5. "Ешқашан тұтқынға берiлме"

190. "Арабтардың философы" деген құрметті атаққа ие болған Ортағасырдың мұсылмандық шығыс ойшылын көрсетіңіз:

1. Әл Кинди

2. Әл Ғазали

3. Әл Фараби

4. Ибн Сина

5. Ибн Рушд

191. Ағартушылық заманның қай философы жатсыну феноменінің себебін анықтап,оның бірнеше түрлерін көрсетті:

1. Ф.Вольтер

2. Д.Дидро

3. Ж.Ж.Руссо

4. Г.Лейбниц

5. Ж.Д.Ламетри

192. 19 ғ. қандай орыс ойшылдары Батысшылдарға жатады:

1. Белинский;Чернышевский,Добролюбов,Писарев,Герцен

2.Аристотель, Платон, Демокрит, Сократ, Эпикур

3.Хомяков, Киреевский

4.Валиханов, Алтынсарин, Абай, Торайғыров, Бөкейханов

5. Кант, Фихте, Шеллинг, Гегель, Фейербах

193. Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез-құлқы қандай мотивтер айқындайды:

1. Әлеуметтік

2. Діни

3. Этикалық

4. Санасыздық

5. Саналылық

194. Санхиттер бұл......

1. Дiни салт тексттер жинағы

2. Жүріс-тұрыс ережелері

3. Философиялық бөлiм

4. Гимн өлеңдерi

5. Дiни өлеңдер

195. Араб философиясы:

1. Бүкiл грек философиясын жоққа шығарды

2. Аристотель iлiмдерiн жоққа шығарды

3. Аристотель ілімдеріне сүйенді

4. Аристотель философиясын бiлген емес

5. Грек философиясымен таныс болған емес

196. Ресейдегі 19 ғ.славянофильдік бағытының өкілдерін көрсетіңіз:

1.Аристотель, Платон

2. Хомяков А.С.,Кириевский И.В.

3.Конфуций, Мо-Цзы

4.Белинский В.Г., Чернышевский А.Г.

5. Кант, Гегель

197. Қытайдағы жазалау тәртібін насихаттаған мектеп:

1. даосизм

2. локаята

3. конфуций

4. Легистер

5. миманса

198. Қай жаңа заман философы өкілетті заң шығарушы, атқарушы және одақтық федереацияға бөліп көрсетті:

1. Дж.Беркли

2. Р.Декарт

3. Дж.Локк

4. Т.Гоббс

5. Ф.Бэкон

199. Сопылық ілімде кемелденудің неше сатысы бар:

1. екi

2. төрт

3. бес

4. алты

5. он

200. Буддизм дін бе әлде философия ма:

1.Философия

2.дiн

3. Буддизмде философия да дін де бар

4. бұл ғылым

5. ойын

201. Будда бойынша адам өмірінің мәні неде:

1. азаптануда

2. ақиқатты тануда

3. еңбекте

4. қарым - қатынста

5. қоғамдағы өмір

202. Үнді философиясында адамның тіршілік етуінің заңын білдіретін ұғымдар:

1. карма, сансара

2.барлыІы бостандыіта

3.креационизм

4.дао және мокша

5. атман жанебрахман

203.Буддизмдегі азаптан босатылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин:

1. нирвана

2. карма

3. сенiм

4. таным

5. атман

204. Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы:

1. азаптану бар

2. азаптанудыңсебебi

3. азаптанудан босану

4. азаптанудан босануІа апаратын жол

5. азаптанудан құтылуға болмайды

205. Конфуцийдің этикалық саяси көзқарастарының мәні неде:

1. қайырымдылық арқылы басқару теориясында

2. Жаңа мемлекетті құру жолында

3. Шындықтың әлеуметтік мәселелері

4. Билеушiнiңидеалды образын жасауда

5. қоғамның әлеуметтік стратификациясын құруда

206. Конфуций философиясындағы «есімдерді өзгерту» дегеніміз нені білдіреді:

1. атын ауыстыруды

2. шындықты түзеуді

3. жеке адамдарды тәрбиелеуді

4.мұндай ұғым Конфуцийде жоқ

5.діни текстерді аударуды

207. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принціпі:

1.алтын орта принціпі

2. құдай мәнін түсіну жолы

3.азаптанудан құтылу

4.витальді қажеттіліктерді қанағаттандыру

5.әр адам үшін өзінікі бар

208. Лао Цзы философиясындағы басты ұғым:

1. жол

2. медитация

3. аскетизм

4. дао жолы

5.зұлымдыққа күшпен қарсыласу

209. «Өзіңді өзің таны «деген философиялық көзқарас:

