АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Тема 3. Об’єктно-орієнтовне програмування

Читайте также:
  1. З ПРЕДМЕТУ: «КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА ТА ПРОГРАМУВАННЯ»
  2. Методи та засоби програмування
  3. Наведіть класифікацію мов програмування, яку слід запропонувати учням під час бесіди на уроці з відповідної теми.
  4. Програмування та організація дослідження
  5. Тема 7. Основи офісного програмування VB

Тема 2. Об’єктне програмування

1. Що таке структура в С++? Чи може структура містити функції?

2. Який специфікатор доступу до полів структури приймається за замовчуванням?

3. Як співвідносяться структури і класи в С++? Як ініціалізуються структури? Як здійснюється доступ до полів структури?

4. Охарактеризуйте структуру класу в мові С++? Як співвідносяться класи і об’єкти? Як і де оголошується клас? Як визначаються об’єкти класу?

5. Як здійснюється доступ до полів класу? Методів класу?

6. Чи можуть об’єкти бути аргументами функцій? Якщо можуть, то як передати об’єкти у функцію?

7. Як розміщуються об’єкти у пам’яті? Чи має кожен об’єкт свої дані? Чи має кожен об’єкт свої методи?

9. Що означають вбудовані методи класу? Коли вони застосовуються? Чи є вони обов’язковими?

10. Як і коли ініціалізуються об’єкти? Що таке конструктор класу?

Скільки конструкторів може мати клас?

Тема 3. Об’єктно-орієнтовне програмування

1. Що таке клас?

2. Що таке поле класу?

3. Що таке метод класу?

4. Як визначити клас у програмі?

5. Як описати структуру класу?

6. З яких розділів складається структура класу?

7. Що означає заголовок public?

8. Що означає заголовок private?

9. Що означає заголовок protected?

10..Як описати методи класу?

11. Що означає директива inline при визначенні методів класу?

12. Що таке об’єкт?

13. Як об’явити об’єкт у програмі?

14. Що таке конструктор?

15. Навіщо потрібен конструктор?

16. Як формується ім’я конструктора?

17. Що таке деструктор?

18. Як формується ім’я деструктора?

19. Навіщо потрібен деструктор?

20. Що таке конструктор за замовчуванням?

21. Скільки конструкторів може мати клас?

22. Скільки деструкторів може мати клас?

23. Для чого використовується оператор new?

24. Для чого використовується оператор delete?

25. Яким чином здійснюється доступ до відкритих полів та методів класу?

26. Яким чином здійснюється доступ до відкритих полів та методів класу?

27. Яким чином здійснюється доступ до закритих полів та методів класу?

28. Яким чином здійснюється доступ до захищених полів та методів класу?

29. Що представляє собою оператор прямого вибору?

30. Що представляє собою оператор непрямого вибору?

31. Що таке статичне поле класу, які його властивості?

32. Що таке множинне успадкування?

33. Для чого використовуються друзі класів?

34. Що може бути другом класу?

35. Як оголосити функцію чи клас другом класу?

36. Чому при оголошенні класу другом іншого класу використовують випереджуючий неповний опис?

37. Що таке шаблони класів?

38. У яких випадках використовуються шаблони класів?

39. Навіщо використовують перевантаження операторів для класів?

40. У які способи можна реалізовувати перевантаження операторів для класів?

41. Дайте визначення базового і похідного класу в С++.

42. Скільки може бути базових класів в одного похідного класу?

43. Скільки похідних класів може наслідувати один базовий клас?

44. Як здійснюється доступ до членів базового класу?

45. Які специфікації доступу до базового класу можливі?

46. Що означає специфікація доступу protected?

47. Які встановлюються спеціфікатори доступу до елементів базового класу, якщо специфікатор доступу до базового класу відсутній?

48. Яку роль виконує конструктор похідного класу?

49. В якій послідовності викликаються конструктори базового і похідних класів?

50. В якій послідовності викликаються деструктори базового і похідних класів?

51. Чи можуть похідні класи мати елементи і функції класу з тими самими назвами, що й у базовому класі?

52. Що означає абстрактний базовий клас?

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)