АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Перелік питань,

Читайте также:
  1. Аналіз питань, що розглядались на сесіях Красилівської міської ради
  2. Зразковий перелік лабораторних робіт
  3. ІV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ
  4. ІХ.ПЕРЕЛІК ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
  5. Орієнтовний перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни
  6. Орхуська Конвенція ООН про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля від (25.06.1998)
  7. Перелік видів аудиторських послуг та їх відображення в українському законодавстві
  8. Перелік вихідних суджень для побудови шкалограми
  9. Перелік дисциплін, знання яких необхідно студенту для вивчення курсу
  10. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДО ІСПИТУ (ЗАЛІКУ)
  11. Перелік індивідуальних науково-дослідних завдань
  12. Перелік ключових термінів та понять

що виносяться на екзамен

з навчальної дисципліни “Диригування з методикою викладання”

(V к. з\в)

 

1. Вступ. Мета і завдання курсу о.1.(с.6-7), о.2.(с.12-17), о.9.(с.100-103).
2. Основні етапи становлення і розвитку диригентського мистецтва о.2.(с.10-12,40-41), о.6.(с.5-8), д.7.(с.4-5).
3. Специфічні особливості диригентської професії о.1.(с.15-16), о.4.(с.14-16), о.5.(с.5-7), о.7.(с.3-5).
4. Етична культура диригента як запорука творчого клімату в колективі. ”Внутрішня” і “зовнішня” дисципліна о.1.(с.5-6), о.9.(с.133-136).
5. Аналіз індивідуальних особливостей студента. Орієнтовний план характеристики учня о.2.(с.34-35)
6. Основні принципи формування семестрового учбово-репертуарного індивідуального плану з диригування о.2.(с.30-34),о.9.(137-139)
7. Недоліки і переваги групового навчання диригування на початковому етапі о.9.(с.102-107)  
8. Пояснювально-ілюстративний метод навчання диригування о.2.(с.23-29)  
9. Репродуктивний метод навчання диригування о.2.(с.23-29)
10. Реалізація пошуково-дослідницького методу через виконання письмових робіт в класі диригування о.2.(с.23-29)
  Завдання педагога в процесі навчання і виховання диригента о.9.(с.136-137)
  Послідовність проведення уроку з диригування о.1.(с.10-12), о.9.(с.139-142)
  Засоби і прийоми образно-виражальної техніки диригента о.2.(с.70-76,87-91),о.4.(с.52-58), д.8.(с.16-19)
  Особливості передачі темпу і його змін в жесті диригента о.3.(с.35-57), д.8.(с.8-13)
  Методика засвоєння техніки показу динаміки і її відтінків о.1.(с.с.41-43,62-69),о.3.(с.67-91), д.8.(с.13-15)
  Передача жестом фразування хорового твору о.1.(с.41-43), о.3.(с.129-133)
  Методика засвоєння основних штрихів у диригентському жесті о.1.(с.38-40),о.3.(с.106-111), д.8.(с.42-43)
  Методи самостійної роботи над партитурою о.4.(с.42-47),о.9.(с.144-149)
  Прийоми виховання внутрішнього чуття нотного тексту о.1.(с.78-80),о.4.(с.20-26), д.8.(с.26-27)
  Підготовка до практичної роботи з хоровим колективом о.1.(с.107-108)
  Репетиційна робота з хором. Основні прийоми і методи о.1.(с.108-109)
  Проблема співу під час диригування. Доцільність диригування за допомогою внутрішніх уявлень о.1.(с.11-13), д.8.(с.29)
  Методика формування перших диригентських рухів і їх силова (природно-фізична) закономірність. о.6.(с.20-31)
  Два етапи моменту уваги. Зосередження уваги на диригентові і безпосередньо на руках диригента о.1.(с.30), о.2.(с.53-54)
  Виховання відчуття точки, опори, рефлексу о.8.(с.128-129), о.2.(с.68-69), д.8.(с.36-40)
  Поняття ауфтакту в диригуванні о.1.(28-29), о.2.(с.65-70), о.6.(с.119-124), о.7.(с.21-23), о.9.(с.109-113)
  Триєдина задача ауфтакту
  Тривалість і напрям ауфтакту
  Приготовлений (повний) ауфтакт
  Затриманий (неприготовлений) ауфтакт. Диригування пунктирного ритму. Затакт о.1.(28-29), о.2.(с.65-70), о.6.(с.119-124), о.7.(с.21-23), о.9.(с.109-113), о.5.(с.101-102)
  Прийоми показу зняття звучання о.5.(с.61-64), о.6.(с.84-90), о.7.(с.99-106)
  Фермата. Знімана і незнімана фермата о.1.(с.53-60), о.5.(с.83-92), о.6.(с.214-232)
  Прийоми диригування динамічної і статичної фермати о.1.(с.53-60), о.5.(с.83-92), о.6.(с.214-232)
  Технічні засоби диригування.(Диригентський апарат) о.1.(с.16-22), о.2.(с.41-45), д.8.(с.34-36)
  Міміка як важливий виражальний засіб в диригуванні о.1.(с.18-19),о.3.(с.17-19), о.6.(с.20), о.8.(с.201-205)
  Методика навчання і послідовність роботи над розмежуванням функцій рук в диригентському класі. Застосування вправ о.1.(с.72-77), о.5.(с.15-18), о.6.(с.115-118), о.8.(с.201-205)
  Функції рук і їх самостійність під час диригування о.1.(с.72-77), о.5.(с.158), о.6.(с.115-118), о.8.(с.201-205)
  Методики засвоєння диригентських схем на початковому етапі о.6.(с.62-83), д.8.(с.40-41)
  Основні диригентські позиції і їх використання пі час диригування о.5.(с.14)
  Жест вдиху(взяття подиху) з його фіксацією як один з елементів вступу о.1.(с.30-31)
  Роль і завдання концертмейстера у справі диригентської підготовки о.9.(с.143)
  Диригентська паличка о.6.(с.244-246), о.8.(с.89-96)

 

*Третім питанням в екзаменаційному білеті є “Аналіз хорової партитури, що виноситься на державний екзамен”

ЛІТЕРАТУРА

Список рекомендованої літератури до навчальної дисципліни

Методика викладання диригування”


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)