1. Гераклиттiкi

2. Демокриттiкi

3. Сократттікі

4. Платондiкi

5. Аристотельдiкi

210. Фалес..... (неге) қараған кезде грек құдайлары өмір сүруін тоқтатты деп - жазған Герцен:

1. Жерге

2. Суға

3.қоршаған адамдарға

4.аспандағы бұлтқа

5.гүлдеп тұрған ағашқа

211. Зенонның апориясы:

1. Ахилл жане ниндзя тасбақасы

2. Ахиллдiң тасбақасы

3. Ахилл жане тасбаалар

4. ахилл және тасбақа

5. Ахилл

212. Зенонның апориясы қалай аталады:

1. Ұшып бара жатқан жебе

2.ұшудағы жебе

3.ұшқыш жебе

4.жебелер зуылдауда

5.жебелер ұшпайды

213. Платон құрған философиялық мектеп:

1.Лицей

2.Гимназия

3. Академия

4.Агора

5.Афина диалектиктерi

214. Фома Аквинскийдің негізгі философиялық шығармаларының бірі:

1.теология жинағы

2. құдай қаласы

3. құдайды қорғау жиынтығы

4. дәлелдеу жинағы

5. құбыжыққа қарсы жинақтар

215. Антикалық философиядан Әл Фараби қабылдаған, маңызды дәстүрдің атауы:

1. мистицизм

2. перипатетизм

3. гилозоизм

4. материализм

5. идеализм

216. Әл Фарабиді қалай атады:

1. Аристотельден кейінгі екінші ұстаз

2. Аристотельдiң ең жақын екiншi шәкiртi

3. Түркiлердiң екiншi философы

4. Араб философы

5. Аристотель мектебiнiң мақтан тұтарлық философы

217. Ренессанс философиясының маңызды белгісі болып табылатыны:

1. атеизм

2. теологизм

3. социоцентризм

4. космоцентризм

5. Антропоцентризм

218. Қайта өрлеу дәуірінде бастапқы әлеуметтік утопияға философиялық көзқараспен ден қойған:

1. Данте

2. Томас Мор

3. Эразм Роттердамский

4. Лоренцо Валло

5. Петрарки

219. Италяндық натур философияның өкілдеріне жататын кардинал (1401 жыл):

1. Николай Кузанский

2. Николай Коперник

3. Джордж Беркли

4. Лоренцо ди Медичи

5. Савонарола

220. «Өмір сүргендіктен ойлаймын» деген философиялық пайымдау:

1. Спиноза

2. Декарт

3. Сократ

4. Паскаль

5. Аристотель

221. «Бұл тамаша әлемнің барі де жақсылыққа» деп айтқан:

1. Паскаль

2. Леонардо да Винчи

3. Декарт

4. Гоббс

5. Лейбниц

222. Фр. Бэконның ғылымға кіріспе дәстүрін жалғастыра отырып, жазған кітабы:

1. Жаңа Атлантида

2. Жаңа Органон

3. Жаңа ғылыми әдiс

4. ғылымның жаңа идолы

5. Ғылымға деген жаңа көзқарас

223. «Білім- күш» деп тұжырымдаған:

1.Фр. Бэкон

2. Паскаль

3. Р. Бэкон

4. Спиноза

5. Декарт

224. Бостандықты қажеттіліктің танылуы ретінде ең бірінші айқан кім:

1. Спиноза

2. Кант

3. Аристотель

4. Декарт

5. Лейбниц

225. Тарихт ең бірінші рет географиялық детерминизмді зерттеген:

1. Кант

2. Монтескье

3. Вольтер

4. Гердер

5. Гумилев

226. Энгельс Жаңа Замандағы материалисттік философияны, оның жеке белгісін теріске шығарады:

1. Рационализімін

2. Волюнтаризмін

3. Механистігін

4. гилозоизмiн

5. диалектикалығын

227. Шеллингтің бірінші болып қолданған ұғымы:

1. қарым-қатынас

2. терістеу

3. бостандық

4. онтология

5. Жаттану

228. Фейербахтың есімімен байланыстыруға болады:

1. бастапқы немiс классикалық философиясын

2. Неміс классикалық философиясының соңымен

3. немiс классикалыі философиясыныµ шыµымен

4. немiс классикалыі философиясыныµ ортасымен

5. мәңгілік немiс классикалық философиясымен

229. Экзистенциализмнің негізін салушы «немесе немесе» атты шығарманы жазған:

1. Карл Ясперс

2. Серен Кьеркегор

3. Гамлет

4. Мартин Хайдеггер

5. Жан-Поль Сартр

230. Ницше жоғары адам теориясын философиялық негізде қалай құрады:

1. Күштемеу этикасы

2. Жақын адамға деген махаббат этикасы

3. қызметтестiк этикасы

4. Алыстағыға деген махаббат этикасы

5. Кез-келген этикалық бастаманың жоітығы

231. Қазақ ағартушыларының басты қарастырған мәселесі:

1. материалистік

2. метафизикалық

3. ирационалдық

4. гуманизм

5. телеологизм

232. Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?

