|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Висновок. МАГІЯ є Наука та Мистецтво викликати Зміна, що відбувається відповідно з Волею
План 1. Визначення 2. Принципи ритуалу 3. Магічні формули 4. Висновок Визначення МАГІЯ є Наука та Мистецтво викликати Зміна, що відбувається відповідно з Волею. (Приклад: Я Бажаю повідомити Миру про деякі відомі мені факти. Внаслідок цього я беру "магічні знаряддя" - перо, чорнило і папір; і я пишу «заклинання» (тобто дані фрази) на "магічному мовою", тобто мовою, зрозумілою для людей, яким я хочу дати пораду. Таким чином, і створення, і розповсюдження цієї книги - діяння магії, за допомогою якої я викликаю зміни, що відбуваються у відповідності з моїм Бажанням. Принципи ритуалу Предмет будь-якого магічного ритуалу один і той же - встановлення зв'язку між мікрокосм і Макрокосмом. Внаслідок цього, Вищим і здійснення ритуалів є Відозва до Священного Ангелу-Хранителю, або, користуючись виразом Містиків, Союз з Богом. Магічні формули Формули елементальної зброї · Формула Кинджала не годиться ні для відозви, ні для викликання, бо Кинджал від природи призначено заперечення, руйнування і розсіювання, а всяка істинно магічна церемонія схиляється до зосередження. Тому Кинджал з'являється, головним чином, в ритуалах вигнання, які передують відповідну церемонію. Формула Тетраграмматона · Ця формула має найбільш загальним характером, оскільки містить в собі всі речі; але її використання в магічних церемоніях осягнуте лише в дуже малому ступені. Формули алхімії і алім · Так само, як і в Тетраграмматона, тут представлені всі Елементи, але вони вже не розвиваються одне з одного. Вони просто зведені разом - неприборкані, але лише примирені допомогою власних енергій - диких і буйних, але нетвердих та позбавлених опору. Центральна буква Хе - буква дихання - представляє Дух. Перша буква Алеф - природна буква Повітря, а фінальна Мем - природна буква Води. Поставлені поруч, Алеф і Мем дають «Ам» - Мати, в утробі якої був зачатий Космос. Однак Йод - не природна буква Вогню. Вона означає Вогонь лише поруч з Хе, оскільки це нагадує про Огні Тетраграмматона. Формула I.A.О · Це споконвічна і найбільш характерна формула Осіріса, формула Спокути Людства. I - це Ісіда, чи Природа, замордовані A - Апопом Руйнівником - і відроджена Осирисом. Та ж сама ідея відображена в розенкрейцерской формулою Трійці. Висновок При уважному читанні "Магії в теорії та на практиці" виникає враження, що основний текст цієї книги зашифрований і насправді містить в собі щось більше, ніж просто буквальний сенс. Мабуть, голови цієї книги слід читати в зворотному порядку - від двадцять першою до нульової - тобто тим же способом, яким, на думку Кроулі, відбувається сходження Мага по сходах Старших Арканов Таро. Почасти це підтверджується і тим, що останні глави набагато простіше перших і присвячені більш «приземлених» і практичним темам, а перші - нарочито невиразні і рясніють відсилання і недоговоркамі, але в міру просування "від початку до кінця" сенс їх поступово прояснюється. І, зрозуміло, це не єдиний шифрувальний прийом, застосований Кроулі.
Книга присвячена темі, що цікавить різноманітну аудиторію: від професіоналів-практиків до дилетантів, зацікавлених станом власного здоров'я. Автор пропонує три аспекти розгляду проблеми: загальний теоретичний підхід, питання приватної психосоматики та практичні методи діагностики та корекції, що застосовуються при психосоматичних захворюваннях. До книги увійшли такі методи, як сугестивна психотерапія, психосинтез, гештальттерапія, нейро-лінгвістичне програмування та багато інших. Ця книга являє собою довідковий посібник з ефективними техніками, застосовуваними у різних психотерапевтичних напрямах і школах при лікуванні психосоматичних розладів. Психосоматика (грец. psyche - душа, soma - тіло) - напрям у медицині та психології, що займається вивченням впливу психологічних (переважно психогенних) чинників на виникнення і подальшу динаміку соматичних захворювань. Згідно основному постулату цієї науки, в основі психосоматичного захворювання лежить реакція на емоційне переживання, що супроводжується функціональними змінами і патологічними порушеннями в органах. Відповідна схильність може впливати на вибір поражаемого органу або системи. У книзі не розглядаються соматичні аспекти виникнення та лікування психосоматичних захворювань. Головна мета всякого психотерапевтичного впливу полягає в тому, щоб допомогти пацієнтам внести необхідні зміни в своє життя.
Сог'ял Рінпоче - вчитель тибетського буддизму, а саме дзогчен, традиції розвитку глибинної уважності, яка веде до остаточного прояснення. Він є тим, хто в тибетському буддизмі називається тулку. Тулку - це істота, настільки просвітлена і розвинена, що в момент смерті, замість того щоб відправитися за межі наших буденних світів з їх стражданням, в царство граничного блаженства, він (або вона) навмисно вирішує втілитися тут, щоб продовжувати допомагати іншим знайти шлях до просвітління. Його книга - реферат про смерть. Але вона також - про якість вашого життя, бо якщо не мати справу зі своєю смертю, то можна жити лише частков життям, тінню життя. Книга пропонує важливі практичні, так само як і духовні, якщо можна їх розрізнити, поради, як готуватися до смерті, допомагати готуватися іншим і діяти під час процесу вмирання. «Тибетська книга життя і смерті» набагато більш практична і корисна, ніж стара класична «Тибетська книга мертвих», і не потрібно бути буддистом, щоб отримати користь від її порад. На що можна сподіватися щодо цієї книги? - Провести повний перегляд того, як ми дивимося на смерть і дбаємо про вмирання, а також того, як ми дивимося на життя і піклуємося про життя.
12. Круглова Владислава. Станислав и Кристина Гроф.Неистовый поиск себя Руководство по личностному росту через кризис трансформации Духовний розвиток - це вроджена здатність кожної людської істоти до еволюції. Воно є таким же природним як народження, фізичний ріст і смерть. Для окремих індивідів така подорож духовного розвитку стає духовною кризою. При правильному розумінні і підтримці ці важкі стани можуть бути корисними і часто призводять до зцілення. Ця книга складається з трьох великих розділів, присвячених різним аспектам духовної кризи. У першій частині автори дають визначення ідеї духовної кризи, роз'яснюють деякі поняття, що лежать в її основі. У першій главі, «Що таке духовна криза?», обговорюються елементи, що характеризують кризу трансформації. Духовні кризи -це переломні етапи глибокого психологічного преображення. Що викликає духовну кризу? Пологи, насичені статеві акти, емоційні переживання (особливо якщо це пов'язано з втратою). Іноді процес духовного пробудження проходить настільки тонко і поступово, що майже непомітний. Далі досліджується внутрішній світ людини, яка переживає дух. кризу. У главі «Темна ніч душі» описані «негативні» переживання, які можуть мати місце при духовній кризі(почуття страху і самотності, заклопотаність смертю). У главі «Зустріч з божественним» обговорюються «позитивні» стану свідомості (екстаз, захоплення, радість, вдячність, любов і блаженство). П'ята глава - «Залежність як духовна криза» - присвячена аналізу ідеї про те, що алкоголізм, наркоманію та інші види залежності теж можна сприймати як духовні кризи, які містять в собі такий самий потенціал для благотворного внутрішнього розвитку, як і інші форми трансформативних криз. Шоста глава, «Духовні уроки інших епох і культур», присвячена тим культурам, які високо цінували духовний досвід і визнавали його цілющу силу. У третій частині пропонуються практичні рекомендації для тих, хто переживає духовну кризу, а також для їхніх рідних і близьких. Восьма глава - «Стратегії для повсякденного життя». Нижче наведені рекомендації корисні для тих, хто переживає дух. кризу:1)Слухайте хвилюючу музику; 2)Використовуйте засоби художнього вираження;3)Практика зосередженої медитації;4)Займайтеся дуже простою діяльністю. У дев'ятій главі - «Рекомендації для членів сім'ї і друзів» 1) Усвідомте мотиви, з яких ви пропонуєте свою підтримку (Ви тут тому, що інша людина вам дійсно не байдужа. А не для того, що б подивитися що це таке);2)Дайте перетворюючому процесу йти своїм шляхом; 3) Будьте чесні з іншою людиною і з собою;4)Частіше підбадьорюйте і заспокоюйте. У десятій главі - «Хто може допомогти і як?» - Містяться вказівки щодо того, де краще шукати підтримку і як знайти фахівців, духовних вчителів, а також групи самодопомоги. Завершує цю частину глава «Повернення додому», в якій обговорюється життя після духовної кризи. (Автори багато прикладів наводять з власного досвіду. Історії людей, які проходили духовну кризу, спостерігали і т.п.)
13. Михайловська Інна . Льюїс Спенс. Таїнства Єгипту. Обряди традиції ритуали Книга відомого антрополога і фольклориста Льюїса Спенса є чудовим провідником по єгипетській культурі в якій описано все різноманіття містичної і окультної думки Стародавнього Єгипту, виражене в таємних магічних обрядах. Наводиться опис ритуалів, які відправлялися в єгипетських храмах, а також відомості про те, як елементи єгипетських культів були перенесені в інші культури і в якому вигляді вони збереглися до наших днів.
14. МогуренкоАльона. Алістер Кроулі «Вісім лекцій з йоги» Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |