|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Тема 4. Породжувальні паттерни
Для порождувальних паттернів актуальні дві теми. По-перше, ці паттерни інкапсулюють знання про конкретні класи, які застосовуються в системі. По-друге, приховують деталі того, як ці класи створюються й стикуються. Єдина інформація про об’єкти, яка відома системі, – це їхні інтерфейси, задані за допомогою абстрактних класів. Отже, породжувальні паттерни забезпечують більшу гнучкість при рішенні питання про те, що створюється, хто це створює, як і коли [14]. Можна зібрати систему з готових об’єктів із всілякою структурою й функціональністю статично (на етапі компіляції) або динамічно (під час виконання). Іноді припустимо вибирати тим або іншим чином. Породжувальні паттерни проектування абстрагують процес інстанціювання Вони допомагають зробити систему незалежною від способу створення, композиції, і подання об’єктів. Паттерни цієї категорії дозволяють відповістити на запитання: хто, коли і як створює об’єкти в системі. Інстанціювання (англ. іnstantіatіon) – створення екземпляра класу [18].
Паттерн Абстрактна Фабрика (Abstract Factory) Призначення. Абстрактна фабрика – породжувальний паттерн, що надає інтерфейс для створення сімейств взаємозалежних об’єктів, не специфікуючи їхніх конкретних класів [15]. Частота використання Мотивація застосування. Використовуйте паттерн Абстрактна фабрика, коли [20]: - система не повинна залежати від того, як створюються, компонуються й представляються вхідні в неї об’єкти; - вхідні в сімейство взаємозалежні об’єкти повинні використовуватися разом і необхідно забезпечити виконання цього обмеження; - система повинна конфігуруватися одним із об’єктів її сімейств; - треба надати інтерфейс бібліотеки, не розкриваючи її внутрішньої реалізації. Загальна структура паттерна Абстрактна Фабрика показана на рис. 4.1. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |