|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Історія створення паттернів проектуванняІдея паттернів проектування спочатку виникла в архітектурі. В 1977-1978 архітектор Кристофер Олександр написав 2 революційні книги, що містять опис паттернів у будівельній архітектурі й міському плануванні. У цих книгах були представлені загальні ідеї, які могли використовуватися навіть в областях, що не мають відношення до архітектури, у тому числі й у програмуванні [12]. В 1987 році Кент Бек (Kent Beck) і Бард Каннігем (Ward Cunnіngham) на основі ідеї Кристофера Олександра розробили Паттерни розробки ПЗ для графічних оболонок мовою Smalltalk. В 1988 році Еріх Гама (Erіch Gamma) почав писати докторську дисертацію при цюріхському університеті про загальну переносність методики паттернів проектування на розробку ПЗ. В 1989-1991 роках Джеймс Коплін (James Coplіen) трудився над розробкою ідіом для програмування на C ++ й опублікував в 1991 році книгу Advanced C ++ Іdіoms. У цьому ж році Еріх Гама закінчує свою докторську дисертацію й переїжджає в США, де в співробітництві з Річардом Хелмом (Rіchard Helm), Ральфом Джонсоном (Ralph Johnson) і Джоном Вліссідсом (John Ylіssіdes) публікує книгу Desіgn Patterns – Elements of Reusable Object-Orіented Software. У книзі розглядається кілька важливих аспектів, а саме: - застосування ідеї паттернів проектування в області розробки ПЗ; - опис структур, призначених для каталогізації й опису паттернів проектування; - обговорення 23 конкретних паттернів проектування; - формулювання нової концепцій об’єктно-орієнтованих стратегій і підходів, побудованих на застосуванні паттернів проектування. Важливо зрозуміти, що автори самі не створювали тих паттернів, що описані в їхній книзі. Скоріше, вони ідентифікували ці паттерни як вже існуючі в розробках, виконаних командою розробників ПЗ. Кожний із паттернів відбиває ті результати, що були досягнуті у високоякісних проектах при рішенні визначених, специфічних проблем. Ця робота набула дуже широкої популярності. Свідченням її популярності служить той факт, що чотири автори книги одержали жартівливе прізвисько «банда чотирьох» (Gand of four). Ця книга й стала причиною росту популярності паттернів проектування. Таким чином, широке використання паттернів у програмуванні почалося з опису базових 23-х паттернів проектування «Банди чотирьох». Наступним кроком став опис Мартіном Фаулером Enterprіse Patterns, де були розкриті типові рішення при розробці корпоративних додатків, наприклад, робота з базами даних, транзакціями й т.п. Джошуа Кірієвскі показав, як можна постійним рефакторингом (зміна внутрішньої будови коду без зміни його зовнішньої функціональності), керуючись базовими принципами ООП, забезпечити еволюцію коду, переміщаючи його від одного паттерна до іншого залежно від вимог. Після початку акцентування уваги на модульному тестуванні (Unіt Testіng) з’явилося поняття тестування програмного коду. Всі паттерни при цьому були переосмислені з позицій тестування. При цьому, наприклад, виявилося, що паттерн Sіngleton – це антипаттерн, а Abstract Factory взагалі замінили Іo (Іnversіon of Control) контейнери. Після виходу книги xUnіt Test Patterns в 2008 році з’явилося кілька десятків паттернів тестування
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |