|
||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Наведіть класифікацію мов програмування, яку слід запропонувати учням під час бесіди на уроці з відповідної темиАлгоритмічні мови, які призначені для створення описів алгоритмів, що орієнтовані на їх виконання комп’ютером, називають мовами програмування. Людині набагато простіше написати програму певною мовою, яка наближена до природної людської мови, а переклад цієї програми на машинні коди доручити комп’ютеру. Та з’явилися мови, що призначені спеціально для написання програм — мови програмування. Існує багато різних мов програмування. Досвідчені програмісти знають, якою мовою найкраще користуватися для розв’язування кожної конкретної задачі, оскільки кожна з цих мов орієнтована на певні типи задач, має свої особливості, включає свої засоби описування понять і об’єктів, які використовують під час розв’язування задачі. Існує велика кількість підходів до класифікації мов програмування. Розглянемо спрощену класифікацію, яка інтегрує кілька таких підходів (мал. 4.4):
Головною особливістю мов програмування низького рівня полягає в тому, що програма розробляється за допомогою системи вказівок комп’ютера певного типу і може виконуватись на комп’ютерах саме цього типу. Іншими словами, мова програмування низького рівня — це машинозалежна мова. Мови програмування високого рівня складаються з операторів, які схожі на звичайні слова. Програми на таких мовах дозволяють формулювати завдання для комп’ютера у звичних для людини категоріях. Часто такі мови для побудови своїх алгоритмічних конструкцій використовують слова або фрагменти слів однієї з мов людського спілкування. Для зручного використання такої мови, особливо з навчальною метою, створюють програми-оболонки, які перекладають терміни мови програмування на команди, зрозумілі для того, хто створює програму. До мов надвисокого рівня належать мови, які мають механізми абстрактного опису задачі та вбудовані засоби її розв’язування (наприклад, мова Prolog). Програми на процедурних мовах опрацьовують дані в покроковому режимі, використовуючи вказівки, записані послідовно. Прикладом процедурної мови програмування є мова Pascal. Непроцедурні мови програмування — це мови високого рівня абстракції, які є особливо ефектними для програмування операцій пошуку у великих масивах даних, а також для програмування задач, процес розв’язування яких неможливо точно описати. Об’єктно-орієнтовані мови програмування містять конструкції, що дають можливості оперувати таким поняттями, як об’єкти та класи об’єктів (наприклад, Visual Basic, C++). Мова розмітки гіпертексту не належить до мов програмування, оскільки містить шаблони та правила опису вмісту, структури і форми документів (наприклад, мова HTML). Універсальні мови (наприклад, Pascal) призначені для розв’язування різноманітних задач. Спеціалізовані мови програмування враховують специфіку предметної області, тому область використання кожної з них дещо вужча. Найбільш вживаною є мова скриптів — мова для створення невеликих допоміжних програм (наприклад, JavaScript — мова програмування, найпоширеніше і найвідоміше застосування якої — написання сценарії для веб-сторінок). Середовище Скретч є середовищем візуального об’єктно-орієнованого програмування, а основним компонентом сркетч-програми є набір об’єктів-спрайтів. Спрайт складається з графічного подання — набору кадрів-костюмів та сценаріїв (скриптів). Саме середовище написане об’єктно-орієнтованою мовою програмування Сквік. Сценарій (або срипт) — це програма, яка автоматизує виконання деякої задачі, яку без сценарію користувач виконував би вручну, використовуючи інтерфейс середовища.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |