АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Пытанні да заліку (іспыту) па курсу дысцыпліны спецыялізацыі

Читайте также:
  1. V курсу (5 ТОМ)
  2. V курсу (5 ТОС)
  3. VІ. Організація і проведення конкурсу
  4. VІ. Основна нормативно-правова і навчальна література для підготовки до заліку (іспиту) з Кримінально-виконавчого права.
  5. АЛГОРИТМ РОБОТИ НАД ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИМИ ЗАВДАННЯМИ З КУРСУ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ»
  6. АНОТАЦІЇ ДО ОСНОВНИХ ТЕМ КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»
  7. В результаті вивчення даного курсу студент повинен
  8. В результаті вивчення курсу студенти повинні
  9. Види валютних котирувань, порядок розрахунку крос – курсу
  10. вопросов для подготовки к экзамену по курсу
  11. Вступ до курсу “Історія України”. Витоки українського народу та його державності.
  12. Вступ. Обґрунтування актуальності та мета курсу.

“Публіцыстычныя жанры і формы ў радыёжурналістыцы”

1. Сацыяльны, ідэалагічны, інфармацыйны кантэкст Беларусі як аб’ект электронна-публіцыстычнага адлюстравання.

2. Паняцце электроннай журналістыкі.

3. Паняцце і характарыстыка электронных сродкаў масавай інфармацыі і камунікацыі.

4. Паняцце і класіфікацыя электроннай публіцыстыкі. Адрозненне ад прэспубліцыстыкі.

5. Тры асноўныя групы жанраў электроннай журналістыкі.

6. Група публіцыстычных жанраў. Агульная характарыстыка кожнага з жанраў.

7. Нарыс і нарысавая група публіцыстычных жанраў.

8. Нарыс і замалёўка: роднаснасць жанраў і іхнія істотныя адрозненні.

9. Эсэ і каментарый: параўнальная характарыстыка жанраў.

10. Эсэ як спецыфічны жанр вольнай творчасці. Паняцце сюжэту і бессюжэтнасці публіцыстычнага твора. Эсэ і замалёўка: роднаснасць і адрозненне.

11. Сатырычныя жанры электроннай публіцыстыкі. Гісторыя станаўлення. Лінгвістычныя і электронныя сродкі сатырычных жанраў.

12. Публіцыстычныя тыпы інтэрв’ю. Параўнальная характарыстыка факталагічнага (“інфармацыйнага”), аналітычнага і публіцыстычнага інтэрв’ю.

13. Інтэрв’ю-каментарый: ступені аналітычнасці і публіцыстычнасці тэксту (зместу).

14. Інтэрв’ю-бяседа і інтэрв’ю-дыялог: змястоўныя і фармальныя адрозненні.

15. Інтрэв’ю-партрэт і нарыс: адрознасць і падабенства жанраў па форме і змесце.

16. Публіцыстычны і аналітычны тыпы інтэрв’ю: параўнальная характарыстыка.

17. Паняцце публіцыстычнай звыш-ідэі ў працэсе журналісцкай творчасці.

18. Публіцыстычныя тыпы рэпартажаў. Характарыстыка адрознасці публіцыстычных ад факталагічных (“інфармацыйных”) і аналітычных тыпаў рэпартажаў.

19. Праблемны рэпартаж і праблемнае публіцыстычнае інтэрв’ю-каментарый: характарыстка адрозненняў па форме і па змесце, па сродках увасаблення жанраў.

20. Нарыс-рэпартаж і нарыс: характарыстыка і адрозненні па форме, змесце і сродках увасаблення падзеі, з’явы, праблемы.

21. Вандроўны і турысцкі тыпы рэпартажаў: нюансы адрознення і падабенства.

22. Святочны рэпартаж: гісторыя ўзнікнення, ідэалагічныя і сацыяльна-псіхалагічныя функцыі, гістарычныя прыклады святочных (публіцыстычных) рэпартажаў.

23. Ток-шоў: агляд эвалюцыі “слоўна-публічнага” прадстаўлення ад Антычнага форуму да форуму ў Інтэрнеце. Прыклады форм (цыклаў, праграм) ток-шоў у гісторыі БР. Тыпы ток-шоў.

24. Ток-шоў і Арыстоцелева тэорыя публіцыстычнага пераймання трох асноўных сацыяльных тыпаў суайчыннікаў. Сродкі ток-шоў на радыё. Адрозненні ток-шоў ад аналітычнага і факталагічнага (“інфармацыйнага”) інтэрв’ю.

25. Вядомыя тыпы сучасных ток-шоў. Складнікі (элементы) ток-шоў і сродкі ўвасаблення тэмы.

26. Паняцце публіцыстычнай жанравай формы (“формажанру”). Заканамернасці эвалюцыі “формажанраў” ад мастацкага і інфармацыйнага засваення тэхнічных сродкаў да фарміравання жанраў (формажанраў).

27. Кампазіцыя: характарыстыка трох паняццяў аднаго тэрміну.

28. Узнікненне і эвалюцыя жанру кампазіцыі як прыклад заканамернага пераўтварэння тэхнічных сродкаў у сродкі мастацкія і ў адмысловы электронны жанр.

29. Радыёкампазіцыя.

30. Аўтарская цыклавая публіцыстычная праграма (АЦПП) як форма публіцыстычнай камунікацыі. АЦПП ў радыё- і тэлевізійнай праграме дня і тыдня: серыйнасць форма-жанру і цыклічнасць інфармацыйна-публіцыстычных патрэб аўдыторыі. Эстэтычныя, ідэалагічныя і псіхалагічныя асаблівасці аўтара і яго праграмы.

31. Характарыстыка публіцыстычнага эфекту аўтарскай цыклавой публіцыстычнай праграмы.

32. Радыёфільм: гісторыя ўзнікнення, характарыстыка як віду тэхнагеннага мастацтва, асноўныя прынцыпы кампазіцыі фільма.

33. Вызначэнне спецыфікі сродкаў увасаблення тэмы, дакумента, праблемы, фабулы, сюжэта і інш. у працэсе падрыхтоўкі радыё- і тэлефільма.

34. Жанравая характарыстыка фільма як твора электроннай публіцыстыкі (на прыкладзе разбору сродкаў увасаблення на радыё і на тэлебачанні).

35. Радыё- і тэлемост: гісторыя і эвалюцыя формажанру.

36. Публіцыстычны радыёмост і селектарная канферэнцыя: падабенства і адрозненне. Аналіз прыкладаў.

37. Марафон: этымалогія і гісторыя тэрміну, характарыстыка гістарычных тыпаў радыё- і тэлемарафонаў.

38. Праграмныя складнікі (элементы) радыёмарафону (на прыкладзе сучасных святочных праграм дня, тыдня).

39. Кампазіцыя радыё- і тэлемарафонаў: характарыстыка адрозненняў, спецыфіка сцэнарыяў і структурных складнікаў (элементаў).

40. Забаўляльна-публіцыстычная праграма: паняцце, эвалюцыя (адаптацыя ў эфіры гульні), прыклады з гісторыі формажанру.

41. Забаўляльна-публіцыстычная праграма: тлумачэнне паняццяў гульні, віктарыны, конкурсу, інтэлектуальнага спаборніцтва ў радыёэфіры і на тэлеэкране.

42. Асноўныя сацыяльныя і інфармацыйна-камунікатыўныя функцыі жанраў электроннай публіцыстыкі.

43. Публіцыстычныя жанры электроннай журналістыкі ў фарміраванні дзяржаўнай ідэалогіі.

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)