АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Тема 3. Введення в шаблони проектування

Читайте также:
  1. Введення змінних
  2. Введення математичних виразів (формул)
  3. Введення машин в експлуатацію
  4. Введення поняття комплексного числа
  5. Введення протибольового препарату
  6. Введення та редагування тексту
  7. Вимоги до проектування поздовжнього профілю сортувального пристрою
  8. Елементи технічного проектування
  9. Етапи проектування та розробки веб-сайту
  10. Етапом організаційного проектування є
  11. Завдання на проектування технологічних процесів
  12. Загальні вимоги до проектування санітарно-побутових і адміністративних приміщень.

Термін «паттерн»(pattern)варто розуміти як «зразок». Часто його заміняють терміном «шаблон» (template) [11].

Паттерни відносяться до більш високого рівня, чим бібліотеки. Вони визначають способи структурування класів й об’єктів для рішення деяких завдань, а завдання розробника – адаптувати їх для завдань та для своїх додатків.

Паттерн проектування йменує, абстрагує й ідентифікує ключові аспекти структури загального рішення, які й дозволяють застосувати його для створення повторно використовуваного дизайну.

Паттерн проектування – це багаторазово застосовувана архітектурна конструкція що надає рішення загальної проблеми проектування в рамках конкретного контексту і описує значимість цього рішення [12]. Паттерн не є кінцевим зразком проекту, що може бути прямо перетворений у код, це скоріше опис або зразок того, як вирішити завдання, таким чином, щоб це можна було використати в різних ситуаціях. Об’єктно-орієнтовані паттерни найчастіше показують відносини й взаємодії між класами або об’єктами, без визначення того, які кінцеві класи або об’єкти додатка будуть використовуватися. Головна користь кожного окремого паттерна полягає в тому, що він описує рішення цілого класу абстрактних проблем. Також той факт, що кожен паттерн має своє ім’я, полегшує дискусію про абстрактні структури даних між розробниками, тому що вони можуть посилатися на відомі паттерни. Таким чином, за рахунок паттернів створюється уніфікація термінології, назв модулів й елементів проекту:

- паттерни показують, як будувати системи з гарними якостями об’єктно-орієнтованого проектування;

- паттерни містять перевірений досвід об’єктно-орієнтованого проектування;

- паттерни описують загальні рішення проблем проектування й застосовуються в конкретних додатках;

- паттерни не придумують - їх знаходять;

- більшість паттернів і принципів спрямовано на рішення проблем зміни програмних архітектур;

- багато з паттернів засновані на інкапсуляції змінних аспектів системи;

- паттерни утворюють єдину номенклатуру, що підвищує ефективність спілкування між розробниками.

Вперше знайомлячись з ідеологією паттернів проектування, люди часто зайво зосереджуються на тих рішеннях, що пропонуються паттернами. Це здається їм цілком розумним, оскільки дана ідеологія підноситься як сукупність оптимальних рішень різноманітних задач. Однак це не зовсім правильний підхід. Якщо вивчати паттерни проектування переважно з погляду тих рішень, які вони пропонують, то це ускладнює розуміння, у яких ситуаціях ті або інші паттерни застосовуються. Кожен паттерн сам по собі повідомляє тільки про те, що треба зробити, але замовчує про те, коли це треба робити і чому.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)