1. алтын ғасыр ретінде

2. ол баға бермейді

3. мәлімет ретінде

4. анық мақсаттқа жету жолындағы кезең ретінде

5. Білімділікті талап ететін, сыни көзқараста

233. Гегель-неміс классикасының көрнекті өкілі,қандай көзқарасында мына принциптер ерекшеленеді:

1. диалектикалық

2. атеизм

3. иррационализм

4. мистицизм

5. метафизикамен

234. Материалистік гносеология тұрғысынан,бейнелеу бұл –

1. материяның атрибуты,ажырамас қасиеті

2. бейнелі шығармашылық

3. адам санасы

4. Тiрi жанның психикалық қабiлеттiлiгi

5. Адам қабiлеттiлiгi

235. Ұлы Дао,жалпыға ортақ заң,Абсолют туралы ілім:

1. даосизм

2. кинизм

3. буддизм

4. конфуциишылдық

5. джайнизм

236. Ежелгі Қытайдағы «Қайырымды ер» концепциясының авторы кім?

1. Лао-цзы

2. Лю-цзы

3. Хань-фей

4. Конфуций

5. Сюнь-цзы

237. «Дао-дэ-цзин» (Доа және дэ туралы канондық кітап) трактатының авторы кім?

1. Лао-цзы

2. Конфуций

3. Лю-цзы

4. Хань-фей

5. Сюнь-цзы

238. Ежелгі Қытай философиясындағы негізгі философиялық мектепті атаңыз:

1.даосизм

2. кинизм

3. скептицизм

4. джайнизм

5. санкхья

239. «У-вэй» принципіне қатысты философиялық дәстүрді атаңыз:

1. буддизм

2. моизм

3. кинизм

4. чарвака-локаята

5.даосизм

240. Қытайдағы заңшылдар қалай аталды:

1. вандар

2. даостар

3.легистер

4. сяо

5.қайырымдылар

241. Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні бойынша басқару теориясы ненің көмегімен жүзеге асады:

1. қайырымдылықтың

2. мемлекеттiң

3. заңдылықтың

4. күштеудiң

5. қоғамның

242. Конфуцийшылдықтың басты принциптері: этикет,адамсүйгіштік:

1. таным

2. медитация

3. сұлулық

4. парыз

5.ақиқат

243. Үнді философиясындағы қайта дүниеге келу «дөңгелегін» білдіретін концепция:

1. сансара

2. таным

3. сұлулық

4. сенiм

5. ақиқат

244. Сиддхартха Гаутама негізін салған діни-философиялық ілім:

1. даосизм

2. кинизм

3. буддизм

4. конфуцийшылдыі

5. джайнизм

245. Үнді философиясындағы адамгершілік әрекеттеріне қарай тағдыр тағайындау заңы:

1. нирвана

2. таным

3. карма

4. атман

5. сенiм

246. Буддизмдегі «Азат болудың Сегіз өлшемді жолының» мақсаты не болып табылады:

1. нирвана

2. таным

3. карма

4. атман

5. сансара

247. Кім әлемнің түпнегізі ауа болып табылады деп есептеді:

1. Аристотель

2. Гераклит

3. Анаксимен

4. Сократ

5. Платон

248. Кім бірінші болып әлемнің дамуының диалектикалық принциптерін тұжырымдады:

1. Анаксимандр

2. Гераклит

3. Парменид

4. Платон

5. Аристотель

249. Демокриттің пікірі бойынша болмыстың негізінде не жатыр?

1. су

2. апейрон

3. атомдар

4. бос кеµiстiк бос кеµiстiк

5. ауа

250. Философияға «болмыс» және «биболмыс» ұғымдарын кім енгізді?

1. Фалес

2. Гераклит

3. Парменид

4. Платон

5. Аристотель

251. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресінің заңын бірінші рет кім негіздеді:

1. Фалес

2. Гераклит

3. Парменид

4. ПлатонПлатон

5. Аристотель

252. «Философия» терминін алғаш қолданған:

1. Фалес Фалес

2. Гераклит

3. Пифагор

4. Платон

5. Аристотель

253. Пифагордың пайымдауынша:

1. «санға барлық заттар тең»

2. "соғыс барлығының әкесi"

3. "адамдардың түсiнуi-жүрек айналасындағы қан"

4. "мен бiлемiн өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"

5. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

254. Парменидтің пайымдауынша:

1. «болмыс қозғалмайды»

2. "жер шар тәрiздi"

3. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

4. "санға барлық заттар тең"

5. "жер айналады"

255. Кім суды түп негіз деп санады:

1. Анаксимен

2. Фалес

3. Левкипп

4. Парменид

5. Анаксимандр

256. Болмыс пен ойлаудың тепе-теңдігі туралы идея:

1. Фалестiкi

2. Демокриттiкi

3. Парменидтікі

4. Аристотельдiкi

5. Эмпедоклдiкi

257. «Мен білемін,өзімнің ештеңе білмейтінімді» сөзі:

1. Аристотель

2. Сократ

3. Горгий

4. Платон

5. Гераклит

258. «Бір өзенге екірет түсуге болмайды» нақыл сөзінің авторы:

1. Гераклит

2. Платон

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

259. Кім отты барлық тіршіліктің түп негізі деп санады:

1. Гераклит

2. Платон

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

260. «Адам барлық заттардың өлшемі» афоризмі:

1. Сократтiкi

2. Протагордікі

3. Аристотельдiкi

4. Платондiкi

5. Эпикурдiкi

261. Кім ақиқатты табудың диалогтік әдісін кіргізді:

1. Гераклит

2. Парменид

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

262. Ежелгі Греция мен ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті:

1. ағартушылық

2. ортағасыр

3. антика

4. жаңа заман

5. қайта өрлеу

263. Ежелгі Грециядағы идеализмнің негізін салушы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. Платон

4. Аристотель

5. Эпикур

264. Аристотель төмендегілердің қайсысының негізгі заңдарын жасады:

1. психологияныµ

2. герменевтиканыµ

3. атомистiк материлизмнiµ

4.Логиканың

5. эристиканыµ

265. Жыламау, күлмеу,жек көрмеу,ал түсіну керек сөзінің авторы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. Спиноза

4. Аристотель

5. Эпикур

266. «Органон» шығармасының авторы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

267. Стоиктер философиясындағы «апатия» ұғымы нені білдіреді?

1. қоғамдық өмiр кешудi терiстеу

2. Өмірді құмарлықсыз және қорқынышсыз қабылдау

3. қоғамдық бастаулар мен нормаларға деген жеккєрушiлiк

4. адамгершiлiк жүрiс-тұрыс

5. экстаз

268. Негізгі категориялары – космос, логос, табиғат, эйдос, жан:

1. қайта өрлеу

2. ортағасыр

3. Антика

4. ағартушылық

5. жаңа заман

269. Бұл кезеңнің философиясының негiзгi белгiлерi космоцентризм, онтологизм, ойлаудың стихиялық диалектикасы:

1. қайта өрлеу

2. орта ғасыр

3. антика

4. жаңа заман

5. ағартушылық

270. Эпикурдың есептеуінше болмыстың түп негіздері:

1. идеялар

2. атомдар, бос кеңiстiк

3. Су, жер,ауа,от

4. су, жер,ауа

5. су, от

271. «Платон менің досым, бірақ ақиқат қымбат» қанатты сөз кімдікі:

1. Пифагор

2. Гераклит

3. Анаксимандр

4. Аристотель

5. Эпикур

272. «Нус» (Ақыл) ұғымын философияға кім енгізді:

1. Пифагор

2. Гераклит

3. Анаксимандр

4. Анаксагор

5. Эпикур

273. Сократ танымды қандай әдісті пайдалануды ұсынды:

1. догматизм

2. эклектика

3. Майевтика

4. тавтология

5. софизм

274. Диалектиканың формасы аңғал және стихиялық болған кезең:

1. материализм

2. орта ғасыр

3. Антика

4. жаңа заман

5. қайта өрлеу

275. Ежелгі Грециядағы ұғымдарды анықтау мақсатымен сұхбат жүргізу өнері төмендегілердің қайсысының формасы болып табылады:

1. қиялдау

2. метафизика

3. Диалектика

4. дуализм

5. бiлiм

276. Ежелгі Үнді, Ежелгі Қытай, Ежелгі Грецияға тән философиялық дүниетаным:

1. герменевтика

2. прагматизм

3. космоцентризм

4. постмодернизм

5. феноменология

277. Мына пайымдаудың авторы кім: «Адам өзінің табиғаты жағынан – саяси тіршілік иесі»?

1. Аристотель

2. Т.Гоббс

3. О.Шпенглер

4. Ж.П.Сартр

5. И.Кант

278. Бұл кезеңнің философиясының негізгі белгілері - теоцентризм, креоценизм, теодиция, эсхатология, провиденциализм, сенім ақылдан жоғары:

1. қайта өрлеу

2. орта ғасыр

3. антика

4. ағартушылық

5. жаңа заман

279. «Жаңа органон» шығармасының авторы:

1. Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

280. Танымның индуктивті әдісін жасаған кім?

1. Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.062 сек.)