|
|||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Орын басушы класстар
Өте жиі біздің косымшаларда базалық типтің орнына енгізілген класстар объектілерін қолданамыз, олар орын басушы класстар деп аталады (wrapper classes). Төменде біз бұл класстардың аттарын және базалық тип деректердің аттарын көрсетеміз:
Назар аударыңдар, орын басушы класстар объектілерінің базалық тип деректерінің өңделуі және кері меншіктеу операторын қолдана алмайсыздар. Бұның орнына сәйкес келетін конструкторларды және орын басушы класстарды қолдану керек. Класстар және объектілер Java басқа да объектілі бағытталған тіл сияқты кластар және объектілерден таратады. Java-дағы әр бір объект типке ие: оған осы объектісі бар класс жатады. Әр-бір класста екі түр болады: өріс және тәсіл (метод). Өрісте класстар және объектілер орналасқан, олар өзгермелі. Онда жасалған класстар програманың нәтижесі сақталады. Тәсілдерде кодтардың класстары болады. Тәсілдер оператордан да тұрады, ол операторлар программаның орындалуын қамтамасыз етеді. Осылай қарапайым класстың түрі көрсетілген: class Point { public double x, y;}
Point классы х және у нүктелі кординаттардан тұрады. Бұндай класстың түрлері объектілердің қалай орналасқанын көрсетеді. Оған техникалық және инструкциялық тапсырмаларды енгізген кезде графиктер нақты көрінеді.Класс түрлері әр түрлі мүмкіндіктерге ие болады. x және y координаттарының көрінісі Point классында негізгі кілттік public сөзі арқылы программаның кез-келген тәсіліне кіруге мүмкіндік алады.
Класстар және объектілер
Java да программалау негізіне класс жатады. Класс түріне мына тәсілдер кіреді: кодтардың орындалуы және олардың нәтижесі. Класстар объектілердің структурасын және олардың орындалуын көрсетеді. Сіздер өз бағдарламаларыңызда тек қана бір примитивті типтермен шектеле аласыздар, бірақ Java тіліндегі кез-келген программа практикалық жүзінде объектілер және олармен жұмыс жасайды. Әдетте класстарда тәсілдердің пайда болуы оның контрактысының мағынасын көрсетеді.Одан басқа, контракт түсінігіне бұл семантиканың операциялары кіреді. Екі тәсіл бірдей аттардан және сигнатурадан тұруы мүмкін, егер әр-түрлі семантикадан тұрса, онда олар эквивалиентті болмайды. Мысалы: print атымен аталатын әр-бір тәсіл объектілер көшірмесін алуға арналған деп санауға болмайды. Класс «қалай жауап қайтарады» деген сұраққа, класс – объектілерде болатын тәсілдер реализациясын анықтайды деп атайды. Әр - бір объект класстың экземплярын көрсетеді.Объект тәсілін шақырған кезде орындалып жатқан код класстан ізделінеді. Объект басқа объектілерді қолдана алады, бірақ та біз қарапайым объектілерді қолдана бастаймыз.
Қарапайым класстар
Негізгі класстың компоненттері олар өріс және тәсіл болып табылады. Қарапайым Body классын қарастырайық, ол сақтауға арналған программа:
class Body { public long idNum; public String nameFor; public Body orbits; public static long nextID = 0; }
Алдымен класстың аты көрсетіледі. Java тілінде класс пайда болуы типтің атын көрсетеді, әрі қарай объект ссылкалары келесі тәсілмен көрсетуге болады: Body mercury; mercury ол Body объект классының ссылкасы болып табылады. Ол объект болып табылмайды, тек қана соның ссылкасы болып табылады. Басында ссылка null мағынасын білдіреді.
1.4 Класс Vector java.uti пакетіндегі Vector классы
java.uti пакетіндегі vector object элементтер типі сақталады, яғни кез-келген тип. Элементтер саны кез-келген болуы мүмкін және алдын ала анықталмайды. Элементтер 0, 1, 2,.... мына индекстерден тұрады. Әр-бір элемент векторын индекс бойынша қолдана аламыз, элемент массиві секілді. Элемент санынан басқа, вектор (size) өлшемі деп аталатын және буфер өлшемі бар - вектор (capacity) сиымдылығы. Әдетте сиымдылығы вектор өлшемімен сәйкес келеді, бірақ оны ensureCapacity(int minCapacity) тәсілімен үлкейтуге болады немесе оны вектор өлшемімен trimToSize() тәсілін салыстыруға болады. Java 2 классында vector өңделген, өйткені иерархия класс-коллекциясына енгізу үшін. Сондықтан көптеген әдістерді ескі және жаңа тәсілмен орындауға болады. Жаңа тәсілді қолданған жөн, өткені Java.i нұсқасында ескі тәсіл алынып тасталған болса.
Векторды қалай жасауға болады Класста төрт конструктор бар:
· vector () — ұзындығы нөл бос объект жасайды; · Vector (int capacity) —capacity сиымдылығына бос объект жасайды; · vector (int capacity, int increment) — көрсетілген capacity сиымдылығына бос объект жасайды және increment санын, онда керек жағдайда сиымдылық көлемі; · vector (Collection с) — вектор көрсетілген коллекция бойынша жасалады. Егер capacity қарама - қарсы болса, онда негізгі жағдай орындалады. Вектор жасалғаннан кейін оны элементтер мен толтыруға арналған;
Векторға элементті қалай қосуға болады
add (Object element) тәсілі элементті вектор соңына қосуға мүмкіндік береді. add (int index, Object element) тәсілімен немесе ескі тәсілмен insertElementAt (Object element, int index) элементті қосуға болады, көрсетілген index жеріне. Көрсетілген жердегі элемент және одан кейінгі элементтер өзгереді, олардың индексі бір единицаға өзгереді. addAil (Collection coll) тәсілі вектор соңына барлық coll коллекция элементтерін қосуға мүмкіндік береді. addAii(int index, Collection coll) тәсілі index позициясына coll коллекция элементтін орнатады.
Элементті қалай өзгертуге болады
Set (int index, object element) тәсілі элементті ауыстырады, index позициясындағы векторда орналасқан, element ескі тәсілді орындауға мүмкіндік береді setElementAt (Object element, int index) элементке.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.) |