|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Тема. Творчість Марії МатіосПитання для опрацювання 1. Сучасна літературно-критична думка про творчість Марії Матіос. 2. Роман «Солодка Даруся». Жанрово-композиційна своєрідність твору, проблематика, філософсько-психологічне підґрунтя й етнографічне забарвлення. Психогізм характерів. 3. Психологічний роман-сповідь «Щоденник страченої» Марії Матіос. Наскрізна психологічна й ґендерна орієнтованість твору. Інтерпретація авторкою епістолярного стилю. 4. Мала проза Марії Матіос. Основні проблеми, особливості авторського стилю (на основі збірки «Нація»). Завдання для самостійної роботи та форми звітності 1. Продемонструвати зміни внутрішнього стану головної героїні відповідно до «трьох життів», визначених самою авторкою (у формі цитат і коментарів до них). 2. Визначити основні проблеми, розкриті у «малій прозі» М. Матіос (письмово). 3. Укласти словничок діалектів прози Марії Матіос (не менше 20 одиниць). Рекомендована література 1. Харчук Р.Б. Сучасна українська проза. Постмодерний період. – К., 2008. – С.68-73. 2. Жила С. «Трагедія адекватна історія»: роман Марії Матіос «Солодка Даруся» чи читацька конференція за цим твором // Українська література в загальноосвітній школі. – 2007. - № 3. – С.6-12. 3. Сипливець С. «Історія, яка ніколи не припиняє їхати колесами по людях..» до вивчення втору Марії Матіос «Солодка Даруся» // Українська література в загальноосвітній школі. – 2007. - № 3. – С.12-14. 4. Марія Матіос: Якби писати такі книжки, як «Даруся», можна і «дахом» поїхати»// Свобода слова. – 2000. - №50., або // http://www.2000.cv.ua 5. Марія Матіос: «Жодна книжка не допомогла жодному політикові»// Дзеркало тижня. – 31 березня 2006. - №11., або // http://www.dt.ua 6. http://www.ukrcenter.com Самостійна робота № 3 Тема. Сучасна українська детективна справа (Є. Кононенко, В. Шкляр, І. Роздобудько) Питання для опрацювання 1. Явище філософського детективу у творчому доробку Є. Кононенко. Детективний роман «Імітація» Є. Кононенко. Філософське переосмислення поняття «імітації», комплексність дослідження цього поняття авторкою, ознаки сучасного детективу в творі. 2. Містична проза В. Шкляра. Роман «Ключ», ознаки детективного жанру. Наскрізна містичність твору. Символізм назви роману. 3. Ознаки сучасного психологічного детективу в романі І. Роздобудько «Пастка для жар-птиці». Проблематика твору, система образів, своєрідність композиції й розкриття сюжетних ліній роману. 4. Психологічний детектив І. Роздобудько «Дванадцять, або виховання жінки в умовах, не придатних до життя» як комплексне дослідження психології людини. Маргінальне як об’єкт дослідження в романі. Специфіка розкриття образу головної героїні в творі. Завдання для самостійної роботи та форми звітності
Рекомендована література 1. Харчук Р.Б. Сучасна українська проза. Постмодерний період. – К., 2008. 2. Брайко О. Екзистенцій ні проблеми крізь призму детективного жанру (романи Євгенії Кононенко) // СіЧ. – 2003. – № 2. 3. Кононенко Є. Імітація чи метафора? // Дзеркало тижня. – 2002. – № 48. 4. Ульяненко О. Процес імітації // http://www.review.kiev.ua/arcr.shtm?id=014 5. Самостійна робота № 4 Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |