АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Анотація. Книга вважається блискучим зразком духовної та наукової літератури, де поєднується глибина вивчення та доступність викладу

Читайте также:
  1. Анотація
  2. Анотація
  3. АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗІ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНОЮ СХЕМОЮ (МІЖДИСЦИПЛІНАРНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ).

Книга вважається блискучим зразком духовної та наукової літератури, де поєднується глибина вивчення та доступність викладу. У книзі показано, яка з точки зору раннього буддизму людська природа, загальна картина світу, призначення людини, духовні практики, що наближають учня до вершин досягнення, простежується зв'язок вчення Будди з іншими релігійно-містичними системами та традиціями, а також відтворені історичні стадії релігійних шукань. Автор спробував відтворити першооснову буддійської традиції в тому вигляді, в якому, на думку автора, її дав людству сам Будда. Теорія свідомості і його різні грані, природа психічних процесів, пам'ять, увага, воля та інші категорії психіки отримують зовсім інше освітлення.

І хотілося б додати те, як сам автор пише про свою книгу:

«Совершенный свободен от любой теории, ибо Совершенный постиг, что есть тело, как оно возникает и как исчезает. Он постиг, что есть чувство, как возникает оно и как исчезает. Он постиг, что есть ментальные структуры (самкхара), как возникают они и как исчезают. Он постиг, что есть сознание, как возникает оно и как исчезает».

 

21. Табунщик Олександр. Роджер Уолш “Основание духовности”

Більшість з нас зосереджують увагу на таких речах, як гроші, власність, слава, і влада, і навіть стають від них залежними. Проте всі духовні традиції наполегливо застерігають, що нав'язливе прагнення до таких речей веде до страждання, оскільки вони дають лише тимчасове розраду, в кінцевому рахунку, виявляються нездатними нас задовольнити, і занадто легко спотворюють наші цінності. "Навіть мудрі люди не можуть впоратися з багатством і славою. Так як же ти зможеш?" - Запитує даосизм. Тому традиції пропонують методи позбавлення від таких пристрастей і заміни їх більш здоровими, більш задовольняють бажаннями.У міру того, як ставало ясніше моє власне свідомість, я розумів, що очищення свідомості також являє собою загальну практику. Зазвичай наше сприйняття замутнено страхами, бажаннями, і блуканням уваги, так що, за словами християнина Св. Павла, ми дивимося через "закопчене скло". Тому очищення усвідомлення і пробудження духовного зору мають вирішальне значення для того, щоб ми чуйно і точно бачили самих себе і світ. Духовні дисципліни містять методи для досягнення цієї мети.Нарешті, я почав гідно оцінювати життєву важливість служіння - практики свідомого сприяння іншим людям. Служіння зменшує такі руйнівні спонукання, як жадібність, виховуючи протилежні якості - доброту і безкорисливість. Глибока духовна практика відбувається не тільки для себе самого, а й для блага інших. Фактично, головне завдання духовної роботи полягає в перетворенні себе так, щоб на ділі втілювати те, що засновник ісламу Мохаммед вважав "цілковитою з чеснот" - допомога іншим людям.

Практики:

1Перетворення мотивації - позбавляйтеся від пристрастей (craving) 2 і знаходите бажання своєї душі.

2Розвиток емоційної мудрості - Уздоровлюйте своє серце і вчіться любити.

3Моральна життя - відчувайте, як добре робити добро.

4Зосереджує і заспокоюйте свій розум.

5Пробудження духовного зору - вчіться ясно бачити божественне в усьому.

6Виховання духовного розуму - розвивайте мудрість і розуміння життя.

7Вираз духу в дії - пізнавайте великодушність і радість служіння.

Називаючи ці сім практик вічними, я проводжу відмінність між практиками, з одного боку, і методами і вправами, з іншого. Я використовую термін практика для позначення дисципліни вироблення найважливіших якостей розуму, наприклад, мудрості чи зосередження. Практики - це репетиції бажаних якостей, які з часом стають спонтанним і природним способом життя. За контрастом з цим, я використовую слова "метод" і "вправу" для позначення конкретних прийомів, що використовуються в практиці. Наприклад, конкретні методи медитації і роздуми складають частину практики вироблення мудрості.


22. Чишньовська Крістина. Елізабет Гілберт. «Ешь, молись, люби»

 

Головна ідея твору полягає у самобутньому пошуку себе. На перший погляд може здатися що ця книга лише мелодраматичний опис одного року із життя жінки,та можу запевнити – це не так!

Чи не є головним сенсом життя усвідомлення себе, досягнення гармонії як внутрішньої так і гармонії із зовнішнім світом?

Кожен знаходить відповіді на вище поставлені запитання своїм,індивідуальним шляхом. У книзі ми можемо спостерігати за одним із таких шляхів.

«Есть, молиться, любить» — книга о том, как можно найти радость там, где не ждешь, и как не нужно искать счастье там, где его не будет.

Елізабет Гілберт

О книге:

У книги две составляющие - \"есть, любить\" и \"молиться\".

В первой встречаются очень неожиданные обороты, которые не оставят вас равнодушными и запомнятся. Описание поедания пиццы – просто песней льётся!

Вторая часть кардинально отличается от первой. Индия. Бросить все и поехать по всему миру искать себя…

Произведение научит вас искать счастье там, где его совсем не ждешь!

«Есть, молиться, любить: Один год из жизни женщины в путешествии по Италии, Индии и Индонезии в поисках ВСЕГО»

 

23. Процишина Маріна. Лоуєн «Психология тела»

 

У цій книзі він показує, що здоров'я має духовну сторону. Ми побачимо, що суб'єктивне відчуття здоров'я - це почуття задоволення, одержуване від тіла, яке іноді досягає ступеня радості. Саме в таких станах ми відчуваємо зв'язок з усіма живими істотами і з усім світом. Біль, навпаки, ізолює нас від інших. Коли ми хворіємо, у нас не тільки з'являються симптоми хвороби, але ми також опиняємося ізольованими від світу. Ми побачимо також, що здоров'я проявляється в граціозних рухах тіла, в "сяйві" тіла, а також в його м'якості і теплі. Повна відсутність цих якостей означає смерть або смертельну хворобу.

Душевна чарівність пов'язана з почуттям задоволення вищого порядку. Чарівність людини виражається в його ставленні до інших, і його можна точніше визначити як доброту і особиста чарівність. Чарівність тварин відомо нам зі спостережень за їх життям на волі.

При відділенні свідомості від тіла духовність стає чимось інтелектуальним. Тіло без духу володіє низьким рівнем життєвої сили, і воно повністю позбавлене шарму. Його рухи механічні, так як в більшій мірі ними керує свідомість або воля.

Життя не завжди йде гладко, але коли людина цілими днями змушений змушувати своє тіло рухатися силою волі, це означає, що його тілесна динаміка серйозно порушена, і є небезпека виникнення хвороб.

Справжня грація тіла не є щось штучне, - це частина природної людини, одного з божественних істот. Однак, якщо вона одного разу загублена, її можна знайти знову, тільки повернувши тілу його духовність. Для того, щоб це зробити, потрібно зрозуміти, чому і яким чином його чарівність було загублено. Він вивчає тіло як окрему, саморегулюючу енергетичну систему, яка тісно пов'язана з навколишнім середовищем і від якої залежить її існування.

Він писав про деякі порушення, які руйнують дух людини, зменшують чарівність його тіла, підривають його здоров'я. Зосередження уваги на чарівності як критерії здоров'я, дозволить нам поняття багато проблем емоційного життя, що порушують здоров'я, а також розвинути чарівність, його поліпшуюче.

Дух і матерія з'єднуються в понятті чарівності і доброти. Її визначають як божественний дух тіла. Цей дух проявляє себе в природному чарівності тіла, а також у вдячності людини всім живим істотам. Чарівність і доброта - це стан святості, цілісності, зв'язку з життям і з тим, що божественно. А. Ці поняття - синоніми здоров'я.

 


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)